توضیحات

فر پیتزا صندوقی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در فست فود و رستوران های ایتالیایی می‌باشد که سرآشپز توسط این دستگاه امکان پخت انواع پیتزا ایتالیلیی و انواع ساندویچ تنوری را خواهد داشت. در فر پیتزا صندوقی امکان پخت لازانیا و انواع غذاهای فرنگی و کیک و شیرینی وجود دارد. از فر پیتزا صندوقی بهترین کیفیت ممکن پخت خمیر پیتزا را می توان انتظار داشت. این دستگاه با توجه به گنجایش دارای طراحی و ساخت در ابعاد مشخصی می‌باشد. به عنوان مثل برای گنجایش 9 بشقاب با قطر 30 سانتیمتر فر پیتزا صندوقی در ابعاد خارجی 47×114×130 و ابعاد داخلی (ابعاد مفید) 15.5×92×92 پیشنهاد می‌گردد. همچنین برای گنجایش 6 بشقاب با قطر 30 سانتیمتر فر پیتزا صندوقی در ابعاد خارجی 47×114×100 و ابعاد داخلی (ابعاد مفید) 15.5×92×62 و گنجایش 4 بشقاب با قطر 30 سانتیمتر فر پیتزا صندوقی در ابعاد خارجی 47×84×100 و ابعاد داخلی (ابعاد مفید) 15.5×62×62 قابل عرضه می‌باشد. همچنین این دستگاه در دو نوع یک طبقه و دو طبقه مطابق سفارش مشتریان ساخته می‌شود.

ابعاد مفید فر پیتزا صندوقی همان ابعاد محفظه پخت می‌باشد که به هنگام فرآیند پخت دارای توان حرارتی بالا بوده و این انرژی حرارتی از طریق برنرهای خطی زیر فر صندوقی تأمین می‌گردد. با تابش شعله از طریق برنرها، حرارت مورد نیاز از طریق آجرهای نسوز به سرامیک کف فر انتقال یافته و در نهایت شرایط پخت در دمای تنظیم شده توسط پنل دیجیتالی انجام می‌شود که به این روشِ پخت، شعله غیر مستقیم نیز گفته می‌شود. قرار دادن خمیر پیتزا در داخل فر صندوقی و برداشتن آن از داخل فر توسط پارو چوبی به سهولت انجام می‌گردد و زمان پخت پیتزا در این دستگاه کمتر از 7 دقیقه می باشد. متوسط مصرف گاز در یک ساعت 2 الی 5 متر مکعب بوده و بازه دمای پخت بین 50 تا 500 درجه سانتیگراد می‌باشد.

 

فر پیتزا صندوقی طرح GGF آشپزخانه صنعتی
فر پیتزا صندوقی طرح GGF

 

در ساخت فر پیتزا صندوقی از یک شاسی و اسکلت پروفیلی جهت بالابردن استقامت و عمر تجهیز استفاده می‌شود. این اسکلت توسط ورق های استنلس استیل پوشیده شده است به شکل دو جداره ساخته می‌شود و در بین آن از عایق هایی به نام پتو سرامیکی استفاده می‌شود که به عنوان بهترین و مقاوم ترین مواد عایق برای عایق بندی تجهیزات آشپزخانه صنعتی شناخته شده است. مبحث عایق بندی در این تجهیز علاوه بر بهینه سازی مصرف انرژی جهت جلوگیری از اتلاف و هدررفت انرژی گرمایی، شرایط ایمن را برای کارکنان محیا می‌سازد، چرا که متاسفانه در بازار این صنعت عده‌ای از سازندگان، بخاطر فروش خود به قیمت اندک، از کیفیت آن می‌کاهند و کلیه استانداردهای ساخت تجهیز، عملکرد، راندمان و ایمنی دستگاه را حذف می‌کنند. این موضوع خود منجر به سوانح سوختگی به علت عدم تعبیه عایق مناسب در دستگاه فر پیتزا صندوقی و همچنین انفجار به دلیل عدم کاربرد ترموکوپل و شیر برقی در مسیر سوخت رسانی می‌شود.

گروه صنعتی مرسا تجهیز پیشگام با الگو گرفتن از به‌روز ترین برندهای اروپایی همچون لوتوس ایتالیا محصولی کم نظیر، با سرویس‌دهی آسان برای خریداران صنف تجهیزات آشپزخانه صنعتی ارائه می‌دهد. این مجموعه باتوجه به کلیه پارامترهای استاندارد در ساخت فر پیتزا صندوقی و اهمیت به موضوع کیفیت، ایمنی و کارآیی آسان، اقدام به تعبیه ترموکوپل، شیر برقی، ترموستات و نمایشگر دیجیتال، دستگیره نسوز، درب دارای پنجره شیشه‌ای از جنس پیرکس و چراغ روشنایی داخل فر جهت مشاهده فرآیند پخت، بر روی این دستگاه نموده‌است.

 

فر پیتزا صندوقی طرح GGF مرسا تجهیز
فر پیتزا صندوقی طرح GGF ساخت شرکت مرسا تجهیز

 

قیمت فر پیتزا صندوقی، با توجه به ابعاد استاندارد و سفارشی مطابق با قیمت روز بازار مشخص می‌شود که خود بر اساس گنجایش تعداد پیتزا، و گاهی ابعاد سفارشی، کیفیت و متریال کاربردی تعیین می‌گردد و توصیه می‌شود که فر پیتزا صندوقی را از نزدیک مشاهده و یا مشخصات فنی آنرا از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی این شرکت ملاحظه فرمایید. گروه صنعتی مرسا تجهیز پیشگام به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی همواره در راستای مشتری‌مداری به خریداران گرامی پیشنهاد می‌کند از روند تولید فر پیتزا و متریال به کاربردی بازدید نمایند و قبل از استعلام قیمت و اقدام به خرید با کارشناسان فروش این شرکت مشورت نمایند.

فر پیتزا صندوقی

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 2134
تماس با مرسا تجهیز

2 دیدگاه برای فر پیتزا صندوقی

    نریمان

    به مشاوره جهت تاسیس فست فودی نیاز دارم

    بهرانی

    لطفا برای 2 عدد پیش فاکتور ارسال بفرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *