معرفی بهترین فست فودهای تهران

بهترین فست فودهای تهران کدامند ؟

 

چنتا فود

اگر بدنبال یک فست فود بسیار خوشمزه در محیطی گرم و صمیمی هستید فست فود چنتا یکی از بهترین گزینه ها و یکی از بهترین فست فودهای تهران می باشد . در فست فود چنتا پیتزاهایی را تجربه خواهید کرد که بینظیر هستند .

 

پیتزا چنتا فود
پیتزا چنتافود

 

تمام فرمول های این فست فود اختصاصی می باشد . یکی از مواردی که فست فود چنتا را منحصر بفرد کرده است اینست که شما می توانید پیتزاها را به صورت اسلایسی سفارش دهید و در هر سفارش می توانید چند طعم متنوع و عالی را تجربه کنید .

 

انواع پیتزاهای خوشمزه چنتا فود
انواع پیتزاهای خوشمزه چنتا فود

 

اگر اهل فست فود هستید حتما یکبار باید فست فود چنتا را تجربه کنید . محیط گرم و دکوراسیون جالب این رستوران فضای بسیار مناسبی را برای دیدارهای دوستانه و خانوادگی فراهم آورده است .

 

 

برگر چنتا فود
برگر چنتا فود

آدرس: خيابان مفتح، بين مطهري و ميدان هفت تير، خيابان ورآويني، پلاك ٤٥

تلفن : 02188319962

 

فست فود آرزو

یکی از بهترین فست فودهای تهران فست فود راز می باشد . مواد اولیه این فست فود محصولات کارخانه ای نمی باشد و دست ساز می باشد .اگر از آن دسته افراد هستید که با سوسیس و کالباس کارخانه ای و مواد نگهدارنده آن مشکل دارید، اما ته دلتان همیشه به دنبال عطر و بوی یک ساندویچ خوشمزه هستید، بدون شک بهترین پیشنهاد می تواند ساندویچی آرزو در میدان هفت تیر باشد.

 

 

ساندویچ آرزو
ساندویچ آرزو

 

در این فست فود اصلا جای نگرانی برای مواد نگهدارنده و همچنین نوع گوشت موجود در ساندویچ نیست، چون کاملا دست ساز هستند و به شیوه ای کاملا بهداشتی و مرغوب تهیه میشوند. البته حواستان به قیمت غذا باشد، چون به اندازه ی کیفیت منوی غذایی، نرخ ها هم کمی بالاست.

 

فست فود آرزو
فست فود آرزو

 

 

آدرس: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، تقاطع غفاری، پلاک ۳۸

تلفن : 02188826717

 

ساندویچ فریدون

یکی دیگر از قدیمی ترین و بهترین فست فودهای تهران فست فود و ساندویچ فریدون می باشد . با سفر به دهه ی ۵۰ و گشت و گذار در خیابان های تهران، بدون شک ساندویچی فریدون را میبینید که به اندازه ی امروز شلوغ و پر رونق است.

 

 

ساندویچ فریدون

 

این مغازه که متعلق به فریدون مهربانی می باشد، بخاطر داشتن ساندویچ های کاملا بهداشتی و البته خوشمزه و برخورد خوب صاحب آن، نزدیک به نیم قرن است که در خیابان نیلوفر برای خیلی ها لحظات خوشی را ساخته و به یک نوستالژی خوشمزه تبدیل شده است. لازم است بدانید که در این مغازه خبری از زندگی لوکس نیست و هنوز همان حال و هوای گذشته را به همراه دارد و رویال استیک، همبرگر، قارچ سوخاری و هات داگ های آن شهرت زیادی دارند.

 

ساندویچ فری کثیف
فست فود فریدون

 

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، خرمشهر، نرسیده به صابونچی (مهناز)، نرسیده به میدان نیلوفر

 

 

ساندویچ کریم

وقتی صحبت از ساندویچی های قدیمی میشود، ناخودآگاه یاد خوراک سوسیس بندری خواهیم افتاد و اگر شما هم دوست دارید یک ساندویچ سوسیس بندری عالی با سس تند یا ساندویچ مرغ و قارچ بی نظیری را امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم در بین فست فود های تهران به دنبال ساندویچ کریم باشید.

 

ساندویچی کریم
ساندویچی کریم

 

برای خوردن ساندویچ ساده ی کریم باید چند دقیقه ای را در صف بایستید و البته لازم به ذکر است که غذاهای آن قیمت زیادی ندارند.

 

آدرس: تهران، خیابان مصدق، بلوار ابوذر ، بالاتر از پردیس سینمایی زندگی

تلفن : 02144088299

 

ساندویچ اولدوز

یکی دیگر از بهترین فست فودهای تهران در محدوده میدان انقلاب فست فود و ساندویچ اولدوز می باشد . میدان انقلاب تهران یکی از اصلی ترین مکان های تردد دانشجویانی می باشد که بخاطر نداشتن زمان کافی و همچنین دور بودن از خانواده، در اکثر مواقع گرسنه هستند و با عجله خود را به ساندویچی میرسانند. ساندویچ اولدوز مخصوص این دسته از افراد می باشد و از گذشته تا امروز به همان سبک و روش قدیمی در مغازه ای کوچک با دکوراسیون کاملا ساده، طرفدران زیادی داشته و دارد.

آدرس: تهران، خیابان فلسطین، بین خیابان بزرگمهر و انقلاب، نبش کوچه گیو، پلاک ۳۵۰

 

پیتزا داوود تهران

یکی از قدیمی ترین و بهترین فست فود های تهران، پیتزا داوود می باشد که از ۴۰ سال قبل برای چند نسل پیتزاهای خوشمزه و با کیفیتی را ارائه داده است. جالب است بدانید که در این مغازه اصلا خبری از دکوراسیون شیک و تنوع بالا در منو به چشم نمیخورد و باید از بین ۷ نوع پیتزا یکی را انتخاب کنید و شک نکنید که از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. بیش از نیم قرن تجربه در تهیه ی پیتزا چیز کمی نیست و قطعا در کیفیت این غذاها هیچ جای شکی باقی نخواهد ماند.

 

آدرس: تهران، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر

تلفن : 02166758331

 

پیتزا بیگ بوی یا نیک بو

یکی از بهترین فست فود های تهران به سبک پیتزاهای آمریکایی پیتزا داوود می باشد اگر دوست دارید پیتزای پر از پنیر و به سبک پیتزاهای آمریکایی را در پایتخت ایران نوش جان کنید، بهترین کار رفتن به خیابان عباس آباد و نشستن در مغازه ی کوچک با محیط دلنشین بیگ بوی خواهد بود. این پیتزا فروشی سالهای زیادیست که در این منطقه وجود دارد و هنوز هم صف های طولانی را جلوی آن خواهید دید و این نشان دهنده ی کیفیت بالای غذاهای آن می باشد.

آدرس: تهران، عباس آباد، بین خیابان سهروردی و میدان تختی، پلاک ۲۱۷

 

پیتزا چمن

یکی دیگر از پیتزا فروشی های قدیمی و یکی از بهترین فست فود های تهران که سالهای زیادیست در خیابان نیاوران مشغول به فعالیت می باشد، پیتزا چمن نام دارد. در چمن می توانید پیتزاهای آمریکایی و ساندویچ های خوشمزه را با قیمت مناسب سفارش بدهید و در فضایی کاملا دوستانه و دنج دقایق خوشی را سپری کنید.

 

 

فست فود چمن نیاوران
فست فود چمن نیاوران

 

ساندویج کالباس تنوری پیتزا چمن بسیار خوشمزه و معروف می باشد و حتما باید امتحان کنید .

 

 

ساندویج کالباس تنوری پیتزا چمن
ساندویج کالباس تنوری پیتزا چمن

 

آدرس: تهران، نیاوران، میدان باهنر

تلفن : 02122825551

 

استریت برگر

یکی دیگر از بهترین فست فود های غرب تهران، فست فود استریت برگر می باشد که می توان برگرهای رنگی خوشمزه و جالبی را در آن پیدا کرد.

 

 

برگرهای رنگی استریت برگر
برگرهای رنگی استریت برگر

 

این فست فود برگرهای لذیذش را در نان های به رنگ های مختلف عرضه می کند که حسابی هم خوشمزه است و همین قضیه و صد البته طعم لذیذ برگرهای این فست فود را به یکی از بهترین فست فودهای تهران تبدیل کرده است.

 

فست فود استریت برگر
فست فود استریت برگر

 

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی؛ بعد از نیایش ساختمان افق

 

 

بلک برگر

 

فست فود بلک برگر
فست فود بلک برگر

 

شما می توانید یکی از بهترین فست فود های تهران را با سیب زمینی های بلک برگر امتحان کنید یک سیب زمینی خوشمزه می تواند جای یک وعده غذایی را بگیرد، البته برگرها و پیتزاهای آن نیز بسیار خوشمزه می باشد. این فست فود مجهز به تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود پیشرفته می باشد.

 

 

همبرگر بلک برگر
همبرگر بلک برگر

 

وقتی قیافه سیب زمینی ها و پیتزاهای بلک برگر را می بینید نفس حبس می شود. حتما بلک برگر ، یکی از بهترین فست فودهای تهران را امتحان کنید.

 

 

انواع برگر بلک برگر
انواع هبرگر بلک برگر

 

آدرس: میدان تجریش، خیابان شهید جعفری، پلاک 10/1

 

 

برگر ذغالی ظفر

برگر زغالی ظفر
برگر زغالی ظفر

 

یکی دیگر از بهترین فست فود های تهران برگر ذغالی ظفر می باشد .برگرهای برگر ذغالی کارخانه ای نمی باشد و با یکی فرمول اختصاصی تهیه می شود همین باعث شده که برگرهای این فست فود بسیار خوشمزه و منحصر بهع فرد باشند .در این فست فود که یکی از بهترین فست فودهای تهران است، همه چیز از جمله تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود در عالی ترین سطح خود قرار دارد.

 

 

منوی برگر زغالی
منوی برگر زغالی

 

برگر ذغالی ظفر با ظرفیت 32 نفر که آشپزخانه‌ای کاملاً باز و در جلو دید عموم دارد از بهترین‌های برگر ذغالی ها در سطح تهران است که سرو سریع و سرویس دهی منظم دلیل محبوبیت آن شده است. اولین قارچ برگر یا ماشروم برگر توسط برگر ذغالی ظفر وارد ایران شد، برگر ذغالی شعبه قیطریه شعبه دهم این فست فود پرطرفدار است. این شعبه دارای 54 نفر ظرفیت است که در محیطی دوستانه و دنج شما می‌توانید تمام مراحل آماده سازی غذاها، پیش غذاها، انواع سالادها را رویت کنید. در شعبه قیطریه علاوه بر برگرها و سس‌های لذیذ انواع ساندویچ های بیف، فیله مرغ و البته پیتزاها قابل عرضه است و تنوع پیتزا در شعبه قیطریه به 7 مدل می رسد که پیتزا پپرونی و گوشت اسموکی از بهترین های آنهاست. موسس و پایه گذار برگر ذغالی آقای مهندس غلامحسین حاجی یخچالی است که به دستور ایشان گوشت تازه چرخ شده را برروی ذغال آماده می‌کنند.

غذاهای شعبه اصلی (ظفر) شامل استیک برگر، همبرگر، چیزبرگر، اسموکی برگر، چیلی برگر و قارچ و بیکین و مرغ برگر است.

قیمت برگرهای این مجموعه به نسبت کیفیت بالای آن مقرون به صرفه و نسبتاً مناسب است.

– شعبه یک برگر زغالی: خیابان ظفر تلفن:

– شعبه دو: قیطریه روبروی پارک قیطریه

تلفن: 02122246201 – 02122246202-02122237196

 

برگر فکتوری

بی شک یکی از بهترین فست فود های شمال تهران برگر فکتوری می باشد .یکی از دلایلی که این فست فود را به یکی از بهترین فست فود های تهران بدل کرده است، سس های بی نظیری است که روی پیتزاها، برگرها و مخصوصا سیب زمینی های بی نظیر آن ریخته می شود. این فست فود مجهز به تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود پیشرفته می باشد.

 

 

دبل برگر فکتوری
دبل برگر فکتوری

 

در ضمن این رستوران در قلب یکی از بهترین مراکز خرید (پالادیوم) واقع شده است که خوشگذرانی و دورهمی شما را تکمیل می کند، حتما در تعطیلات آخر هفته به این فست فود سر بزنید.

 

 

برگر فکتوری پالادیوم
برگر فکتوری پالادیوم

 

برگر فکتوری یکی از خاص ترین و بهترین فست فودهای کژوال که در مرکز خرید پالادیوم در سال 1393 تاسیس شد و با ارائه غذاهایی مثل انواع همبرگرها با طعم‌های خاص مطرح شد. کیفیت بی نظیر این مجموعه هدف اصلی آن و مهمترین شعار برگر فکتوری است. استفاده از گوشت های تازه و سبزیجات سالم و تازه خیلی زود این فست فود را به بهترین ها تبدیل کرد. منوی برگر فکتوری سیب زمینی های سرخ کرده و سالاد با سس های خوشمزه و انواع برگرها مثل مگابرگر، چیزبرگر، دبل برگر، قارچ برگر، فکتوری برگر، اسموکی برگر، چیکن چیز فیله، لمب برگر و انواع نوشیدنی هاست.

قیمت غذاهای این فست فود متوسط به بالا است.

شعبه 1 زعفرانیه: خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم طبقه 3 تلفن: 22668041 22668051

شعبه 2: اتوبان همت خیابان کاشان جنوب بلوار موج بام لند بلوک B2 تلفن: 40443012 40443015

 

فایو گایز (five guys)

یکی از سالمترین فست فود های تهران در منطقه سعادت آباد فایو گایز می باشد .اگر می خواهید فست فود را بدون عذاب وجدان و ترس از ناسالم بودن آن میل کنید، جای شما در فست فود فایو گایز است.

 

هبرگر فایو برگر
هبرگر فایو برگر

 

برگرهای این فست فود به قدری هیجان انگیز است که اصلا باورتان نمی شود این ها سالم ترین برگرهایی هستند که در تهران پیدا می شوند.

 

منوی فست فود فایو برگر
منوی فست فود فایو برگر

 

آدرس: تهران سعادت آباد بالاتر از میدان سرو پلاک 58

تلفن : 02126501020

 

 

برگر لند

برگرلند سعادت آباد
برگرلند سعادت آباد

 

یکی دیگر از فست فود های خوب تهران برگر لند سعادت آباد می باشد .

اگر اهل موسیقی های جوان پسند امروزی باشید، احتمالا گروه بروبکس را می شناسید، این گروه موسیقی که اتفاقا دوستان بسیار خوب و صمیمی ای هم هستند، فست فودی را با همکاری هم راه اندازی کرده اند تا بیشتر با طرفدارانشان در تماس باشند. این فست فود که به نام برگر لند شناخته می شود حسابی پر طرفدار نیز می باشد.

 

فست فود برگر لند
فست فود برگر لند

 

آدرس: سعادت آباد، نبش خیابان سی ام

تلفن : 02188581119

 

فست فود زنجیره‌ای شیلا

فست فود‌های زنجیره‌ای شیلا یک فست فود متفاوت نسبت به همه فست فود‌هاست که تحت نظارت کارشناسان و متخصصین با تجربه و کارآزموده در تولید مواد غذایی اولیه فست فود اقدام کرده است. حفظ و ارتقاء کیفیت مواد اولیه یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف‌های این فست فود است.

برتری و مزیت دیگر فست فود‌های زنجیره‌ای شیلا ، موادغذایی تولیدی شیلا، فرمولاسیون منحصر به فرد و استفاده کردن از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک است. به گفته دست اندرکاران این فست فود رسالت آنها تلاش و داشتن دانش کافی برای بالا بردن سلامت عمومی جامعه است.

در فست فود‌های شیلا انواع پیتزاها مثل پیتزا استیک، کویین، مخلوط، پپرونی، رست بیف، سبزیجات، استرامبولی مرغ و بادمجان و … ارائه می شود. در کنار آن انواع هادداگ‌ها مثل هادداگ بیکن، رست بیف، قارچ و پنیر، کلاسیک ، انواع و اقسام برگرها مثل فرش بیکن برگر، فرش برگر، چیز برگر و …. و ساندویچ های گرم و پوتین و سوخاری هم سرو می شود.

منو ویژه این فست فود شامل پیتزا مخلوط نیمه آماده، پیتزا مرغ نیمه آماده، پپرونی و رست بیف و گوشت و قارچ نیمه آماده است.

قیمت غذاهای این فست فود متوسط و نسبتاً مناسب است.

 

 

فست فود زنجیره‌ای شیلا
فست فود زنجیره‌ای شیلا

 

 

شعبه های این فست فود متفاوت:

– شعبه مطهری: ولیعصر، فتحی شقاقی ، زیر برج بلورین تلفن: 88722290

– شعبه ساعی: ولیعصر، روبروی پارک ساعی پلاک 1108 تلفن: 88679002

– شعبه ستارخان: ابتدای ستارخان بعد از خیابان لادن پلاک 79 تلفن: 6653991

– شعبه حجاب: خیابان فاطمی، حجاب جنب سالن ورزشی روبروی خانه والیبال تلفن: 88997185

– شعبه میدان ونک: ضلع جنوب شرقی میدان ونک تلفن: 88653121

– شعبه میدان ولیعصر: ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر کوچه شقایق پلاک 46 تلفن: 88945452

– شعبه پارک ملت: خیابان ولیعصر روبروی پارک ملت نبش کوچه آرامش پلاک 22057669

– شعبه شیلا پارک ملت: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، نبش کوچه آرامش، پلاک 4 تلفن: 22057669

– شعبه شیلا دولت: خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، بین کوچه نامدار و معتقد

تلفن: 22558477

– شعبه شیلا تهرانپارس: بالاتر از فلکه اول تهرانپارس، نبش خیابان 152 شرقی تلفن: 77729097

– شعبه شیلا چهارراه ولیعصر: خیابان انقلاب چهارراه ولیعصر ضلع شمالی غربی

تلفن: 66479721 – 66479717 – 66479729 ساعت سفارش گیری: 11-23

– شعبه شیلا گیشا: گیشا بین خیابان هفتم و نهم پلاک 114 تلفن: 88255702

– شعبه شیلا اشرفی اصفهانی: پایین تر از پل همت پاساژ تیراژه پلاک 166

تلفن: 44494021 – 44494022

– شعبه شیلا پالیزی: سهروردی شمالی- نرسیده به میدان شهید قندی (پالیزی) پلاک 709

تلفن: 88731105 – 88179239

– شعبه شیلا سعادت آباد: سعادت آباد بالاتر از میدان کاج نبش باغستان دوم

تلفن: 26765016

– شعبه شیلا میدان انقلاب: ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب، پلاک 16

تلفن: 66418462

– شعبه شیلا هایپراستار باکری: فودکورت‌ هایپراستار باکری تلفن: 44167152

– شعبه شیلا توچال: ایستگاه اول تله کابین توچال تلفن: 09190368646

– شعبه شیلا میدان تجریش: ضلع شمال شرقی میدان تجریش، پلاک 115 تلفن: 22739844 -22739156

 

 

فست فود های زنجیره‌ای باروژ

فست فود‌های زنجیره‌ای باروژ یکی از پرطرفدارترین و شلوغ ترین فست فود‌های زنجیره‌ای در سطح تهران است که شعبه‌های زیادی در سراسر تهران دارد. در طراحی داخلی و دکوراسیون همه شعبه‌ها نمادها و نشانه‌های خاص و جذابی دیده می‌شود و محیطی کاملاً مدرن و جالب دارد. دکوراسیون سیاه و سفید به همراه ظرف‌های بسیار جالب آن قبل از غذا خوردن نظر مشتری ها را به خود جلب می‌کند. همه شعبه ها منوی مشترک و کاملی دارند اما کیفیت غذای آنها کمی متفاوت است. اما یکی از ویژگیهای خاص آن برخورد خوب و مودبانه با مشتری ها و تمیز و پاکیزه بودن محیط فست فود است و یکی دیگر از مزایای باروژ سفارش اینترنتی غذاست که در دنیای امروز بسیار مهم و مشتری آفرین است. به صورت نسبی از درجه کیفیت بالا، سرویس دهی عالی، و به نسبت کیفیت قیمت خیلی خوبی دارد.

در این فست فود زنجیره‌ای انواع پیش غذاها، سالادها، سوخاری ها، و انواع پیتزاها مثل نوستالژی پپرونی، گریل استیک، چیکن آلفردو، گریل میکس، رست بیف، فوربامیو، باروژ و …. عرضه می شود. در کنار آن انواع ساندویج های رست بیف، استیک کبابی و مرغ بالزامیک و … و انواع برگرها و پاستاها سرو می‌شود.

قیمت غذاهای این فست فود های زنجیره‌ای به نسبت کیفیت مناسب است.

 

 

 فست فود های زنجیره‌ای باروژ
فست فود های زنجیره‌ای باروژ

– شعبه میرداماد: میرداماد، میدان مادر، خیابان مهرورز، نبش شریفی تلفن: 26414188

– شعبه گیشا: گیشا، کوی نصر، خیابان ناظریان قمی، بین خیابان 15 و 17 تلفن: 88242729

– شعبه سعادت آباد: میدان فرهنگ، ابتدای 24 متری پلاک 7 تلفن: 22093588

– شعبه یوسف آباد: یوسف آباد، نبش خیابان 60، پلاک 434 تلفن: 88054707

– شعبه سردارجنگل: سردارجنگل، بلوار عدل، نبش بهار تلفن: 44617302

– شعبه آجوادنیه، آجودانیه، نبش دهم تلفن: 22823032

– شعبه الهیه: الهیه، شریفی منش، مریم شرقی، انتهای مریم، پلاک 8 تلفن: 22029100

– شعبه بام لند: اتوبان همت، کاشانی جنوبی، دور دریاچه چیتگر، مجموعه بام لند، بلوک A تلفن: 40443224

– شعبه کوروش: اتوبان ستاری، پاساژ کوروش

– شعبه نمایشگاه: خیابان سئول، نمایشگاه بین المللی تهران

– شعبه هایپر استار: اتوبان باکری، هایپراستار

 

 

فست فود‌های باگت

فست فود باگت که معرف حضور همه فست فود شناس‌ها است. فست فود باگت شعبه های زیادی دارد اما شعبه پاسداران فضای بسیارخوب و بزرگی دارد. اگر شما علاقمند به پیتزای ایتالیایی هستید فست فود باگت یکی از مهمترین هاست خصوصاً پیتزا سیر و استیک. مشتری های این فست فود نان سیر این فست فود را توصیه می‌کنند و البته نان پیتزای این فست فود بسیار سبک و خوش طعم است و اصولاً پیتزاهای آن بزرگ و دونفره است.

از نظر مشتری ها این فست فود کیفیت بسیار خوب، سرویس دهی عالی و نسبت به کیفیت قیمت خوبی دارد.

 

 

فضای داخلی فست فود باگت
فضای داخلی فست فود باگت

 

 

در این فست فودهای فوق العاده انواع پیتزاها شامل پیتزا خانواده، سیر و استیک و بوقلمون، پیتزا کمبو، پیتزا بوقلمون، پپرونی و پیتزا سیر و استیک و مرغ کاری و پیتزا ماگاریتا، دیپ دیش رست بیف و … است. انواع مرغ و سوخاری ها و بال و سالاد و پیش غذاها و نوشیدنی ها نیز سرو می شود.

قیمت غذاهای این فست فود متوسط به بالا است.

 

 فست فود‌ باگت
فست فود باگت

 

 

آدرس شعبات:

– سعادت آباد ، نبش خیابان 34 تلفن: 0218869903000

– پاسداران بوستان 10 سر نبش بالاتر از برج سفید تلفن: 02122550367

– تهران پارس فلکه اول بین رشید و باقری خیابان شهید صادقی تلفن: 02177762031

– شعبه جردن بلوار آفریقا ، بلوار گلشهر، پلاک 2 تلفن: 02122056409

– بلوار فردوس: فردوس شرق بین گلستان ورامین جنوبی پلاک 254

– شعبه اندرزگو: بین کاوه و قیطریه

 

 

فست فود جنارو یا ژوانی سابق

فست فود جنارو که اسم سابق آن ژوانی است و به داشتن پاستاهای خوبی معروف است. در حال حاضر استیک ها و پیتزاهایش بی نظیر است. فست فود جنارو که کارکنان و پرسنل متعهد و بسیار خوبی دارد و زمانیکه شما سفارش خود را می دهید کارکنان با سطلی که حاوی یخ خشک است شما را سرگرم می کنند. این فست فود شامل پیش غذاها، سالادها و انواع پیتزاها شامل چانو، کاپری، رست بیف، پنجره ای، سیسیلی، ژوآنی، پپرونی و …. و غذاهای دریایی و انواع استیک شامل استیک فلفل، کته استیک، مخصوص ژوانی، استیک مدیترانه ای و انواع برگرها و پاستاهاست.کنار این غذاها انواع بشقاب ها و نوشیدنی ها و دمنوش ها را سرو می کنند. کیفیت این فست فود در رده بالا، سرویس دهی بسیار خوب و قیمت آن به نسبت کیفیت خوب است ولی می توان آن را جزو فست فود های گران قیمت دانست.

 

 

 فست فود جنارو
فست فود جنارو

 

 

آدرس شعبات:

– شعبه خیابان پاسداران: انتهای خیابان بوستان چهارم خیابان پایدار فرد (امیر ابراهیمی) نبش کوچه لنگران تلفن: 02122773330

– شعبه مرزداران: نبش خیابان ناهید طبقه فوقانی آجیل تواضع تلفن: 02144266600

– شعبه قیطریه: تلفن: 0214426600

– شعبه زعفرانیه: تلفن: 02122200359

– فست فود جنارو کوروش

 

 

ظرف غذای فست فود جنارو
ظرف غذای فست فود جنارو

 

 

 

پیتزا میخوش

پیتزا میخوش یکی از بهترین پیتزافروشی های تهران است. پیتزاهای میخوش بسیار پرملات و پر مواد هستند و این پیتزاهای قطور که شبیه پیتزاهای آمریکایی است جزو پرطرفدارترین پیتزاها در ایران است و اگر اهل نوستالژی بازی در حوزه پیتزا هستید میخوش بهترین گزینه برای شماست. فست فود میخوش محیطی شیک و تا حدی لوکس دارد. ارائه انواع غذاهای لذیذ و با کیفیت و برخورد بسیار خوب کارمندان و مدیریت بسیار عالی میخوش این فست فود را یکی از بهترین ها برای قرار ملاقات های کاری و خانوادگی کرده است. شعار این فست فود کیفیت ما تبلیغ ماست و حجم غذاهای این فست فود بسیار زیاد است و یک پرس برای 2 تا 3 نفر مناسب است و نسبت به حجم ارائه شده قیمت آن نسبت به بقیه فست فود ها مقرون به صرفه است. در میان همه شعبه ها شعبه بلوار فردوس به گفته همراهان میخوش به بهترین شعبه این فست فود معروف است. این فست فود نوستالژی شامل انواع پیش غذاها، خوراک های خاص، سالادها، ساندویچ های سرد و گرم و پاستا و برگرها و انواع واقسام پیتزاها مانند مرغ و قارچ، یونانی، میکس، مدیترانه، رست بیف و انواع سوخاری هاست.

 

 

 پیتزا میخوش
پیتزا میخوش

 

 

آدرس شعبه: یوسف آباد، میدان گلها، کاج شمالی، میدان سلماس، جنب بانک ملت تلفن: 88023649

آدرس شعبه شهرآرا: جلال آل احمد، خیابان شهرآرا روبروی پارک شهرآرا پلاک 70 تلفن: 88281608

آدرس شعبه فرمانیه: بلوار اندرزگو، کامرانیه شمالی، خیابان لواسانی (فرمانیه) خیابان صالحی تلفن: 22205000

آدرس شعبه سهروردی: سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی پلاک 705 تلفن: 88513280

آدرس بلوار فردوس: صادقیه بلوار فردوس شرق نبش رامین شمالی پلاک 257 تلفن: 44090203

 

 فست فود میخوش
فست فود میخوش

برگراتور

برگراتور به گفته موسسین آن در پاسخ به یک نیاز خاموش به وجود آمد وقتی به یک برگری خاص که برگری بدون عیب و پرفکت به مشتری ها ارائه دهد دغدغه خیلی از مردم درسرتاسر جهان است تقریباً می‌توان گفت مردم از هر طبقه و قشری به یک برگر خوشمزه عشق می‌ورزند. البته سلیقه افراد در خوردن و انتخاب برگر کاملاً متفاوت است. افرادی برگر را در نان های فرم و شیرین دوست دارند و عده ای طرفدار برگر در نانهای خشک و فرانسوی هستند و گروهی هم طرفدار نانهای کامل و سبوس دار هستند. برگراتور تمام تلاش خود را انجام داده است تا با پوشش وسیع و گسترده به سلایق و نیازهای طیف وسیعی جواب مثبت دهد و افراد می توانند در نان دلخواه با هر تعداد گوشت ومرغ و پنیر غذای خود را سفارش دهند و در کنار آن انتخاب سس های خاص بر مبنای سلیقه ایرانی ها ارزش خاصی را به برگراتور اضافه کرده است تا مشتری ها بتوانند بیشترین لذت را از خوردن برگرها ببرند. این فست فود انواع سالادها، پیش غذاها، سوخاری‌هایی مثل ماشرومی زینگر، نگازینگراتور، دبل دادن، ….. و هادداگ هایی به نام سوپریم هات داگ پرشین هات داگ و …. و کلاسیک برگرها مثل باربیکیو برگر، چیکن گریل برگر، کریسپ برگر، فایر برگر، نوستالژی چیز برگر و … را ارائه می کنند.

قیمت این فست فود به نسبت کیفیت مناسب و مقرون به صرفه است.

 

 برگراتور
برگراتور

 

آدرس: تهران جرندن بلوار صبا پلاک 25 تلفن: 02189741000

 

 

پیتزا خاتون

منوی غذای پیتزا خاتون شامل غذاها و گزینه های زیادی از فست فودهای لذیذ و خوشمزه است. پیتزا خاتون ارزش واعتبار خود را به دلیل تلاش و همراهی و مهارت پرسنل و اعضای گروه خود می داند. پیتزا خاتون با تجربیات زیاد خود در خدمت رسانی به مردم و کارنامه خوب خود توانست اعتماد مشتری ها را جلب کند. منوی این فست فود شامل انواع پیتزاها مثل پیتزا استیک کوچک و بزرگ و پیتزا بوقلمون هر دو سایز، بیکن، پپرونی، ژامبون مرغ و قارچ و …. انواع برگرها شامل پلاس برگر، چیز برگر زغالی، رویال برگر، ژامبون بوقلمون تنوری و …. و فیله استیک و قارچ، فیله مرغ و قارچ و … را ارائه می کند.

قیمت پیتزا خاتون با توجه به کیفیت متوسط به بالا است.

 

پیتزا خاتون
پیتزا خاتون

 

 

آدرس پیتزا خاتون:

شعبه شریعتی: تلفن: 02122658080

شعبه پالادیوم: تلفن: 02122222210

برگرلند

خلاقیت بصری، نوشته‌های جالب و دوست داشتنی، دکور خاص از ویژگیهای برگرلند است. در طراحی برگرلند از منوها تا رنگ دیوارها همگی سرشار از هنر و خلاقیت است که با دیدن طراحی برگرلند اشتهای شما چند برابر می شود. بعضی از مشتری های برگرلند می گویند مزه برگرها شبیه برگر کینگ ومک دومالد است. اما مدیران برگرلند می‌گویند برگرها ما مخلوطی از تمام برندهاست و خلق جدیدی از برگرها را داشته‌ایم. انواع برگرهای لذیذ و خوشمزه و خاص در تمام شعب برگرلند سرو می شود و طعم غذاهای برگرلند در تمام شعبه های آن یکسان است. لند برگر، چیکن ماشروم برگر، جوسی، اسموکی برگر، کینگ برگر، تریپل جوسی اسموکی ماشروم برگر، چیکن آیلی برگر، بوفالو برگر و انواع ساندویچ هادداگ، رست‌بیف، جوسی چیکن برگر چندین مدل سوخاری و پیش غذا و سالاد در آن سرو می شود و البته چندین مدل پیتزا هم در این فست فود ارائه می شود.

قیمت غذاهای این فست فود مقرون به صرفه و متوسط است.

 

 

برگرلند
برگرلند

 

 

آدرس شعبه‌ها:

– شعبه اندرزگو: بین کامرانیه و قیطریه پلاک 62 تلفن: 02122398600

– شعبه سعادت آباد: سعادت آباد بالاتر از پل مدیریت نبش قدیری تلفن: 02188581119

– شعبه تجریش: تجریش ضلع شمال شرقی میدان تجریش پلاک 5 تلفن: 02122701984

– شعبه پاسداران: پاسداران نبش بوستان سوم پلاک 352 تلفن: 02122785600

– شعبه توچال: خیابان ولنجک، جاده تله کابین ، مجموعه تفریحی توچال

– شعبه فرودگاه امام: فرودگاه امام، 40 کیلومتری جاده قم- تهران، سالن ترانزیت

– شعبه تهرانپارس: فلکه اول تهرانپارس ابتدای گلبرگ پلاک 20 تلفن: 02177884422

– شعبه دربند سر: دربند سر پیست اسکی دربند

 

 

 

برگرلند تهرانپارس
برگرلند تهرانپارس

 

 

پدر خوب

مجموعه فست فودهای پدر خوب با انواع ساندویچ‌ها،سوخاری‌ها، پیتزاها و پیش‌غذاها و سالادها جزو فست فودهای مدرن محسوب می شود. ویژگیهای خاص فست فود‌های پدرخوب پخت غذاها بصورت تنوری است و روغن و سرخ شدن اصلاً درطبخ غذاها استفاده نمی شود و پرسنلی که مسئولیت کنترل کیفیت این فست فود را دارند تمام تلاش خود را می کنند که بهترین کیفیت را با بهترین ارزش غذایی به مشتری‌ها ارائه کنند. در این فست فود پیتزا اسپشیال بوقلمون، رست بیف، یونانی، ویکتوریا، پپرونی، سبزیجات، فیلادلفیا، استیک ، چهار طعم و چیکن و ساندویج رست بیف و بوقلمون و ژامبون تنوری، هادداگ و فیله مرغ و بیکن و انواع برگرها و سوخاری ها و غذای کودک هم سرو می شود.

 

 فست فود پدر خوب
فست فود پدر خوب

 

 

1- شهرک غرب: شهرک غرب، روبروی دانشگاه آزاد کوی فرزانه تلفن: 46854999

2- سید خندان: تهران شرق به غرب بزرگراه رسالت بین پل سید خندان و پل صیاد

تلفن: 228906770

3- رودکی: تهران، خیابان رودکی بین دامپزشکی و آذربایجان تلفن: 66881650

4- نیروی هوایی: خیابان سی متری نیروی هوایی بین خیابان 31/6 و خیابان 32/6 تلفن: 77150001

5- نازی آباد: نازی آباد خیابان شهید رجایی خیابان پارس تلفن: 55331718

6- شهرک امید: بزرگراه شهید بابایی شهرک امید مجتمع تجاری تلفن: 77070837

7- پیروزی: خیابان پیروزی بین خیابان شکوفه و امام علی تلفن: 33280988

8- سینما زندگی: بلوار آیت اله کاشانی بلوار ابوذر پردیس سینما زندگی تلفن: 44014490

9- جنت آباد: بلوار آیت اله کاشانی سه راه جنت آباد روبروی مسجد نظام …. تلفن: 44151533

10- صادقیه: فلکه دوم صادقیه ابتدای بزرگراه محمدعلی جناح تلفن: 44952600

11- اشرفی اصفهانی: بزرگراه اشرفی اصفهانی نرسیده به پل حکیم تلفن: 44296778

 

 

پیتزا پرپروک

پیتزا پرپروک در سعادت آباد تهران در سال 1376 با پیتزایی به نام پیتزا پنجره‌ای پا به عرصه فست‌فودها گذاشت و با یک سس خاص جای خود را در بین مردم باز کرد.

منوی این فست فود خاص شامل انواع پیش غذاها، پیتزا سیسیل، انواع سوخاری، انواع پیتزا مثل پیتزا تنوری، پنجره‌ای، ژامبون، استیک با فلفل، مکزیکی، مرغ تنوری، بلونز، برتولی، مارگاریتا، پلاس برتولی و… انواع ساندویچ ها و پیتزا پنجره ای و پیتزا پنجره ای پلاس است. و صد البته پیتزا پلاس و پیتزا آروستوی از بهترین انتخاب های پرپروک است و توصیه می کنیم حتماً استیک های لذیذ و خوشمزه پرپروک را امتحان کنید.

 

پرپروک مهرشهر
پرپروک مهرشهر

 

 

 

قیمت این فست فود به نسبت میزان غذاهای ارائه شده و سایز پیتزاها نسبتاً بالا است.

 

پرپروک ولنجک
پرپروک ولنجک

 

– پرپروک توچال: انتهای ولنجک مجموعه بام تهران تله کابین توچال قبل از ایستگاه اول تلفن:1541

 

 

پرپروک توچال
پرپروک توچال

 

– پرپروک تهران پارس: تهرانپارس خیابان 142 غربی، بین رشید و 114 پلاک 108 تلفن: 1541

– پرپروک کوروش: اتوبان شهید ستاری مجتمع تجاری کوروش طبقه 7 تلفن: 1541

– پرپروک قیطریه: روبروی پارک قیطریه نبش کوچه شب افروز پلاک 97 تلفن: 1541

– پرپروک گیشا: انتهای خیابان 22، خیابان یاس، پلاک 1 تلفن: 1541

– پرپروک آریاشهر: آریاشهر ، خسرو شمالی پلاک 12 روبروی شهروند پلاک 12 تلفن: 1541

– پرپروک پاسداران: خیابان داوود اسلامی نبش گلستان 5 شماره 6 تلفن: 1541

– پرپروک آپادانا: سهروردی شمالی خیابان فرشته نرسیده به قنبرزاده تلفن: 1541

– پرپروک سعادت آباد: خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش پلاک 18 تلفن: 1541

– پرپروک ولنجک: بلوار دانشجو روبروی مرکز خرید ولنجک گلستان 3 تلفن: 1541

 

پرپروک تهرانپارس
پرپروک تهرانپارس

 

ساندویج بارهیزمیکس

هیزمیکس فست فودی کوچک و دنج که جای نشستن در آن برای حدود 6 تا 8 نفر است. اما مزه بسیار بسیار عالی و متنوع بودن سس های آن مشتری را به آنجا می کشاند. تعداد زیادی از مشتری‌ها هیزمیکس می‌گویند بهترین برگرهای تهران را این فست فود سرو می کند و ظاهر و اندازه ساندویچ ها را بسیار هیجان انگیز تعریف می کنند. پرسنل خوش برخورد و مودب این فست فود به همراه موسیقی زنده لذت غذاخوردن را دو چندان می‌کنند. در ضمن پاناکوتا، فرنی و تیرامیسو این مجموعه کوچک بسیار خوشمزه است. امتیاز 9/2 از فوداکسور و 4/9 از گوگل دیویوز را بدست آورده است.

قیمت این فست فود متوسط و مقرون به صرفه است.

 

ساندویج بارهیزمیکس
ساندویج بارهیزمیکس

 

 

آدرس: خیابان خردمند جنوبی تلفن: 88491503

 

 

فضای داخلی هیزمیکس
فضای داخلی هیزمیکس

 

 

فست فود برادران

برادران فست فود خیلی بزرگی نیست اما اگر میزهای داخل پر باشند شما می توانید پشت میزهای بیرون فست فود غذا خود را میل کنید این فست فود در حالیکه خیلی شلوغ است اما شما را خیلی منتظر نمی‌گذارد. یکی از ویژگیهای این فست فود که باعث معروفیت آن شده است صبحانه‌های هیجان انگیز آن است و چیزی که باعث موفقیت این فست فود شده است حجم مناسب غذا نسبت به قیمت و برخورد حرفه‌ای پرسنل برادران است. این فست فود ظهرها تا ساعت 3 وشب ها تا حدود 10 خدمت خود را ارائه می کند و جای پارک در نزدیکی این فست فود خیلی کم پیدا می شود اما به پیاده روی آن می ارزد. در این فست فود انواع پیتزای مرغ و قارچ، پپرونی، استیک و قارچ، بیکن وقارچ، سبزیجات، مخلوط، مینی چهارگوشت، گوشت و قارچ و مارگاریتا مخصوص و غذاهای فرنگی و ساندویچ های گرم هم ارائه می شود.

قیمت غذاهای این فست فود با توجه به حجم زیاد آن متوسط و مقرون به صرفه است.

 

 فست فود برادران
فست فود برادران

 

آدرس: ابتدای سئول جنوبی نبش کوچه نسترن تلفن: 88044202

 

پیتزا هات

فست فود‌های زنجیره‌ای پیتزا هات یکی از قدیمی ترین و پرآوازه ترین فست فودها در ایران است و 13 شعبه درتهران و کرج دارد. به گفته موسس هدف آنها تولید غذایی با کیفیت عالی ، تنوع در غذاها و بوجود آوردن محیطی دوستانه و خوب برای مشتریان است. یکی از ویژگیهای دیگر پیتزا هات سفارش آنلاین غذاهاست. در این فست فود و پیتزا فروشی معروف انواع پیتزاها مخصوص هات، هادداگ استارکراست، پارامیس، سیسیل، سالامی، پپرونی، چیکن یونانی، قارچ و گوشت، تست آف مکزیکی، تاکو، رست بیف، سبزیجات، فرنگی، قارچ و پنیر، مارگاریتا، مونترال مخلوط، و انواع پیتزا پنجره ای و ایتالیایی و برگر و کومبوبرگر و ساندویچ وسوخاری و پیش غذا ارائه می شود.

قیمت غذاهای این فست فود متوسط است.

 

 پیتزا هات
پیتزا هات

 

 

پیتزا هات یوسف آباد: یوسف آباد، بالاتر از میدان کلانتری پلاک 5/440 تلفن: 02188041313

پیتزا سهروردی: سهروردی شمالی، نرسیده به خیابان قندی پلاک 687 تلفن: 02188531212

پیتزا هات پیروزی : خیابان پیروزی خیابان صد دستگاه بین خیابان محصلی وعادلی جنب بانک پارسیان پلاک 9/5

پیتزا هات اکباتان: شهرک اکباتان بلوار اصلی روبروی دبیرستان عموییان مجمتع آریو طبقه اول تلفن: 44656565

پیتزا هات پاسداران: خیابان پاسداران بین بوستان 403 مجتمع سیمرغ پلاک 8 تلفن: 02126700049

پیتزا هات امیرآباد: خیابان کارگر شمالی تلفن: 02188994050

پیتزا هات ستارخان: ستارخان خیابان نیایش پلاک 38 تلفن: 02166505858

پیتزا هات پونک: پونک خیابان مخبری بین عدل و سردار جنگل پلاک 70 تلفن: 02144470707

 

 

فست فود آوان

فست فود آوان طراحی داخلی بسیار ساده ای دارد و جزو بهترین فست فودهای تهران است. این فست فود کوچک و دنج پیتزاها را در سینی های روحی سرو می کند که پیتزا سیر استیک آن از بهترین پیتزاهای آن است و می توانید برگرهای father and son را هم تست کنید که برگر لقمه‌ای روی برگر بزرگ قرار می گیرد و با پنیر حسابی خوشمزه می شود. پرسنل خنده رو و خوش برخورد آوان یکی از مزیت های آن است. منو فست فود آوان شامل پیتزا مخلوط، سیر استیک، سبزیجات، باربیکیوچیکن، بیکن دودی، پپرونی، انواع پاستاها، ساندویج ها، برگرها است.

قیمت این فست فود متوسط است.

 

 

 فست فود آوان
فست فود آوان

 

 

آدرس: میدان ونک، بین خیابان سئول و آفتاب تلفن: 02188056692

 

 

فست فود توسکانا

توسکانا را از لحاظ تاریخی و گردشگری قلب تمدن ایتالیا نامگذاری کردند. مردم توسکانا به خوش غذا بودن معروف هستند. ویک فرد با ذوق و خوش سلیقه فست فود توسکانا را در جردن به یاد مردم شکمو و خوش خوراک این شهر راه اندازی کرد. این فست فود غذای مردم شهر توسکانا را به همان شیوه و روش به مشتری ها عرضه می کند. این فست فود آرام در تمام روز انواع پیتزاها، برگرها، سالادها و استیک ها را به شما ارائه می کند و عصرها تبدیل به کافی شاپی دنج و خوش صفا می شود که می توان زمانی در آن آرام گرفت. اگر دوست دارید معنی و طعم پیتزا و سالاد را در یک فست فود خاص تجربه کنید توسکانا یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. به نقل از کارکنان توسکانا روزی یک آشپز ایتالیایی از توسکانا بازدید کرد و بعد از خوردن یکی از پیتزاها می‌گوید تهرانی ها باید خیلی خوش اقبال باشند که چنین پیتزاهای خوشمزه ای دارند. توسکانا دکوراسیون و طراحی بسیار خوبی دارد و از لحاظ نورپردازی بسیار عالی است و باغچه‌های زیبا و خوش آب و رنگ و تابلوهای زیبا و موسیقی زنده جلوه ویژه‌ای به فست فود داده است.

 

 

 فست فود توسکانا
فست فود توسکانا

 

 

آدرس: تهران خیابان ظفر بین مدرس و آفریقا شماره 312 تلفن: 02122692848

 

 

هات داگ مسعود

هادداگ مسعود یکی از فست‌فودهایی است که خیلی حرفه ای و تخصصی هات داگ و کراکف سرو می‌کند. همانطور که از اسم آن پیداست هادداگ های خوشمزه و پرچرب و سرشار از پنیر آن باعث موفقیت آن شده است.ساندویچ بیکن پیچ که دور هادداگ کالباس بیکن می پیچند و آنرا سرشار از پنیر می‌کنند.

این فست فود دکوراسیون جذاب و پرنوری دارد اما فضای آن کوچک است و کوچکی آن باعث شده خارج از فست فود میزهای کوچک هم چیده شود.

منوی این فست فود شامل بیکن پیچ، ویژه مسعود، پپرونی هادداگ، هالوپینو هات، ماشروم داگ، باربیکیو پیاز، هات داگ پنیری، بیکن کراکف، ماشروم کراکف، کراکف مخصوص، کوکتل پنیری، سیب‌زمینی سوسیس و سیب زمینی پنیری است.

قیمت غذاهای این فست فود متوسط است.

 

 

 فست فود مسعود
فست فود مسعود

 

 

آدرس: 1- تهران منیریه شمالی، خیابان ریحانی، بالاتر از میدان بهشتی پلاک 1/27 تلفن: 02175449

2- بلوار فردوس شرق چهارراه رامین شمالی پلاک 261 تلفن: 02144951210

 

 

 هات داگ مسعود
هات داگ مسعود

 

 

رستوران ایتالیائی لایینو

اگر دنبال رستوران ایتالیائی با کیفیت می‌گردید حتماً به لایینو سر بزنید. این رستوران فیله گوساله و بیف‌استراگانف بسیار خوشمزه‌ای دارد. در کنار آن پیتزا فیله تو و سالاد سزار با کیفیت آن هم به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی دیگر از مزایای این رستوران نحوه برخورد بسیار خوب کارمندان و پرسنل این رستوران است. بهترین طعم‌ها و مزه‌ها را می‌توانید در این رستوران تجربه کنید و پیتزا لایینو هم از لحاظ حجم و هم از لحاظ کیفیت در دید مشتریان بسیار قابل قبول است.

قیمت غذاهای این رستوران متوسط به بالا است.

 

رستوران ایتالیائی لایینو
رستوران ایتالیائی لایینو

 

آدرس: تهران، پاسداران، خیابان امیرابراهیمی، پایدار فرد، روبروی بوستان 4

شماره‌تلفن: 02122773953 02122773936

 

 

پیتزا شیک شک

پیتزا شیک شک فست فودی است که به خاطر کیفیت بالا و پرحجم بودن ساندویچ‌ها و همبرگرهایش معروف شد. مشتری‌های زیادی از این رستوران ساندویچ پاسترامی که از مقدار زیادی ورقه‌های کالباس مخصوص استفاده می‌شود و در نوعی نان برگری و پنیر گودا عرضه می شود را دلیل موفقیت و معروفیت آن می دانند.

اگر بخواهیم به غذاهای این رستوران امتیاز بدهیم اول ساندویچ پاسترامی، بعد اسموکی برگر و رتبه سوم برای هات داگ است که البته هات داگ‌ها در نانهای شیرین و کوچک سرو می‌شوند و 3 مدل هات داگ عرضه می‌شود.

سیب زمینی با سس تند و مخصوص آن عالی است و به شما پیشنهاد میکنیم حتماً آن را تست کنید. سعی کنید در روزهای تعطیل مراجعه نکنید چون معمولاً شلوغ و خسته کننده است.

منوی این رستوران شامل انواع پیش غذاها و سالادها، برگرها، پاستاها، ساندویچ ها، غذای سنتی، سوخاری و چیکن برگر و پیتزاهاست.

قیمت غذاهای این رستوران متوسط است.

 

فست فود شیک شک
فست فود شیک شک

 

پیتزا شیک شک
پیتزا شیک شک

 

آدرس: بزگراه مدرس به سمت شمال ابتدای میرداماد شماره 366

تلفن: 0212266310

 

 

فست فود ایتالیایی بونو

فست فود ایتالیایی بوفو یکی از برترین‌ها برای خوردن پیتزاهای خوشمزه است. تعهد کاری و برخورد محترمانه پرسنل پاکیزه بودن محیط فست فود و فضای زیاد برای جای پارک ماشینها باعث شده در فوداسکور امتیاز 8/1 در فیدیلیو 8/1 و در گوگل دیویوز به امتیاز 4 برسد.

منوی این فست فود خوب شامل ساندویچ های خوشمزه، انواع پاستا و پیتزاهای ایتالیایی بلونر، سیسیلی، سبزیجات ، سیرو استیک میکس، چیکن، بیکن، رست ریف، مارگاریتا، پپرونی و چند مدل سالاد و سوخاری و پیش غذاست.

قیمت غذاهای این فست فود متوسط به بالاست.

 

آدرس: خیابان ظفر خیابان تخارستان کوچه حسن زاده تلفن: 02122922840

2- خیابان نیاوران بین 3 راه یاسر ومقدسی (ستوده) جنب بانک گردشگری

 

فست فود منهتن گریل

صندلی های رنگی رنگی فست فود منهتن در کنار طراحی مدرن محیط خوردن فست فود را دو چندان لذت بخش می‌‎کند. شهرت منهتن گریل به خاطر برگرها لذیذ آن است اما خوردن ساندویچ‌های متفاوت مثل مرغ و بادمجان وسس بی نظیرش پیشنهاد مشتری های منهتن است.

پرسنل این فست فود از لحاظ برخورد با مشتریان امتیاز خوبی نمی گیرند و این امر باعث شده در فوداکسور امتیاز 8/2 و گوگل دیویوز امتیاز 4 را بگیرد و البته برای غذا خوردن در این فست فود مشکل پارک ماشین را ندارید.

 

 

فضای داخلی منهتن گریل
فضای داخلی منهتن گریل

 

در منوی فست فود منهتن انواع پیش غذا و سالاد، ساندویچ مرغ و بادمجان، میکس گریل و … و کلاسیک برگرهایی مثل بی بی کیو برگر، منهتن برگر، سورپرایز برگر، میکس برگر، برگر سیر وکره، کانتری برگر، هات برگر و انواع پیتزاها مثل سیر واستیک، سیسیلی، سبزیجات ، 66 ، چیکن گریل، چیکن سریدیم، منهتن کلاب و موکتل و اسپشیال منهتن و … سرو می شود.

 

منهتن گریل
منهتن گریل

 

 

 

برگر منهتن گریل
برگر منهتن گریل

 

آدرس: تجریش، خیابان فنا خسرو، خیابان جعفری تلفن: 22710558

 

 

 

1 دیدگاه‌ها

  1. amirali می گوید:

    فست فود مستر كنتاكي قصرالدشت
    كثيف ترين و بي كيفيت ترين جايي بود كه تا حالا رفته بوديم
    يك عدد سوسك بزرگ بالدار سوخاري شده وسط ساندويچم ديدم
    مواد بي كيفيت و مونده با مزه بسيار بد
    كاركنان بي ادب با بوي عرق و سيگار
    لازم دونستم بگم كه وقت و پولتونو هدر ندين

    اسفند 15, 1401 پاسخ

ترک نظرات