خدمات پس از فروش شرکت مرسا تجهیز پیشگام :

  • خدمات حمل کالا

 

خدمات حمل کالا
خدمات حمل کالا شرکت مرسا تجهیز

 

مرسا تجهیز پیشگام یکی از تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی همراه با خدمات پس از فروش می‌باشد که مطابق با کلیه پارامترهای مربوط به ساخت و تولید، محصولات درخواستی مشتریان چه سفارش ساخت و چه آماده در کوتاهترین زمان ممکن برای آنها ارسال می‌نماید.

در این بین این مجموعه با در نظر گرفتن کیفیت بسته بندی محصولات، حفظ روکش روی تجهیزات استیل تا پایان فرآیند تولید و ساخت محصول جهت جلوگیری از خش دار شدن و همچنین رعایت استانداردهای حمل کالا و باربری به هنگام ارسال محصول، این اطمینان را به شما مشتریان گرامی خواهد داد که درخواست شما در صحت و سلامت و با ارائه رسید تحویل کالا تحویل داده خواهد شد.

در داخل کشور، خودروهای حمل کالا و ارسال محصولات معمولاً ترانزیت زمینی، کامیونت‌ها، وانت بار ها و … می‌باشد و در خصوص سفارشات برون مرزی نیز خدمات پس از فروش و حمل از طریق ترانزیت هوایی، ریلی، و یا آبی ضمن پشتیبانی مالی محصولات هنگام ارسال از طریق بیمه انجام خواهد شد.

این مجموعه شبانه روز در جهت برآورده ساختن خواسته های مشتریان در امر تولید و ارسال به موقع تجهیزات آشپزخانه صنعتی تلاش دارد و کلیه پرسنل مرسا تجهیز پیشگام در این راستا متعهد هستند محصول بی نقص و با کیفیت با بهترین روش ارسال و حمل و نقل به خریداران تحویل دهد.

 

  • خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات

 

خدمات نصب و راه اندازی
خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

شرکت مرسا پیشگام پس از فروش و تحویل کالای خود به مشتریان ، کلیه خدمات مربوط به نصب و راه اندازی را اجرا خواهد نمود. در خصوص نصب تجهیزات آشپزخانه صنعتی طی هماهنگی از پیش تعیین شده ، تیم کارشناسی به همراه تکنسین های نصاب خود را به مکان پروژه معرفی شده و تجهیزاتی همچون هود و اگزازست فن و کانال کشی ، سینک ، کابینت ، رف و تجهیزات برقی و گازسوز و … را نصب و راه اندازی می‌کنند.

 

  • خدمات پشتیبانی و گارانتی

 

خدمات پشتیبانی و گارانتی
خدمات پشتیبانی و گارانتی شرکت مرسا تجهیز

 

گروه صنعتی و بازرگانی مرسا تجهیز پیشگام با سه دهه تجربه در عرصه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، در حوزه پشتیبانی محصولات خود پس از تحویل و نصب به مشتریان خود سرویس می دهد . این سرویس دهی شامل موارد فنی و کیفی می باشد که مشتریان پس از دریافت محصولات پس از چیدمان در آشپزخانه صنعتی چنانچه نقص یا اشکال فنی متوجه آنان گردید ضمن تماس و اطلاع به کارشناسان فروش این شرکت و مطابق با بازه زمانی تعریف شده گارانتی هر محصول در مدت معین بررسی و در خصوص محصول بازگشتی تصمیمات مقتضی گرفته خواهد شد .

این تصمیمات ممکن است منجر به اصلاح ، تعمیر و یا تعویض محصول گردد . شرکت مرسا تجهیز پیشگام با همکاری تیم مجرب و متخصص خود در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی تلاش دارد حتی‌المقدور نقایص و اشکالات موجود در فرآیند تولید را به صفر رسانده تا به هنگام ارسال و تحویل کالا ، محصول بی نقص به دست شما مشتریان برسد .

شرکت مرسا تجهیز پیشگام به خدمات پشتیبانی در زمینه گارانتی محصول و یا احیانا تعمیر آن در صورت وقوع نقص فنی و یا کیفی پس از پایان مدت گارانتی اهمیت داده و این سرویس‌دهی لازمه ی داشتن سعه صدر و صبوری از سوی شما مشتریان گرامی می باشد که بتوان در اسرع وقت خدمات پس از فروش این شرکت ارائه گردد.

 

  • خدمات آموزش

 

خدمات آموزش
خدمات آموزش شرکت مرسا تجهیز

 

مرساتجهیز پیشگام علاوه برآورده ساختن نیاز مشتریان در امر تولید و تحویل محصولات ، آموزش و مشاوره در نحوه راه‌اندازی و استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی و همچنین کسب و کار مرتبط در صنف اغذیه را پوشش می‌دهد.

آموزش آماده‌سازی غذا ، پخت غذا و سرو غذا با توجه به منو درخواستی مشتریان، تعیین رسپی و فرمولاسیون مواد اولیه غذایی و همچنین مدیریت زمان در سرویس دهی بسیار حائز اهمیت است. در کنار این موضوع، آموزش بهداشت فردی، پوشش یکپارچه آنها، کار با تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، نحوه بسته بندی غذا های ارسالی و نگهداری صحیح ماشین آلات و تجهیزات صنایع غذایی را باید در نظر داشت.

در خصوص آموزش بهداشت مواد غذایی و پخت صحیح و عدم استفاده از مواد اولیه غذایی نامناسب و یا تاریخ انقضاء آن گذشته باید یادآور بود که پس از راه اندازی و شروع به کار سلامت مشتریان را در اولویت است چرا که هدف فقط کسب درآمد نیست بلکه برآورده ساختن نیاز متقاضی در سرویس دهی مناسب در امر اغذیه با کیفیت است. در این خصوص به رستوران داران و فست فود ها توصیه می گردد با توجه به استاندارد های مطرح شده روز دنیا در بهداشت صنایع غذایی مطالعاتی نیز در این مقوله داشته و در خصوص بهداشت در مواد غذایی استاندارد HACCP توصیه می‌گردد.

مقوله آموزش، پیش درآمد شروع موفق در هر چهارچوب تعریف شده ای است که مجموعه مرسا تجهیز پیشگام با اتخاذ از تجربه چندین ساله خود در امر آموزش چه در سیستم داخلی در امر تولید و یا فرد یا افرادی که از این مجموعه قرار است سرویس دهد و چه در افزایش مهارت کاری و تأمین رضایت مشتریان تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، سرلوحه کاری خود قرار داده است. با گرفتن آموزش در صنف آشپزخانه صنعتی مهارت و هوشیاری شما در کسب و کار مرتبط دو چندان خواهد شد.