توضیحات

سالاد بار نما استیل یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که به منظور عرضه غذا و مخلّفات در رستوران ها و تالارها استفاده می‌شود که در دو مدل نما استیل و نما چوبی ساخته می‌شود. میز سالاد بار نما استیل معمولاً در سلف سرویس ها ، تالارها و رستوران هایی که انتخاب غذا را به عهده مشتری می گذارند استفاده می شود. میز سالاد بار فول سرویس نیز انواع غذا را به مشتری نشان می‌دهد ، اما آماده سازی سفارش به عهده صاحب رستوران و فست فود است. سلف سرویس تشکیل شده از چندین نوع کانتر ، با کاربری های مختلف و هر کدام نسبت به طراحی و خط سلف سرویس دارای ابعاد مختلف می باشد.

همانطور که گفته شد سالاد بارها در دو نمای چوبی و استیل در تجهیزات آشپزخانه صنعتی ساخته می شوند که سالاد بار نمای استیل دوام پایدار تری دارد و از نظر بهداشتی بهتر است و سالا بار نما چوبی به جهت تطابق و هارمونی با فضای محیط و زیبایی ظاهری اثربخش خواهد بود. سالادبار نما استیل جهت سرو سالاد توسط مشتری در پذیرائی رستوران قرار می‌گیرد و بنا به سفارش مشتری دارای تعداد مشخصی بن ماری 1/2 با عمق 20 بوده که بر روی سالاد بار در محفظه مخصوص قرار می‌گیرد که از قسمت زیر سرمادهی می شود. بر روی سالاد بار استیل تولید شرکت مرسا تجهیز به طور معمول بن ماری 1/2 نصب می‌ گردد و قابل ساخت بر اساس بن ماری های 1/1 ، 1/3 ، 1/4 و 1/6 نیز می باشد که بنا به نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند.

 

سالاد بار نما استیل مرسا تجهیز
سالاد بار نما استیل

 

همچنین بر روی میز سالاد بار ، اورشلف (Over Shelf) با نمای فلکسی در دو سمت آن با ارتفاع مشخص قابل نصب می‌باشد که در کنار آن لامپ های ال ای دی (LED) برای روشنایی روی سالادبار زیر اورشلف نیز می‌توان تعبیه کرد. قیمت میز سالادبار نما استیل به نسبت نوع و ابعاد سفارشی متغیر است. میز سالادبار نما استیل در سه نوع یک طرفه ، دو طرفه و فول سرویس ارائه می‌گردد و با بهترین کیفیت ورق های استیل در شرکت مرسا تجهیز طراحی و تولید می گردد و مورد تایید وزارت بهداشت می باشد.

قسمت پایین این میز می تواند بر اساس نیاز مشتری تولید گرما و یا سرما داشته باشد. لازم به ذکر است که سالاد بار نما استیل صرفا به منظور سرو سالاد در حجم وسیع مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردی در زمینه طبخ غذا ندارد. برای تعیین قیمت سالاد بار نما استیل لازم است که ابعاد فضای در نظر گرفته شده مشخص شود. بدین منظور ، شما می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و از این محصول با کیفیت ، و قیمت مناسب همراه با نصب به صورت سفارشی بهره‌مند شوید.

 

سالاد بار نما استیل

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

کد محصول : 3204

تماس با مرسا تجهیز

2 دیدگاه برای سالاد بار نما استیل

    کلانی

    لطفا تصاویر محصول را ارسال بفرمایید

    مدیر سایت

    تصاویر ارسال گردید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *