توضیحات

فر دمکن برنج یا پلو پز صنعتی یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌باشد که در رستوران ها ، کترینگ ها ، هتل ها ، پادگان ها ، اداره جات و … جهت دم کردن برنج استفاده می‌شود. این دستگاه در دو نوع یک خانه و دو خانه تولید می‌گردد. مرسا تجهیز تولیدکننده فر دمکن تک خانه و فر دمکن دو خانه می‌باشد که با توجه به کیفیت محصول و ظرفیت های معین جهت دم کردن برنج با طبخ مناسب نیاز مشتریان را برآورده می‌سازد.

فر دمکن برنج یکی از تجهیزات پخت غذا در رستوران و کترینگ به محسوب می‌شود. با توجه به مصرف روزانه، میزان بالایی برنج در رستوران ها و کترینگ ها پخته می‌شود که متناسب با سفارش‌ ، این دستگاه دارای ظرفیت های متنوعی می‌باشد. برای پخت ته چین و بره می‌توان از فر دمکن برنج بهره برد.

فر دمکن برنج یک خانه مرساتجهیز در سه ظرفیت 30 کیلویی ( 10 من ) ، 36 کیلویی ( 12 من ) و 45 کیلویی ( 15 من ) تولید شده است. در مقابل دو برابر سه ظرفیت فوق، برای فر دمکن برنج دو خانه کاربرد دارد و جهت استفاده در ظرفیت های دیگر می‌توان آن را در ابعاد سفارشی ساز تولید نمود.

جداره این دستگاه توسط پشم شیشه فشرده عایق بندی شده است تا کمترین میزان اتلاف گرما را داشته باشد. همچنین، میزان گرمای تولیدی و بخارهای اضافه در داخل آشپزخانه را نیز کاهش می دهد. فر یا اجاق برنج تک خانه و فر دمکن دو خانه یک تجهیز ایمن و مناسب برای افراد و مکان هایی است که می‌خواهند از مصرف غیر ضروری انرژی پرهیز کنند و سرعت پخت برنج را جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان افزایش دهند.

دستگاه فر دمکن برنج در تجهیزات آشپزخانه صنعتی تنها مخصوص به پخت برنج نبوده و می توان از این محصول جهت طبخ و پخت ته چین ، بره و مواری از این قبیل بهره برد. که بسیار در امر مصرف انژی به صرفه بوده و سرعت کار را بسیار بالا می برد. همچنین این دستگاه با توجه به ظرفیت و قابلیت بالایی که به جهت پخت برنج دارد، جای کمتری نسبت به دیگر تجهیزات مورد نیاز پخت سنتی اشغال می کند. طریقه استفاده این دستگاه و كاركرد آن به اين ترتيب است بعد از آبكش كردن برنج آن را در ظرفهاي لگن بن ماري استيل يا در قابلمه هاي مخصوص ريخته و در داخل دستگاه گذاشته و بعد از ١٢ دقيقه برنج شما آماده كشيدن است.

قیمت فر دمکن برنج در تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیز با توجه به ظرفیت و متریال آن تعیین می گردد و تقاضامندیم قبل از خرید، با کارشناسان فروش شرکت مرسا تجهیز جهت مشاوره و انتخاب مناسب باتوجه به مقدار تقاضا تماس حاصل فرمایید.

 

فر دمکن برنج

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 2135
تماس با مرسا تجهیز

2 دیدگاه برای فر دمکن برنج استیل

    صحرایی

    لطفا کاتالوگ محصولات را ارسال بفرمایید

    فدایی

    آیا شما صفر تا صد راه اندازی را نیز انجام می دهید ؟آیا شما صفر تا صد راه اندازی را نیز انجام می دهید ؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *