خدمات قبل از فروش

خدمات قبل از فروش شرکت مرسا تجهیز :

  • خدمات مشاوره رایگان

 

 

خدمات مشاوره رایگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی
خدمات مشاوره تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

شرکت مرسا تجهیز پیشگام تمام تلاش خود را در زمینه خدمات قبل از فروش ، مشاوره جهت خرید کالا ، معرفی راه انداز متخصص در امر آشپزخانه صنعتی ، طراحی و دکوراسیون داخلی ، ارائه طرح توجیهی و همچنین طراحی نقشه اتوکد برای آسان تر شدن نحوه ی پیشبرد پروژه های شما خریداران گرامی به‌کار بسته است تا رضایت کامل حاصل گردد. پروژه هایی که این شرکت با موفقیت به پایان رسانده است شامل پروژه های رستورانی ، فست فودی ، هتل ها ، کافی شاپ ها ، فود کورت ها ، ادارات و موسسات دولتی و خصوصی ، تجهیزات رستوران سیار و انواع مختلف تجهیزات مورد استفاده مشتریان گرامی می باشد.

 

  • ارائه نقشه چیدمان و جانمایی تجهیزات

 

ارائه نقشه چیدمان و جانمایی تجهیزات آشپزخانه صنعتی
ارائه نقشه چیدمان و جانمایی تجهیزات

 

طراحی و مشاوره در جهت تجهیز و چیدمان آشپزخانه های صنعتی و سایر خدمات قبل از فروش از نکات بسیار حائز اهمیت است که اگر خود را از این قاعده مستثنی بدانید و با طراحی غیر اصولی و بی پایه جلو بروید تجربه شکست را خواهید داشت. در یک آشپزخانه صنعتی برای تشخیص تجهیزات مورد نیاز و اصول چیدمان می‌بایست اطلاعات و مشخصاتی از نوع کاربری در کسب و کار ، منو مرتبط و همچنین فضایی که قرار است در آن پرسنل آشپزخانه مشغول به فعالیت باشند داشته باشیم.

در این خصوص باید توجه داشت که سازماندهی کلی آشپزخانه و زمان بندی مناسب جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات برای آشپزان و رستوران داران استاندارد تعریف شده باشد که این مستلزم بازدید اولیه کارشناسان و مشاورن شرکت مرسا تجهیز پیشگام جهت خدمات قبل از فروش و جمع آوری اطلاعات و نقشه اولیه و در نهایت طراحی ، نقشه کشی و چیدمان مناسب برای آشپزخانه صنعتی است.

نوع کاربری و منو غذایی روی انتخاب نوع تجهیزات ، به خصوص تجهیزات پخت موثر است. مثلاً اینکه شما قصد دارید رستوران راه اندازی کنید و یا فست فود؟ و یا اینکه چه نوع غذاهایی را در رستوران و فست فود خود قرار است سرو کنید ؟ همچنین چه درجه کیفیت و چه تعداد ظرفیت غذا را برای رستوران و فست فود خود در نظر گرفته اید؟پس از پاسخ به این پرسش‌ها اهداف خود را از با کمک گرفتن از مشاوران و متخصصان طراحی و ساخت آشپزخانه صنعتی و تجاری مشخص کنید. در صورت است که آن میرسد رستوران و یا فست فود خود را می‌توانید بر اساس استانداردهای روز دنیا بسازید.

برای تهیه پلان مناسب برای یک آشپزخانه صنعتی کلیه مشخصات مهم از قبیل؛ انعطاف پذیری، سادگی فضا، رعایت گردش کار از ورود مواد اولیه تا مرحله شستشوی ظروف کثیف و تخلیه زباله و تحرک آزادانه کارکنان ، ساده سازی قواعد رعایت بهداشت ، سهولت نظارت ، استفاده بهینه از فضای آشپزخانه ، ابعاد و زوایا و کنج‌ها و محدودیتهای ورود تجهیزات آشپزخانه صنعتی در حجم و اندازه بزرگ ، محدودیت نصب برخی تجهیزات خاص و محل قرارگیری تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان و … را باید در نظر داشت.

قبل از ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، مشاوره با کارشناسان شرکت مرسا تجهیز پیشگام در اولویت است چرا که با علم به اینکه چه تجهیزی در چه ابعادی ، چه تعداد و با چه حجم سرویس‌دهی مورد نیاز آشپزخانه صنعتی رستوران و یا فست فود شما می باشد جلو خواهید رفت. مرسا تجهیز پیشگام با سابقه سه دهه فعالیت در امر تولید با این روش بسیاری از آشپزخانه های صنعتی از ارگان ها ، بیمارستان ها ، دانشگاه ها ، هتل ها ، رستوران ها و کافی شاپ ها ، با تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارای کیفیت و عملکرد مطلوب و مطابق با استانداردها و محصولات به روز دنیا ، مورد پوشش خود قرار داده است.

پس از بازدید و تهیه پلان اولیه مرحله بعدی تهیه پلان اصلی با نرم افزار اتوکد بوده و کلیه فضای مورد نظر با تمامی مشخصات ابعاد و زوایا و کنج و همچنین دسترسی به تاسیسات برقی و مکانیکی با نمادهای مشخص درج می‌گردد. سپس باتوجه به نوع کاربری رستوران و یا فست فود و همچون منو غذایی پیشنهادی از سوی شما، با توجه به هزینه ای که به این امر تخصیص داده اید نوبت به چیدمان و جانمایی تجهیزات آشپزخانه صنعتی خواهد رسید.

در پایان پس از تهیه ارائه طرح و نقشه اتوکد به شما کارفرمایان گرامی و تایید از سوی شما مرحله دستور ساخت و سفارش تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی از سوی کارشناسان این شرکت به خط تولید داده خواهد شد و در نهایت با ارسال و تحویل کلیه تجهیزات با توجه به نقشه از پیش تعیین شده جانمایی و چیدمان آنها در فضای آشپزخانه صنعتی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که خدمات مشاوره و طراحی گروه صنعتی بازرگانی مرسا تجهیز پیشگام بصورت رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای مشتریان ندارد.

 

آموزش

مرساتجهیز پیشگام علاوه برآورده ساختن نیاز مشتریان در امر تولید و تحویل محصولات ، آموزش و مشاوره در نحوه راه‌اندازی و استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی و همچنین کسب و کار مرتبط در صنف اغذیه را پوشش می‌دهد.

آموزش آماده‌سازی غذا ، پخت غذا و سرو غذا با توجه به منو درخواستی مشتریان، تعیین رسپی و فرمولاسیون مواد اولیه غذایی و همچنین مدیریت زمان در سرویس دهی بسیار حائز اهمیت است. در کنار این موضوع، آموزش بهداشت فردی، پوشش یکپارچه آنها، کار با تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، نحوه بسته بندی غذا های ارسالی و نگهداری صحیح ماشین آلات و تجهیزات صنایع غذایی را باید در نظر داشت.

در خصوص آموزش بهداشت مواد غذایی و پخت صحیح و عدم استفاده از مواد اولیه غذایی نامناسب و یا تاریخ انقضاء آن گذشته باید یادآور بود که پس از راه اندازی و شروع به کار سلامت مشتریان را در اولویت است چرا که هدف فقط کسب درآمد نیست بلکه برآورده ساختن نیاز متقاضی در سرویس دهی مناسب در امر اغذیه با کیفیت است. در این خصوص به رستوران داران و فست فود ها توصیه می گردد با توجه به استاندارد های مطرح شده روز دنیا در بهداشت صنایع غذایی مطالعاتی نیز در این مقوله داشته و در خصوص بهداشت در مواد غذایی استاندارد HACCP توصیه می‌گردد.

مقوله آموزش، پیش درآمد شروع موفق در هر چهارچوب تعریف شده ای است که مجموعه مرسا تجهیز پیشگام با اتخاذ از تجربه چندین ساله خود در امر آموزش چه در سیستم داخلی در امر تولید و یا فرد یا افرادی که از این مجموعه قرار است سرویس دهد و چه در افزایش مهارت کاری و تأمین رضایت مشتریان تجهیزات آشپزخانه صنعتی، سرلوحه کاری خود قرار داده است. با گرفتن آموزش در صنف آشپزخانه صنعتی مهارت و هوشیاری شما در کسب و کار مرتبط دو چندان خواهد شد.