توضیحات

هود باکسی دیواری یکی از لوازم و وسایل مهم و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . این تجهیز ظاهری به صورت یک جعبه چهارگوش دارد که در آشپزخانه‌ رستوران ها و فست فود ها مورد استفاه قرار می‌گیرد. این هود صنعتی با توجه به محل قرارگیری تجهیزات پخت در کنار دیوار ، می‌تواند چسبیده به آن باشد که به آن هود دیواری می‌گویند

هود باکسی دیواری آشپزخانه صنعتی دارای جنس مقاوم، با کیفیت و بهداشتی بوده که معمولاً از استنلس استیل استفاده می‌شود که ابعاد آن و اگزاست فن نصب شده جهت تهویه، متناسب با فضای آشپزخانه و تعداد تجهیزات پخت معین می‌گردد که بودن آن امری ضروری در سلامت کلیه پرسنل در محیط کار آشپزخانه می‌باشد چرا که ذرات بخار روغن و غیره از محیط آشپزخانه، توسط هود باکسی دیواری صنعتی تخلیه و هوای مطبوع جایگزین می‌کند.

به طور کلی این تجهیز موجود در بازار به دو دسته تقسیم می‌شوند. هود باکسی دیواری مکنده که هوا را مستقیما از محیط خارج می‌کنند و هود باکسی دیواری تصفیه کننده که هوا و ذرات موجود در هوا را تا حد امکان گرفته و پس از تصفیه هوای سالم را وارد محیط می‌کند. هود باکسی دیواری آشپزخانه صنعتی از نوع مکنده می‌باشد که با دارا بودن فیلتر اجازه ورود دوباره مواد خارج شده به محیط را نمی‌دهند. هود باکسی دیواری های شرکت مرسا تجهیز پیشگام از جنس ورق استنلس استیل 304 خشدار است که در دو نوع بگیر و نگیر با توجه به نیاز مشتری ساخته می‌شود.

این تجهیز بسته به نیاز مشتری و کاربری می‌تواند دارای اشکال متفاوتی باشد که با توجه به نوع کاربری محل مورد نظر، از رستوران و فست فود و … متغیر است. حتی محدودیت های موجود در محیط نیز می‌تواند بر اشکال استاندارد این تجهیز تأثیر گذاشته تا هود باکسی با شکل خاص در محیط ایجاد گردد. مانند مکان هایی که دارای فضای کمی هستند و یا ناهمگونی قسمتهای از دیوار یا کنج‌ها مانع از نصب هود صنعتی آشپزخانه باکسی دیواری به شکل استاندارد در آنجا می‌شود. به مشتریان گرامی توصیه می‌گردد در خصوص انتخاب این تجهیز مناسب به پارامترهایی همچون مکان نصب این تجهیز نسبت به محلی که فرایند پخت در آن جا صورت می‌گیرد و همچنین قدرت مکنده یا سانتریفیوژ ، نوع و شکل لوله خروجی کانال هوا و هندسهاین تجهیز توجه داشته باشند.

قیمت هود باکسی دیواری

هود باکسی دیواری توسط کارخانه مرسا تجهیز تولید و با همان قیمت کارخانه و با کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

 

هود باکسی دیواری

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 2142
تماس با مرسا تجهیز

2 دیدگاه برای هود باکسی دیواری تمام استیل

    کاضمی

    به مشاوره جهت تاسیس فست فودی نیاز دارم

    مدیر سایت

    لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *