فلافل زن دستی

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593 -021

توضیحات

در تجهیزات فست فود حسب ذائقه مشتریان با توجه به تنوع غذایی در این صنف ، در تهیه و آماده سازی و پخت آن نیز به تبع آن تنوع نیز وجود دارد . فلافل زن دستی سوراخ دار نیز یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی پرکاربرد در فست فود ها می باشد که از با جنس آلومینیوم ، پلاستیک جهت قالب گیری آسان فلافل و کتلت در بازار موجود می باشد . از دیگر قالب های این وسیله ، فلافل زن دستی استیل کوچک می باشد . این وسیله به ظاهر ساده دارای ابعاد ٥ × ١١ سانتی متر بوده که جهت تهیه سایز استاندارد هر فلافل ، قطر قالب ٤.٥ و ضخامت آن یک سانتی متر می باشد .

 

قالب فلافل کوچک
قالب فلافل کوچک

 

همانطور که می دانید یکی از غذا های بسیار لذیذ ، پر طرف دار و حاضری در فست فود ها فلافل می باشد که به راحتی می توان آن را در خانه نیز تهیه کرد برای شکیل تر شدن ظاهر زیبای فلافل می توان از قالب فلافل نامبرده استفاده کرد . قالب فلافل استیل کوچک وسیله ای کاربردی و ساده می باشد که بدون دخالت دست و در مدت زمان کوتاه و سریعترین زمان ممکن می توان کتلت ها و کوکو های یک اندازه تهیه کرد .

 

قالب فلافل زن دستی
قالب فلافل زن دستی

همچنین از این قالب ها ، جهت تهیه فلافل در اندازه های مشخص و بسیار مناسب استفاده کرد که به هنگام طبخ به راحتی مغز پخت می شوند . این قالب از جنس استیل با کیفیت و مرغوب می باشد و به راحتی قابل شستشو می باشد.

 

قالب فلافل سوراخ دار
قالب فلافل سوراخ دار

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلافل زن دستی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *