توضیحات

شرکت مرسا تجهیز تولید کننده کلیه تجهیزات پخت غذا در آشپزخانه صنعتی می‌باشد که از جمله این تجهیزات می‌توان به فر بخارپز ایستاده تحت فشار اشاره کرد. این دستگاه در تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارای قابلیت‌های بسیار بالایی بوده و در سرویس دهی و عملکرد بی نظیری دارد. روش پخت در فر بخار پز ایستاده تحت فشار با توجه به تغییرات فازی در مباحث ترمودینامیکی می‌باشد. بدین شکل که در این دستگاه با ایجاد بخار اشباع و در نهایت تماس آن با سطوح دمای بسیار بالا، دمای تبخیر افزایش یافته و منجر به تولید بخار خشک یا بخار مافوق گرم ( سوپرهیت ) می‌شود. توان حرارتی بالای این دستگاه به ما کمک خواهد کرد که در پخت یکنواخت و سریع مواد غذایی از جمله دم کردن برنج با تقاضای بیشتر و کیفیت بالاتر رضایت مطلوبی از مصرف‌ کنندگان و مجموعه های رستوران داران و … را به جا آورد.

در طراحی فر بخار پز ایستاده تحت فشار با توجه به زودبازدهی، نسبت به دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید به این موضوع اشاره کرد که این دستگاه قابلیت دم کردن برنج در مدت بسیار کم ( نیم ساعت ) و عرضه 300 پرس در ساعت برنج پخت شده کاملا بهداشتی را دارد. همچنین با توجه به طراحی خاص طبقات این دستگاه به‌صورت مجزا، امکان تغییر در ارتفاع نیز به منظور استفاده همزمان در قرارگیری ظروف بن ماری مختلف و ظروف آبکشی برنج به‌صورت تفکیکی میسر است. با این شرایط در فر بخار پز ایستاده تحت فشار، می‌توان10 نوع مختلف غذا و انواع پلو را بصورت دان گیری طبخ نمود. از جمله موارد گوناگون طبخ غذا، می‌توان به پخت انواع برنج همچون زرشک پلو، باقالی پلو، برنج ساده، برنج رژیمی و …. اشاره کرد که همگی را می‌توان در یک دستگاه فر بخار پز ایستاده تحت فشار به طور همزمان ‌عمل آورد. همچنین به جز پخت انواع برنج در دستگاه فر بخار پز ایستاده تحت فشار، قابلیت پخت انواع خورشت، گوشت، مرغ و ماهی و سبزیجات و … نیز وجود دارد.

در دستگاه فر بخارپز ایستاده تحت فشار با توجه به توزیع یکنواخت بخار و حرارت در هریک از طبقات مجزای آن، هیچ نگرانی از بابت خامی و عدم مغز پخت شدن یا عکس آن در سوختن غذا وجود نخواهد داشت و پخت غذا کاملاً یک‌دست بوده که علّت آن نفوذ بخار از تمامی محیط آبکش می‌باشد. در این دستگاه، مکانیزم کاهش رطوبت و افزیش دما تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد باعث جلوگیری از میعانات محیطی و خیس شدن غذا می‌شود.

از مزایای فر بخار پز ایستاده تحت فشار شرکت مرسا تجهیز، جانمایی آسان و اشغال فضای کمتر از یک متر مربع برای هر دستگاه بوده و جابجایی و حمل ونقل آن بسیار ساده می‌باشد. همچنین این دستگاه با فشار گاز شهری و کپسولی به راحتی کار می‌کند و با استفاده از محصولات احتراق خارج شده از اگزوز عمل گرمایش مجدد بخار در کابین صورت می‌پذیرد که این موجب کاهش مصرف سوخت (گاز) و آلاینده ها و Saving انرژی حرارتی می گردد. همچین فر بخار پز ایستاده تحت فشار دارای ایمنی بالا و فاقد هرگونه شرایط ترکیدن و یا سوراخ شدن پاتیل دیگ می‌باشد.

در فر بخارپز ایستاده تحت فشار با توجه ماهیت و مکانیزم کاربری این تجهیز، نیاز به دستگاه گرمخانه مرطوب جهت نگهداری غذا تا زمان سرو پس از دم کردن برنج نمی‌باشد و حتی ساعتها می‌توان برنج آماده را داخل فر بخار پز ایستاده بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت و بهداشتی نبودن نگهداری کرد. همچنین از طبقات آن می‌توان برای نگهداری غذاهای مختلف ازجمله کوبیده، و یا جوجه کباب و انواع خورشت به صورت گرم و مرطوب تا زمان سرو استفاده نمود. این موضوع خود باعث صرفه جویی در هزینه خرید دستگاه گرمخانه مرطوب بوده که خود از جمله تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌باشد و بقولی با یک تیر، چند نشان را زده‌اید.

از دیگر مزایای دستگاه فر بخار پز ایستاده تحت فشار قابلیت اتّصال آن به لوله کشی آب شهری جهت شارژ دائم دستگاه بوده که مخزن اصلی آن بصورت اتومات پر خواهد شد. با وجود آب بندی صحیح و مقاوم این دستگاه، سبب جلوگیری از نشت بخار و آب می‌شود و در عین حال امکان بازگشت بخار پس از سرد شدن به داخل مخزن اصلی وجود دارد. همانطور که از نام تجهیز مشخص است در قیاس با دیگر تجهیزات پخت غذا، فر بخارپز ایستاده تحت فشار با تامین بخار فرآیند پخت و دم کردن را ایجاد می‌دهد و سیال عامل جهت پخت، در قالب بخار با دمای بالا و در یک فضای تحت فشار زودباده می‌باشد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد پخت صنعتی با فر بخار پز ایستاده تحت فشار شرکت مرسا تجهیز، ظرفیت پخت بالای دستگاه، قیمت معقول خرید و ارزان و قابلیت استفاده در چند نوبت در روز (3 مرتبه جهت شیفت غذای ظهر) نسبت به دیگر تجهیزات پخت غذا وجود دارد. در زمان خدمات پس از فروش، در صورتیکه دستگاه فر بخارپز ایستاده تحت فشار نیاز به تعمیرات داشته باشد بدون عقب افتادن از برنامه پخت می‌توان با همان اجاق زمینی جهت رسیدن به آمار پخت تا زمان سرویس دستگاه استفاده نمود که در عین حال تعمیر دیگر تجهیزات پخت غذا زمانبر است.

فر بخارپز ایستاده تحت فشار

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 2132
تماس با مرسا تجهیز

5 دیدگاه برای فر بخارپز ایستاده تحت فشار

    اپرات

    آیا شما صفر تا صد راه اندازی را نیز انجام می دهید ؟

    مهرابی

    لیست قیمت لطفا

    مدیر سایت

    بله ، صفر تا صد راه اندازی رستوران و فست فود توسط این شرکت انجام می شود .

    مدیر سایت

    لیست قیمت ارسال شد .

    زهرا

    سلام لطفا قیمت بخار پز تحت فشارو بهم اطلاع بدید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *