توضیحات

در تجهیزات آشپزخانه صنعتی ماشین ظرفشویی صنعتی زانوسی Zanussi یکی از بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات شستشوی اتوماتیک رستوران می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه مدت زمان کمتری را جهت شستشو و نظافت ظروف رستوران صرف کنید. همچنین در ماشین ظرفشویی احتمال خطر شکسته شدن ظروف بخصوص در رستوران ها و کافی شاپ ها و هتل ها بسیار اندک است و این موضوع در آشپزخانه صنعتی بسیار حائز اهمیت و از مزیت های ماشین ظرفشویی می‌باشد.

 

ماشین ظرفشویی زانوسی آشپزخانه صنعتی

 

همانطور که اشاره شد با استفاده از این تجهیز شما می‌توانید ظروف بسیاری رو شستشو نمایید که در کنار این دستگاه با استفاده از شیر شاور و میز ورود و خروج این تجهیز ، راندمان کاری شما افزایش و مصرف انرژی، آب و مواد شوینده نیز کاهش خواهد یافت.

با توجه به فضای آشپزخانه صنعتی شما و همچنین حجم کاری و نوع کاربری شما ابعاد و ظرفیت ماشین ظرفشویی زانوسی نیز متغیر خواهد بود که به اکثر مشتریان رستوران دار ماشین ظرفشویی ۱۲۰۰ بشقاب زانوسی که گاهاً بدون میز ورود و خروج می‌باشد توصیه می‌گردد. این دستگاه کاملاً از بدنه استیل با دوام و استحکام بالا ساخته شده و دارای عمر مفید جهت سرویس دهی به کارکنان در آشپزخانه صنعتی می‌باشد. مکانیزم کارکرد این دستگاه دارای یک سیستم چرخه آبکشی بوده که در حداقل دمای ۸۲ درجه سانتیگراد به همراه پودر ظرفشویی صنعتی ظروف کثیف را به بهترین نحو شستشو می دهد. ظرفیت مخزن آب یا محفظه شستشو ماشین ظرفشویی زانوسی ۲۴ لیتر بوده که با ۲ لیتر آب در هر چرخه و توان ۹ کیلو وات پاسخگو نیاز شما می‌باشد.

قیمت این تجهیز نیز با توجه به نوع برند که زانوسی ایتالیا بوده و همچنین دارای تعداد ظرفیت مشخصی جهت قراردادن بشقاب می‌باشد در آن متغیر است. لذا جهت مشاوره و خرید حتما با کارشناسان شرکت مرسا تجهیز پیشگام تماس حاصل فرمایید. این دستگاه نیز همچون دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران و فست فود و … دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

 

ماشین ظرفشویی زانوسی آشپزخانه صنعتی
ماشین ظرفشویی صنعتی زانوسی

 

ماشین ظرفشویی صنعتی پورتابیانکو ۱۰۰۰ و 500 بشقاب

Portabianco PBW 1000یکی از باکیفیت ترین تجهیزات شستشوی اتوماتیک رستوران است. کاهش زمان شستشو و نظافت رستوران و همچنین کاهش احتمال خطر شکسته شدن ظروف، مخصوصاً در کافی شاپ ها و رستوران ها، از مزیت های استفاده از ماشین ظرفشویی است. طراحی زیبا، بدنه استنلس استیل، دارای کنترل پنل آسان از ویژگی های این ماشین ظرفشویی است. دستگاه ظرفشویی پورتابیانکو ۱۰۰۰ و 500 بشقاب، مقرون به صرفه بوده و طی هر شستشو تنها ۳ لیتر آب در هر چرخه مصرف می کند و از این حیث بین هم رده های خود، کم مصرف تلقی می شود. این دستگاه ظرفشویی دارای ۳ برنامه (کوتاه ۹۰ ثانیه، متوسط ۱۲۰ ثانیه، طولانی ۱۸۰ ثانیه) می باشد که برای شستشوی ظروف کثیف و چرب بهتر است ابتدا از برنامه پیش شستشو استفاده نمایید. ویژگی منحصر به فرد این ظرفشویی PBW 1000، استفاده از آب بسیار داغ برای شستشو استفاده می نماید.

پمپ پولیش ، پمپ مواد شوینده ، پمپ تخلیه استاندارد و هزینه قطعات یدکی پایین از دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی PBW 500 پورتابیانکو می باشد.

 

 

تولید و فروش ماشین ظرفشویی صنعتی پورتابیانکو ۱۰۰۰ بشقاب
ماشین ظرفشویی صنعتی پورتابیانکو ۱۰۰۰ بشقاب
تولید و فروش ماشین ظرفشویی صنعتی پورتابیانکو 500 بشقاب
تولید و فروش ماشین ظرفشویی صنعتی پورتابیانکو 500بشقاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

تماس و دریافت لیست قیمت :

65610593-021

 

 

ماشین ظرفشویی آشپزخانه صنعتی

کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 4103

 

تماس با مرسا تجهیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *