توضیحات

هات داگ پز زنجیره ای یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات فست فود می باشد . دستگاه این دستگاه دارای حجم اندک و ظاهری بسیار زیبا جهت جذب مشتریان بوده که طعم واقعی و خوشمزه هات داگ را با پخت توسط این دستگاه متوجه خواهید شد. دستگاه هات داگ پز گردان یا هات داگ پز زنجیره ای در انواع مختلف ساخته می شود که متداولترین آنها هات داگ پز ۵ رول، یا هات داگ پز ۷ رول و ۹ رول می باشد که به آسانی می توانید از طریق این شرکت تهیه فرمایید.

جنس بدنه این دستگاه از استيلس ضد زنگ و کاملاً بهداشتی بوده و دارای حفاظ از جنس شیشه مقاوم می باشد. نوع پخت این دستگاه توسط حرارت مستقیم بدون استفاده از روغن می باشد و سوسیس ها را کاملاً مغز پخت می کند و طعم خوشی از هات داگ را به ارمغان می آورد. دستگاه هادات پز دارای ۲ درب از جلو و عقب بوده و دارای موتور با توان ۱۴ وات و گردش ۲ دور بر دقيقه می باشد. همچنین این دستگاه دارای ۸ عدد سبد می باشد که مجهز به وان جهت نگهداری سوسيس های سرخ شده می باشد و امکان گرم نگه داشتن هات داگ پخته شده بسیار مناسب است.

از مزایای دستگاه هات داگ پز فضای اندک برای قرار دادن آن روی میز یا پیشخوان، موتور قوی بدون کوچکترین صدا و یا لرزش، دارای شیشه مقاوم در برابر شوک های حرارتی، وزن سبک دستگاه و ظاهر بسیار جذاب برای مشتریان و جذب آنها می باشد. ابعاد : 75*55*70 سانتیمتر می باشد. این دستگاه جزء تجهیزات آشپزخانه صنعتی در فست فود ها می باشد که معمولاً در معمولا مغازه ها جهت جلب توجه مشتریان استفاده می شود. همچنین قیمت فروش این دستگاه بسیار مناسب و کیفیت بسیار عالی می باشد. دستگاه هات داگ پز دارای ظرفیت شانزده عدد هات داگ می باشد که در هشت قلاب یا به اصطلاح هشت رگال دوتایی قرار می گیرند. تجربه خوش طعم پخت غذا را با تجهیزات آشپزخانه صنعتی مرسا تجهیز پیشگام امتحان کنید.

قیمت هات داگ پز زنجیره ای

هات داگ پز زنجیره ای توسط کارخانه مرسا تجهیز تولید و با همان قیمت کارخانه و با کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

هات داگ پز زنجیره ای

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

تماس با مرسا تجهیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هات داگ پز زنجیره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *