• پرسش: پس از انتخاب محصول مورد نظر در وب سایت ما به نشانی: http://wwwmersatajhizir ، شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل این شرکت به آدرس mersatajhiz@yahoocom و همچنین شماره تلفن 65610692-021 با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.
  • پاسخ: سپس کارشناسان فروش با توجه به نوع سوال شما یک صفحه پاسخ برای شما ارسال می کنند.
  • (پیش فاکتور): جهت تایید محصول و همچنین اطلاع از قیمت محصول انتخابی برای خریداران پیش فاکتور آماده می گردد معمولاً این پیش فاکتور به عنوان یک قرارداد قبل از قرارداد اصلی محسوب می گردد.
  • نحوه قرارداد: معمولاً این شرکت 30% از کل قرارداد را در زمان عقد قرارداد دریافت می کند و 70% مابقی قبل از تحویل کالا و حمل به محل دریافت می گردد.
  • تولید محصول: به محض دریافت پرداخت اولیه فاکتور مورد نظر توسط خریدار، ساخت محصولات به ترتیب اولویت انجام خواهد گرفت که با توجه به نوع پروژه و یا محصولات سفارش داده شده مدت زمان تحویل محصولات اعلام می گردد.
  • کنترل کیفیت: پس از اتمام ساخت محصول، کنترل کیفیت محصول توسط کارشناسان مربوطه به دقت و با توجه به نوع درخواست خریداران بررسی می گردد.
  • مانده حساب: پس از آماده سازی کامل محصولات سفارش داده شده خریدار، جهت پرداخت مانده حساب با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • حمل به محل: پس از تحویل مانده حساب اقدامات لازم در زمینه تضمین محصول و همچنین بسته بندی محصولات و حمل به محل مورد نظر انجام خواهد شد.
  • نصب: راهنمایی و نصب محصولات توسط کارشناسان فنی شرکت در محل مورد نظر صورت می پذیرد.
به محض دریافت پرداخت اولیه فاکتور مورد نظر توسط خریدار، ساخت محصولات به ترتیب اولویت انجام خواهد گرفت که با توجه به نوع پروژه و یا محصولات سفارش داده شده مدت زمان تحویل محصولات اعلام می گردد.

خدمات پس از فروش انجام شده برای خریداران گرامی شامل:

  1. مدت زمان گارانتی محصول ساخته شده توسط این شرکت 12 ماه از تاریخ تحویل محصول و یا تاریخ نصب محصول می باشد. این گارانتی شامل ماشین آلات و قطعات می باشد. لازم به ذکر است موارد مصرفی و برقی مانند لامپ، واشر و موارد مشابه که فرسودگی عادی دارند از این امر مستثنی می باشند.
  2. گارانتی این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت هایی از قبیل اتصال دستگاه به برق با ولتاژ کمتر و یا بیشتر از حد مجاز، خسارت های شیمیایی، خسارت های ناشی از تماس قسمت های برقی با آب، مدت زمان از کاررافتادگی محصول و یا موارد مستقیم و یا غیر مستقیمی که در خرابی محصول چه در زمان حمل کالا و چه جابجایی کالا ممکن است رخ دهد و همچنین موارد مشابه ندارد.
  3. شرکت مرسا تجهیز ارائه کننده پشتیبانی فنی محصول تولید شده توسط این شرکت و همچنین تامین کننده کلیه خدمات مربوط به لوازم یدکی محصول تولید شده به صورت مادام العمر می باشد. در مدت زمان گارانتی در صورت مشخص شدن صحت گارانتی محصول هیچ گونه وجهی بابت تعویض قطعات از خریدار دریافت نمی گردد. همچنین در زمان اتمام مدت گارانتی این شرکت تامین کننده قطعات دستگاه با قیمت مناسب خواهد بود.

نکته: در صورت شکسته شدن قطعات، ارسال عکس جهت نمایش جزئیات مورد نظر به همکاران ما کمک خواهد کرد که قطعه مورد نظر را شناسایی و اقدامات لازم جهت جایگزینی قطعه مورد نظر انجام گیرد.

با ارسال موارد ذیل همکاران ما جهت راهنمایی بهتر با شما در ارتباط خواهد بود:

  • نقشه محل مورد نظر به همراه اندازه های تخمین زده شده و یا در صورت نیاز اعزام کارشناس از محل مورد نظر
  • نوع پروژه ی مورد نظر
  • نوع انرژی استفاده شده