توضیحات

گریل ذغالی رومیزی یکی از تجهیزات پخت غذا در آشپزخانه صنعتی بوده که در بسیاری از فست فود ها کاربری دارد. این دستگاه مخصوص پخت غذاهای بدون روغن بوده که در طبخ غذا، مزه و طعمشان را بهبود می بخشد. از گریل ذغالی رومیزی به منظور کباب کردن استیک، همبرگر و مرغ مورد استفاده می‌شود. شرکت مرسا تجهیز پیشگام با در نظر گرفتن کلیه پارامترهای مربوط به ساخت این تجهیز اعم از جنس و دوام، زیبایی و کیفیت، عملکرد صحیح، بهداشت و ایمنی، و همچنین راندمان بالا، سالهاست اقدام به تولید گریل ذغالی رومیزی تمام استیل می‌نماید. گریل ذغالی رومیزی مطابق با دستورالعمل ساخت شرکت و همچنین استاندارد ملی “تجهیزات گازسوز آشپزخانه تجاری-گریل های ذغالی” به شماره 10-2-17646 به مشتریان خود عرضه می‌گردد. آنچه امروزه در بازار ایران به نام گریل ذغالی رو میزی متداول است در دو مدل 60 و 90 بوده که با توجه به طرح APW آمریکایی و سفارش مشتریان قابل ساخت و عرضه می‌باشد.

گریل ذغالی رومیزی نیز همانند دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارای انواع مختلف بصورت گریدبندی و کاربری متفاوت می‌باشد. به گریل ذغالی رومیزی، لاوااستون نیز گفته می شود. ساخت اجاق گریل صنعتی با توجه به نیاز و تقاضای مشتریان دائماً در حال تغییر بوده که در گذشته از آتش و یک ورق آهنی یا آلومینیومی و یا چدن جهت پخت گوشت و … استفاده می‌شد که امروزه با توجه به سیر تکاملی پخت و پز، این تجهیز به‌عنوان سرخ کن گوشت و همبرگر و … استفاده می‌شود که به شکل یک اجاق گاز درست شده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی این اجاق گاز به نام اجاق گاز گریل صنعتی ساخته شد که عملیات پخت و پز و آماده سازی مواد سرخ کردنی را سریع تر و با کیفیت مطلوب انجام می دهد.

 

گریل ذغالی رومیزی مرسا تجهیز
گریل ذغالی رومیزی

 

گریل ذغالی رومیزی یکی از تجهیزات پخت در انواع اجاق گاز گریل صنعتی است که بدنه آن از جنس استنلس استیل می‌باشد. این دستگاه تشکیل شده است از رویه دارای شبکه‌ های شیار دار از جنس چدن، دو برنر جهت تامین حرارت، سینی تخلیه ضایعات و روغن، ترموکوپل از نوع پیلوت ایمنى، رگولاتور، دو شیر گازی استاندارد مرغوب، سر ولوم از جنس باکالیت نسوز، که در قسمت زیرین شبکه چدنی امکان جایگذاری ذغال سنگ وجود دارد. قیمت گریل ذغالی رومیزی تنها بر اساس طراحی و نوع ساخت به آسانی امکان‌پذیر نیست بلکه با گذر زمان و استفاده بیشتر این تجهیزات و نیز متریال استفاده شده در آن ارزش قیمتی آن نیز تعیین می‌گردد. البته قبل از شناخت متریال، بهتر است در ابتدا آشنایی کاملی در خصوص تجهیزات آشپزخانه صنعتی داشته باشیم که بتوان انواع استیل مورد استفاده در آن و همچنین مزیت هریک را از یکدیگر تشخیص داد و در نهایت با توجه به نوع استیل، شبکه چدنی، ضخامت آن و همچنین شیرآلات و متعلقات دیگر و کیفیت و عملکرد بهترین و مناسب ترین قیمت را ارائه کرد. جهت کسب اطلاع از کارآیی و مزایای تجهیزات با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

گریل ذغالی رومیزی

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 2141
تماس با مرسا تجهیز

3 دیدگاه برای گریل ذغالی رومیزی

    خلیلی

    لطفا برای 2 عدد پیش فاکتور ارسال بفرمایید

    چگانی

    به مشاوره جهت تاسیس فست فودی نیاز دارم

    مدیر سایت

    لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *