توضیحات

کانتر قاشق و چنگال یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . در تجهیزات آشپزخانه صنعتی خط سلف سرویس شامل کانتر قاشق و چنگال در ابتدای خط ، کانتر سرد ، کانتر گرم ، کانترساده و کانتر صندوق می باشد که بسته به نیاز رستوران تعداد دستگاه ها متغیر می باشد و در کلیه مدل های مورد سفارش مشتری قابل ساخت می باشد. در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی که سرو غذا به صورت سلف سرویس می باشد مجموعه خط سلف سرویس کامل در قسمت پذیرائی جهت دسترسی مشتری به غذاها قرار می گیرد.

کانتر قاشق و چنگال دارای ریل برای قرار دادن سینی و یا دیس غذا و رف که به عنوان پیشخوان مورد استفاده قرار میگیرد می باشد .

کانترقاشق و چنگال دارای ابعاد دستگاه ۱۴۰×۸۰×۸۰ سانتیمتر ، بدنه کانتر و کابین آن با ورق استیل خشدار با ضخامت ۰/۸ میلیمتر ساخته شده و دارای یک طبقه مجزا برای چیدن ظروف می باشد ، لازم به ذکر است کانتر قاشق و چنگال رستوران شما بنا به فضایی که در اختیار دارید قابل طراحی و ساخت می باشد.

کانتر قاشق چنگال مورد استفاده در خطوط سلف سرویس رستوران ها ، کارخانجات ، اداره ها می باشد .

از رویه کانتر به عنوان گذاشتن ظروف سلف سرویس استفاده می شود وقسمت جای قاشق چنگال را می توان به دو مدل لگن ثابت جوشی یا لگن بن ماری پرسی ساخت.

قیمت کانتر قاشق و چنگال

کانتر قاشق و چنگال توسط کارخانه مرسا تجهیز، با همان قیمت کارخانه کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

 

کانتر قاشق و چنگال

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

کد محصول : 3208

 
تماس با مرسا تجهیز

2 دیدگاه برای کانتر قاشق و چنگال

    هامن

    به مشاوره جهت تاسیس فست فودی نیاز دارم

    مدیر سایت

    با سلام ، لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *