توضیحات

یخچال زیر گریل یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . یخچال شرکت مرسا تجهیز مناسب برای قرار گرفتن در خط گریل و برگر فست فود ها می باشد .

یخچال رویه میز کار مخصوص قرار دادن خط گریل برروی آنها طراحی و ساخته شده تا آشپز به راحتی مواد اولیه پخت و پز خود را در دسترس داشته باشد.

یخچال تماما استیل بوده به طوریکه جداره های بیرونی به ضخامت ۰/۸ میلیمتر و جداره داخلی به ضخامت ۰/۶ میلیمتر و هر دو ازنوع خشدار می باشد.

جهت دسته بندی مواد اولیه به صورت مجزا تعداد ۳کشو که هر کدام دارای ظروف استیل با عمق ۲۰ سانتیمتر می باشند طراحی گردیده است.

 

یخچال زیر گریل مرسا تجهیز
یخچال زیر گریل

 

کشوها توسط ریلهای مقاوم و با کیفیت بالا باز و بسته می شوند که به وسیله نوارهای مگنتی کاملا به بدنه یخچال جذب می شوند به طوریکه اجازه هیچگونه منفذی را نمی دهند.

دستگاه دارای موتور سکاپ با حجم ۳/۴ می باشد که توسط ترمومتر دیجیتالی به سهولت میزان برودت یخچال را میتوان تنظیم نمود.

یخچال زیر گریل در تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب خطوط فستفود و در ابعاد ۱۲۰ با ۱کشو ، ۱۵۰ با ۲کشو و ۱۹۰ با ۳کشو قابل ساخت و ارائه به مشتریان می باشد.

 

ییخچال زیر گریل ساخت شرکت مرسا تجهیز
یخچال زیر گریل آشپزخانه صنعتی ساخت شرکت مرسا تجهیز

 

قیمت یخچال زیر گریل

یخچال زیر گریل توسط کارخانه مرسا تجهیز تولید و با همان قیمت کارخانه و با کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

کد محصول : 1128

یخچال زیر گریل

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

1 دیدگاه برای یخچال زیر گریل

    سهرابی

    لطفا تصاویر محصول را ارسال بفرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *