توضیحات

خط کامل سلف سرویس از تجهیزات شیک و مورد نیاز در رستوران ها بوده که محل قرارگیری آنها در سالن غذاخوری می باشد و از این خط سلف سرویس صرفاَ جهت نگهداری و سرو غذا استفاده می شود و هیچگونه ارتباطی با پخت غذا و آشپزخانه مرکزی نیز ندارد . کانترهای تشکیل دهنده در خط سلف سرویس معمولاً از نوع تمام استیل ، روکش کورین و یا چوب بوده که به آنها رف و ریل هایی از لوله های استیل ، متصل می‌گردد. .

 

خط کامل سلف سرویس با کیفیت
خط کامل سلف سرویس مرسا تجهیز

 

خط کامل سلف سرویس در رستوران ها براساس تنوع و مقدار غذا ، تازه بودن ، سرد و یا گرم بودن غذا ، در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود . از خط سلف سرویس جهت ارائه غذا به پرسنل کارمند در ادارات ، سازمان ها و پرسنل مشغول در کارخانجات و صنایع و همچنین مشتریان هتل ها و رستوران ها استفاده می شود . لوازم خط سلف سرویس نیز از جنس استیل ساخته شده که دارای کانتر گرم ، کانتر سرد ، کانتر ساده یا کانتر معمولی ، کانتر نوشابه ، کانتر قاشق و چنگال و ظروف استیل سلف ، کانتر ال شکل ، کانتر نگهداری ، کانتر صندوق و سالاد بار و سرویس می باشد .

خط کامل سلف سرویس معمولا یا نمای استیل ساخته می شود و یا نما چوبی و همانطور که اشاره شد که برای رستوران ها ، فست فود ها ، اداره جات ، شرکت ها ، ارگان ها ، دانشگاه ها ، بیمارستان ها ، فودکورت و تالار ها جهت تامین غذای مشتریان یا پرسنل و یا مهمانان مجالس مناسب می باشد . خاطر نشان می شود بخش های اصلی تشکیل دهنده در خطوط سلف سرویس امکان دارد بر مبنای منوی غذایی شما متغیر باشد.

 

خط کامل سلف سرویس آشپزخانه صنعتی
خط کامل سلف سرویس آشپزخانه صنعتی

 

خط سلف سرویس در رستوران ها و فست فود ها ابتکاری بود که به متقاضیان خود این اختیار را داد که به انتخاب خود نوع و میزان غذا و دسر دلخواه خود را سرو کنند . خط کامل سلف سرویس از اجزای مختلفی ساخته می شود که بخش هایی مرتبط با کانترها و قسمت های دیگر مربوط به رف و ریل برای قرار دادن سینی و دیس غذا بوده که به عنوان پیشخوان مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین جهت زیبایی خط سلف سرویس معمولاً بر روی آن آویز شیپوری روی کروم دارای لامپ حرارتی نصب می گردد. گرمای لامپ های حرارتی خود نیز سبب گرم نگه داشتن محتویات داخل ظروف بن ماری روی کانترها شده و جلوه زیبایی جهت جذب مشتریان نیز خواهد داشت.

 

خط کامل سلف سرویس آشپزخانه صنعتی مرسا تجهیز
خط کامل سلف سرویس آشپزخانه صنعتی مرسا تجهیز

خط کامل سلف سرویس نیز همچون دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی بر اساس سفارش مشتری در ابعاد مختلف ساخته می شود. ترتیب چیدمان خط کامل سلف سرویس بدین صورت است که کانتر قاشق و چنگال در ابتدای خط ، کانتر سرد ، سپس کانتر گرم و کانتر ساده و در نهایت کانتر صندوق می باشد که بر مبنای نیاز رستوران ها تعداد دستگاه ها نیز متغیر می باشد و خب در مدل های متفاوت نیز با توجه به سفارش مشتریان قابل ساخت می باشد .

 

خط کامل سلف سرویس مرسا تجهیز
خط کامل سلف سرویس آشپزخانه صنعتی ساخت شرکت مرسا تجهیز

 

 

کانتر گرم در خط کامل سلف سرویس جهت تازه نگه داشتن مواد غذایی و همچنین گرم نگه داشتن غذا تا پایان زمان سرو مورد استفاده قرار می گیرد و آب موجود در کانتر سبب می شود که غذا خشک نشود و به صورت تازه نگهداری شود. کانتر سرد در خط سلف کامل سلف سرویس جهت نگهداری نوشیدنی ها و دسر همچون ماست و ترشی و … و سالاد ها مورد استفاده قرار می گیرد و کانتر ساده نیز برای قرار دادن نان یا ظروف و همچنین موادی که نیاز به گرم یا سرد بودن ندارند استفاده می شود. در بخش پایینی خط کامل سلف سرویس فضایی جهت انبار تعبیه شده است . همچنین کانتر صندوق نیز جهت دریافت وجه نیز صدور فیش غذا مورد استفاده قرار میگیرد که معمولا دارای ۲ کشو قفل دار می باشد. این کانتر ها می توانند به صورت برقی و یا گاز شهری مورد استفاده قرار گیرد.

جهت خرید و راهنمایی با کارشناسان شرکت مرسا تجهیز پیشگام تماس حاصل فرمایید . شما می توانید مطابق با فضای در اختیار ، در ابعاد و اندازه های سفارشی جهت تجهیز خطوط سلف سرویس خود تعداد تجهیزات مورد نظر را سفارش دهید. خط سلف سرویس به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تقدیم مشتریان می گردد.

 

خط کامل سلف سرویس ساخت شرکت مرسا تجهیز
خط کامل سلف سرویس آشپزخانه صنعتی ساخت شرکت مرسا تجهیز

 

خط کامل سلف سرویس

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 3104

تماس با مرسا تجهیز

3 دیدگاه برای خط کامل سلف سرویس

    Sepehr

    قیمت کانتر سرد و گرم دو سایزهای مختلف رو اگه ممکنه ارسال کنید

    • مدیر سایت

      برای اطلاع از آخرین قیمت ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

    مدیر سایت

    ارسال گردید

    احمدی

    بسیار شیک و زیبا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *