توضیحات

کانتر گرم سلف سرویس یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . دستگاه کانترگرم بیشترین کاربرد را درآشپزخانه های شما نقش آفرینی می کند ، بطوریکه ازتعداد بالای سفارش در اشکال و کاربردهای مختلف و فروش آن براحتی میتوان به این نتیجه دست یافت.

کانتر گرم دارای پنج لگن بنماری استیل و طول ۱۹۰ سانتیمتر به همراه نمای زیبا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید می گردد .

کانتر گرم با طول یک متر و نود سانتیمتر به علاوه شیشه نیم دایره ای پیشخوان نما ریل و رف ، نور مخفی مناسب رستوران تالار پذیرایی عروسی آشپزخانه صنعتی ادارات ارگان هتل بیمارستان می باشد .

گرم کردن و تازه نگاه داشتن کیفیت غذا همراه بارطوبت ملایمی که به آن میرسد از برجسته ترین مزایای این دستگاه میباشد که شما میتوانید همواره در ساعت های طولانی غذایی با طعم و بوی تازه و گرم برای مشتری سرو کنید

کانترگرم های تولیدی مرسا تجهیز بنا به خواست و نیاز شما و براساس مقدار هزینه ای که شما میتوانید برای آن درنظربگیرید قابل طراحی و ساخت می باشند.

قیمت کانتر گرم سلف سرویس

کانتر گرم سلف سرویس توسط کارخانه مرسا تجهیز، با همان قیمت کارخانه کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

کد محصول : 1121

 

کانتر گرم سلف سرویس

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 
تماس با مرسا تجهیز

2 دیدگاه برای کانتر گرم سلف سرویس

    سلیمی

    به مشاوره جهت تاسیس فست فودی نیاز دارم

    مدیر سایت

    لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *