صفر تا صد راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی

در سال های اخیر فست فود و سوخاری کیلویی به یکی از انواع غذا های دوست داشتنی مردم جهان تبدیل شده است . اگر بخواهیم از این صنعت جذاب و محبوب برای خودمان سودی به دست بیاوریم باید چه مسیرهایی را طی کنیم ؟ در ابتدا باید به این نکته توجه شود که هر کسب و کاری در شروع باید مراحلی را طی کند تا بتواند به سود دهی برسد و هر شغلی با توجه به ماهیت آن مراحلی متفاوت می تواند داشته باشد . فست فودها و سوخاری های کیلویی که هم اکنون به تازگی راه افتاده‌اند و استقبال زیادی نیز از آن ها شده است در حال حاضر رو به افزایش می‌باشد و فرصت بسیار خوبی برای راه‌اندازی یک شغل به حساب می‌آید . در فست فودها و سوخاری های کیلویی مشتری بر این باور است که سوخاری و کوکتل و … را به قیمت مناسب‌تری خریداری می‌کند و این یک ترفند فروش است که موفق آمیز بوده است . راه ‌اندازی سوخاری کیلویی در آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها می‌تواند تغییرات بزرگی در عملکرد و مدیریت کسب و کار به وجود آورد . این تجهیزات نه تنها به بهبود کیفیت غذاها کمک می‌کنند بلکه به بهره‌وری بالاتر ، کاهش هزینه‌ها ، صرفه‌ جویی در زمان و نیروی انسانی و افزایش رضایت مشتریان منجر می‌شوند .

بعلاوه ، راه‌اندازی سوخاری کیلویی به توسعه و رشد کسب و کار کمک می‌کند و در حفظ بهداشت و ایمنی در آشپزخانه نقش مهمی ایفا می‌کند . بنابراین ، توصیه می‌شود به این تجهیزات آشپزخانه صنعتی حرفه‌ای توجه کرده و آنها را به عنوان یک سرمایه مهم در کسب و کار خود مطرح کنید .

ما دراینجا به ذکر مراحل راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی می پردازیم :

 

 

مراحل راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی :

 

1 . مکان مناسب

نکته مهمی که در ابتدا باید آن را در نظر گرفت موقعیت مغازه فست فود و سوخاری کیلویی می باشد . حتما این نکته را در نظر داشته باشید که لوکیشن مورد نظر به آب ، برق و گاز دسترسی داشته باشد . اگر بهترین لوکیشن دنیا را هم پیدا کنید ولی دسترسی به این موارد نداشته باشید قطعا با ضرر بسیاری مواجه خواهید شد .

 

 

2. بهینه سازی و نصب اتصالات

سعی کنید جایی را انتخاب کنید که کمترین نیاز را به بهینه سازی اتصالات آب ، برق و گاز داشته باشد . اگر اینگونه نباشد باید هزینه ای را صرف بهینه سازی و نصب اتصالات کنید . برای انجام این مرحله نیاز است که از توانایی های یک متخصص کمک بگیرید تا در کمال ایمنی این کار صورت بگیرد .

 

3. انتخاب و تهیه تجهیزات

تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی تهیه شود و اطمینان از این که این تجهیزات انتخابی شما کارآمدی و دوام بالایی داشته باشد .

 

 

4 . تهیه مواد اولیه

تهیه مواد اولیه با کیفیت و درجه یک ، یکی از مراحل مهم راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی می باشد . برای تهیه مواد اولیه سوخاری کیلویی می توانید با تامین کننده های مواد اولیه در ارتباط باشیم و پس از آن با محاسباتی که انجام می دهیم بهترین مواد اولیه را با قیمتی مناسب تهیه کنیم . همین طور بهتر است که درابتدای کار اگر امکانش باشد محصولاتی مانند سس مخصوص ، خیارشور و … را خودتان تولید کنید و به مشتریان ارائه دهید . این موضوع باعث می شود که مقدار زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی شود و حتی از این راه سود کسب کنید .

 

 

5 . تعیین شیوه فروش و بازاریابی

برای پیروزی و موفقیت در هر کسب و کاری باید تلاش کرد و بازار هدف خود را به خوبی بشناسید . راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی نیز شامل این موضوع می باشد . برای بالا بردن فروش خود می توانید از فضای مجازی استفاده کنید که امروزه اینستاگرام و کانال های تبلیغاتی بسیاری در این مسئله کمک کننده هستند .

 

 

راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی
راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی

 

 

 

مزایای راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی :

 

کم هزینه بودن

راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی نسبت به سایر روش های پخت و ارائه فست فود از هزینه کمتری برخوردار است . بعلاوه شما لزوما نیاز به فضای نشستن برای مشتریانتان ندارید و مشتریان می توانند به صورت بیرون بر از سرویس دهی شما برخوردار باشند . بعبارت دیگر فست فود و سوخاری کیلویی ، به دلیل بیرون بر بودن غذاها و عدم نیاز به سالن مشتری می‌تواند در بودجه شما بسیار تاثیرگذار باشد . چون دیگر نیاز به مغازه بزرگی ندارید .

 

کاهش هدر رفتن منابع

استفاده از دستگاه های مخصوص باعث می شود که بهره وری سرآشپزان بالا برود در نتیجه به افزایش مشتری منجر می شود . همچنین از هدر رفت منابع جلوگیری می کند که این مسئله می تواند بسیار حائز اهمیت باشد .

 

نوآوری در ارائه ایده

راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی ایده نسبتا جدیدی به شمار می آید و هنوز خیلی از صاحبان کسب و کارهای مربوط به فست فود به این حوزه ورود نکرده اند . در نتیجه بازار این کار هنوز اشباع نشده و جای پیشرفت در آن زیاد است . فقط نیاز به مقداری انرژی و تلاش ، سرمایه و صبر دارد .

 

مکانیزه بودن

مراحل پخت و پز در فست فود کیلویی به صورت مکانیزه انجام می شود . همین موضوع باعث افزایش بهداشت و همچنین کاهش نیاز به نیروی انسانی است . درنتیجه هم در هزینه ها صرفه جویی می شود و همچنین مشتریان غذایی سالم و بهداشتی را دریافت می کنند .

 

 

مزایای راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی
فست فود و سوخاری کیلویی

 

 

منوی غذاهای مورد استفاده در فست فود و سوخاری کیلویی :

 

· بال سوخاری

· کتف سوخاری

· ران سوخاری

· مرغ کامل سوخاری

· پنیر سوخاری

· قارچ سوخاری

· کوکتل پنیری کیلویی

· پیاز سوخاری

· سیب زمینی سوخاری و سرخ شده

· ناگت

· شنسیل

· کنتاکی

· میگو سوخاری

· چیکن

· پیاز سوخاری

· کوکتل دودی

· نان سیر

· انواع پیتزا و …

 

همچنین می توانید از یک دستگاه مرغ بریان هم استفاده کنید . مرغ بریان را نیز به صورت کیلویی یا دانه‌ای بفروشید و به این صورت مشتری جذب کنید .

 

 

 

منوی غذاهای مورد استفاده در فست فود و سوخاری کیلویی
غذاهای مورد استفاده در فست فود و سوخاری کیلویی

 

 

 

تجهیزات مورد نیاز راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی :

برای راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی به تجهیزات خاصی نیاز است که عبارتند از :

 

1. یخچال و فریزر :

برای تهیه یخچال با توجه به بودجه خود می توانید یخچال ایستاده برای نوشیدنی ها و یخچال ایستاده دو درب برای مواد اولیه استفاده کنید . برای تازه نگه داشتن مواد غذایی خود تا جایی که ممکن است ، باید روی فریزرها و یخچال‌­های با کیفیت سرمایه‌گذاری کنید . ابتدا باید اندازه و ظرفیت فست‌فود خود و سپس ویژگی­‌های آن­ها را در نظر بگیرید . در حالت مطلوب ، همواره یخچال‌هایی انتخاب کنید که استفاده از آن برای کارکنان راحت‌­تر است.

قیمت متوسط یخچال ایستاده دو درب شیشه ای پشت بسته بدنه استیل حدود 150 میلیون تومان و در عین فریزر ایستاده دو درب استیل یاشیشه ای پشت بسته 165 تا 180 میلیون تومان می باشد (بر مبنای قیمت گذاری در سال پاییز 1402).

 

2. اجاق گاز :

اجاق گاز ها نیز شامل موارد مختلفی است که بعضی از آنها داری فر و بعضی نیز فاقد فر می باشند . که با توجه به نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید . اما به صورت کلی در راه اندازی مغازه فست فود وسوخاری کیلویی نیازی به گاز فر دار نمی باشد . هنگام انتخاب اجاق مناسب برای فست فود خود این عوامل را در نظر داشته باشید: اندازه ، کیفیت ، عملکرد ، …

قیمت متوسط اجاق گاز چهار شعله پایه دار و یا فردار بین 30 تا 50 میلیون تومان می باشد (بر مبنای قیمت گذاری در سال پاییز 1402).

 

3. تهویه :

هنگامی که فرها را تهیه کردید ، باید به فکر تهویه باشید . تهویه یک جزء کلیدی از وسایل آشپزخانه فست فود شما است و باعث می‌شود جریان هوای سالم را برای کارکنان خود فراهم کنید . آشپزخانه‌­های تجاری محیطی پر استرس و شلوغ برای کار است .

هود دوجداره یکی از موارد خوب برای فضا هایی مثل رستوران ها یا فست فود ها و یا سوخاری کیلویی می باشد . هود دوجداره با ایجاد یک پرده هوا می تواند از خارج شدن بو جلوگیری کند . یک سیستم تهویه جریان هوا و کنترل دما را در سرتاسر آشپزخانه فست فود شما مدیریت کرده و به حفظ محیطی دلپذیر، تمیز و سالم برای کارکنان شما کمک می‌­کند .

 

هنگام انتخاب طرح سیستم تهویه فست فود کیلیویی خود باید پنج عامل را در نظر بگیرید :

· میانگین جریان حجمی هوا

· فشار استاتیک

· بهره‌وری انرژی

· اندازه

· سر و صدا

 

قیمت متوسط هود آشپزخانه صنعتی تمام استیل در اشکال مختلف باکسی دیواری و یا جزیره و حتی هود چکمه ای بر مبنای مترمربع حدود 19 میلیون تومان می باشد و در کنار آن نیز بر مبنای توان مکش اگزاست متناسب با آن به همراه متعلقات نیز می بایست تهیه شود (بر مبنای قیمت گذاری در سال پاییز 1402).

 

4. غذاسازها :

از غذاساز برای برش دادن ، خرد کردن ، آسیاب کردن و پوره کردن انواع مختلف غذا استفاده می‌شود . غذاسازها انواع و مدل‌های مختلفی دارند و باید برای فست فود خود با توجه به نوع غذای سرو شده مدل مناسب را خریداری کنید .

در یک مدل غذاساز کارکنان آشپزخانه می‌توانند غذا را به صورت عمودی بریزند و سپس نوع برش مورد نظر خود را انتخاب کنند . با این نوع دستگاه به راحتی می‌توانید کاسه را جدا کرده و محتویات آن را خالی کنید .

نوع دیگر غذاساز این امکان را می‌دهد که وقتی دستگاه در حال کار است ، غذا را اضافه کنید . در این مدل غذای فرآوری شده در یک کاسه جداگانه قرار می‌گیرد . این نوع غذاسازها یک گزینه عالی برای آشپزخانه تجاری است .

 

5. برش دهنده‌­ها و اسلایسر :

اسلایسر ابزاری عالی برای برش دادن موادغذایی مانند گوشت و پنیر است . اگر قصد دارید هر چیزی از ساندویچ گرفته تا سیب زمینی را سرو کنید ، قطعا به اسلایسر نیاز خواهید داشت . هنگام خرید اسلایسر، بسته به نیاز فست فود خود ، موارد زیر را در نظر بگیرید :

· اتوماتیک یا دستی

· اندازه تیغه

· میزان اسب بخار

· سبک ، متوسط ​​یا سنگین

 

6. مرینیتور :

شما می توانید برای طعم ومزه دار کردن مواد اولیه خود از دستگاه مرینیتور استفاده کنید به عبارت دیگر شما قبل از مرحله سرخ کردن نیاز به مزه دار کردن مرغ‌ها و سایر مواد اولیه است که در این مرحله نیاز به دستگاهی به نام مرینیتور می باشد . اصولا مرینیتور دستگاهی است که با چرخیدن مواد ، سس را به همه قسمت های مرغ و سایر مواد اولیه می‌رساند و باعث مزه دار شدن آن ها می‌شود . بعضی از دستگاه‌های مرینیتور دارای سیستم خلا می باشند که با ایجاد خلا ، مواد بیشتر و راحت‌تر جذب مرغ می‌شود و دستگاه مرینیتور به صورت حرفه ای و تخصصی مواد اولیه شما را مزه دار می کند .

 

7. میز بردینگ :

دستگاه بردینگ یا میزکار بردینگ در واقع کار پودرزنی به مواد غذایی که نیازبه سوخاری شدن را دارند بر عهده دارد . میز بردینگ یکی از پرکاربردترین تجهیزات فست فود می باشد که باعث سرعت دهی پودر زنی غذاهای سوخاری خواهد شد . این میز به دلیل نوع کاری که انجام می دهد و اینکه توانایی تصفیه کردن آرد را دارد در صنعت شیرینی پزی هم می تواند کاربرد داشته باشد .

پس چنانچه مرغ سوخاری ، ناگت ، شنیسل ، کنتاکی و ….. در منوی غذایی شما قرار دارد برای تهیه آرد سوخاری می توانید میز بردینگ را تهیه کنید . این میزکارصنعتی دو مدل اتوماتیک و دستی دارد که آرد سوخاری را الک می کند و گلوله های اضافی را از آرد می گیرد . که مدل اتوماتیک آن کار را بسیار راحت و سریع می کند . دستگاه اتوماتیک پودر زنی در مدل های تک لگن و دولگن تولید می شود . میز بردینگ با دارا بودن دو لگن مستطیل و دو مخزن گرد ( آب سرد جهت شوک دادن ) کار پودری کردن مواد اولیه را به عهده دارد . میزهای بردینگ خارجی دارای یک موتور و یک مخزن در قسمت پایین می‌باشند که پودرهای به هم چسبیده را در آن مخزن قرار می‌دهند و با چرخیدن دو عدد فرچه مواد به هم چسبیده دوباره به حالت پودر در می‌آیند. شاید فکر کنید خرید آرد سوخاری برای شما مقرون به صرفه تر باشد اما با محاسبات دقیق تر پی می برید که خریدهای مکرر در طولانی مدت هزینه ی بیشتری نسبت به مبلغ بردینگ خواهد داشت . قیمت دستگاه بردینگ موتوردار تقریباً حدود 70 میلیون تومن می‌باشد ، که شما می‌توانید این دستگاه بدون موتور را حداقل با هزینه 20 میلیون تومان خریداری کرده و در راه اندازی سوخاری کیلویی خود استفاده کنید و این بدین معناست که شما نزدیک به ۵۰ میلیون تومان در بودجۀ خود صرفه‌جویی می‌کنید .

 

8. گرمخانه دیسپلی :

دستگاه مرغ سوخاری دیسپلی یا گرم خانه کنتاکی یکی از دستگاههای مورد نیاز در پخت و نگهداری مرغ سوخاری می باشد یکی از تولیدات داخلی در این زمینه دیسپلی می باشد . دیسپلی ها دستگاه‌های گرمکن رومیزی هستند که مرغ‌ها را در دید مشتری قرار می‌دهند و با دارا بودن قابلیت مرطوب می‌توانند تا چند ساعت مرغ سوخاری را در حالت تازه اولیه نگه دارند .

این دستگاه دارای دو طبقه می باشد که طبقه پایین با داشتن حوضچه آب و گرمای المنت تولید حرارت مرطوب کرده و برای نگهداشتن مرغ سوخاری نرمال پس از پخت استفاده می شود .

طبقه دوم با داشتن ۲ المنت گرمای خشک برای نگهداشتن مرغ کنتاکی اسپایسی را تولید می کند .

 

9. سرخ کن :

جهت سرخ کردن انواع مواد غذایی از جمله مرغ‌های کنتاکی و مزه دار ، سیب زمینی ، فیله ، قارچ ، پیاز و غیره به شمار می‌رود باید از یک سرخ کن مبله استفاده شود . سرخ کن‌های مبله در مدل و طرح های مختلف در بازار وجود دارند . که معروف‌ترین آنها سرخ کن دین و امپریال می‌باشد که محصول کشور آمریکا می باشد و در بین آشپزها طرفداران زیادی دارد . اما می‌توانید سرخ کن صنعتی ایرانی با کیفیت نیز که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد و شعله‌های غیرمستقیم دارند و دارای ترموستات نیز هستند استفاده کنید . بطور کلی اگر از نظر مالی امکانش وجود دارد از سرخ کن دین (Dean) و امپریال استفاده کنید . اما اگر بودجه شما محدود است می توانید از سرخ کن طرح دین استفاده کنید که تقریبا قیمت آن نصف سرخ کن دین اصلی می باشد . سرخ کن دین دو لگنه که تقریبا قیمتی برابر 30 میلیون تومان طرح دین دارد .

 

 

سوخاری کیلویی
سوخاری کیلویی

 

 

ویژگی های سرخ کن دین دو لگنه مبله

1. دارای دو عدد توری با دستگیره پی وی سی

2. بدنه دستگاه تماما ساخته شده از استیل خشدار

3. طراحی شیر تخلیه و تنظیم شعله و فندک آن در قسمت پایین

4. امکان به کارگیری یک یا هر دو شعله دستگاه به صورت همزمان

5. دارای هود برش خورده لیزری در بالای سرخ کن

6. استفاده از ورق استیل مقاومت با ضخامت 2 میلی متر جهت قیمت های داخلی دستگاه

7. تعبیه محل مشخص جهت قرارگیری پایه های توری در هنگام روغن گیری پس از سرخ شدن

8. دارای پایه های ثابت و قابل تنظیم

9. تولید درجه حرارت تا حدود 400 فارنهایت

10. ظرفیت روغن دستگاه 18 تا 24 لیتر

11. قابل اتصال به گاز شهری و کپسول بسته به نیاز مشتری

12. مناسب جهت استفاده در فست فودی های بزرگ

13. دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش رایگان

14. ثبت سفارش و ارسال رایگان محصول به سراسر کشور

 

 

10 . دستگاه گریل صنعتی :

 

گریل صنعتی یکی از دستگاه های پخت بسیار مورد استفاده در فست فودها ، رستوران های ملل و کافه ها گریل می باشد . این دستگاه در دو مدل روغنی و ذغالی ساخته می شود . و برای پخت غذاهایی مانند استیک ، فیله ی مرغ ، سوسیس و بعضی دیگر از غذاهای فست فودی مورد استفاده قرار می گیرد . فرآیند کارکرد دستگاه های گریل به این صورت است که با توجه به وجود حرارت یکسان روی تمام سطوح آن و عدم ترکیب طعم غذاهای مورد طبخ روی آن می توان چند سفارش را در کنار هم روی آن آماده نموده و تحویل مشتری داد .

قیمت متوسط گریل رومیزی صنعتی چه تخت و چه ذغالی 30 میلیون تومان می باشد (بر مبنای قیمت گذاری در سال پاییز 1402).

 

11. میز استیل :

میز استیل یکی از موارد مهم هر آشپزخانه صنعتی می باشد . که با بودجه ها و هزینه های متفاوت می توانید اقدام به خرید آن کنید . مهمترین نکته این است که استیلی که در میز استفاده شده است بهتر است ضد زنگ باشد . بدلیل اینکه دائما با رطوبت سر وکار دارد .

 

12. کانتر :

شما می توانید از کانتر به عنوان پیشخوان یا میز کار استفاده کنید . همچنین کانتر به شما کمک می کند که از فضا به میزان صحیح و مطلوب استفاده کنید و کارهای مربوط به مغازه خود را روی آن انجام دهید .

 

13. ترازوی پرینتردار :

برای انجام محاسبات دقیق و راحت روزانه شما به یک ترازوی پرینتر دار نیاز دارید . زمانی که سفارشات مشتری ها را برای آن ها وزن می کنید ، مشتریان نیاز دارند که رسید سفارشات خود را دریافت کنند و بدانند که از چه چیزی به چه مقدار سفارش داده اند .

 

14. تجهیزات پخت و پز :

مطمئن شوید که وسایل مورد نیاز زیر را به اندازه کافی در اختیار دارید :

· قابلمه و تابه ( در اندازه‌های متنوع ) درب دار

· قاشق برای مخلوط کردن و مزه کردن

· چاقوهای سرآشپز

· کاسه‌­های همزن

· همزن

· کاردک

· ملاقه

· انبر

· تابه­‌های پخت

· ورق و ماهیتابه

· حوله، دستمال

 

15. سینک‌­ها :

سینک ظرفشویی برای سه منظور اصلی در فست فود شما استفاده می‌­شود : شستن ظرف ، تهیه غذا و شستن دست . به طور کلی ، برای برآورده کردن الزامات بهداشتی و ایمنی ، احتمالاً به حداقل نوع خاصی از سینک و ماشین ظرفشویی تجاری نیاز دارید .

 

16 . فر پیتزا ریلی :

 

بهترین و مناسب ترین گزینه برای پیتزا فروشی ها می باشد . فر ریلی پیتزا با ظرفیت پخت بیش از 120 پیتزا الی 400 پیتزا در ساعت مناسب برای منوی پیتزا می باشد . قیمت فر ریلی با توجه به بودجه شما از 95 میلیون تومان تا 125میلیون تومان برای شما هزینه در بر دارد . که با توجه به فروش شما می توان بین این قیمت ها را در نطر گرفت و خرید فر ریلی پیتزا را انجام داد .

 

17 . خمیر پهن کن :

 

خمیر پهن کن برای پهن کردن خمیر پیتزا با سرعت و دقت بیشتر استفاده می شود . با داشتن این دستگاه دیگر نیازی به استفاده از دست و وردنه برای باز کردن خمیر نمی باشد . سرعت و دقت بالای این دستگاه کارایی و سرعت تولید پیتزا را بالا تر می برد. قیمت خمیر پهن کن پیتزا هم 33 تا 35 میلیون تومان می باشد .

هزینه ی راه اندازی فست فود و سوخاری کیلویی
هزینه راه اندازی سوخاری کیلویی با توجه به مکان و نیاز های شما و همچنین با در نظر گرفتن بازار هدف می تواند بسیار متفاوت باشد . برخی از دستگاه های مغازه سوخاری کیلویی وارداتی هستند و برخی از آن ها از تولیدات داخلی هستند واضح است که محصولات وارداتی هزینه بیشتری برای شما دارند . اما اگر بخواهید با هزینه کمتری شروع به کار کنید می توانید از محصولات داخلی استفاده کنید که قیمت مناسب تر و کیفیت مطلوبی دارند . همچنین قیمت هر کدام از این تجهیزات با توجه به نوسانات قیمت در بازار دائما در حال تغییر است ، از طرفی به دلیل تنوع در مدل­‌ها ، شکل‌­های مختلف و براساس نیاز کسب‌وکار شما قیمت­ باید هنگام خرید بررسی شود . اما در نظر داشته باشید که برای تهیه این چک لیست باید حداقل هشتصد میلیون تا 1میلیارد تومان به بالا کنار گذاشته باشید .

 

 

 

انواع غذاها در فست فود و سوخاری کیلویی
انواع غذاها در فست فود و سوخاری کیلویی

 

 

در اینجا به معرفی تعدادی از فست فودهای سوخاری کیلویی معروف تهران می پردازیم :

 

فست فود کیلویی خانه سوخاری چندونه ای :

 

تهران، خیابان انقلاب به سمت ولیعصر، انتهای پل کالج، پلاک ۷۷۵

 

فست فود کیلویی خانه سوخاری چندونه ای
منوی فست فود کیلویی خانه سوخاری چندونه ای

 

 

 

فست فود کیلویی ویچ کیلویی ( شهر آرا ) :

آدرس : تهران ، خیابان شهرآرا ، تقاطع ملکوتی و شهرآرا

 

 

 

فست فود کیلویی ویچ کیلویی ( شهر آرا )
منوی فست فود کیلویی ویچ کیلویی ( شهر آرا )

 

 

فست فود کیلویی کیلوفود :

آدرس: تهران، خ شهید رجایی. شهرک ۱۳ آبان. خ شهید رحیمی جنب بانک صادرات

 

فست فود کیلویی کیلوفود
منوی فست فود کیلویی کیلوفود

 

 

 

فست فود کیلویی کیلولند :

 

آدرس : تهران ،اقدسیه ، مجتمع نارسیس

 

فست فود کیلویی کیلولند
منوی فست فود کیلویی کیلولند

 

 

 

فست فود چی کیلویی :

 

آدرس فست فود چی کیلویی : تهران ، شهرک مشیریه ، خیابان 30 متری صالحی ، نبش کوچه اسماعیلی خان طلایی ، پلاک 209

 

فست فود چی کیلویی
منوی فست فود چی کیلویی

 

 

 

 

 

ترک نظرات