توضیحات

دیگ پلوپز صنعتی یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . شرکت مرسا تجهیز تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی مفتخر است که جهت تأمین نیازهای مشتریان، تجهیزات آشپزخانه صنعتی به روز و مدرن در صنایع غذایی جهت پخت، آماده‌سازی و نگهداری، سرو و سلف سرویس غذا، و همچنین شستشو با حق انتخاب در کیفیت مطلوب محصولات و همچنین مشاوره در این امر، محصول پیشنهادی خود را ارائه دهد.

در این راستا، این شرکت اقدام به تولید دیگ پلوپز صنعتی یا دیگ چلوپز صنعتی در ظرفیت 300 لیتر و همچنین دیگ خورش‌پز در ظرفیت 250 لیتر کرده که با درنظر گرفتن کلیه اصول دقیق طراحی مهندسی مدرن اقدام به ساخت و تولید این محصول با کیفیت و دارای راندمان بالا نموده است که برای این موضوع در جهت استانداردهای روز دنیا، و همچنین استانداردهای ملی مرتبط با فرآورده تجهیزات گازسوز آشپزخانه تجاری ویژه دیگ های پخت به شماره استاندارد ملی 3-2-17646، مقررات عمومی ایمنی در این نوع تجهیزات به شماره استاندارد ملی 1-17646 و همچنین مواد و قسمت های در تماس با خوراک و سایر جنبه‌های بهداشتی به شماره استاندارد ملی 3-17646 پیشگام بوده است.

نحوه عملکرد دیگ چلو پز به صورت پخت با بخار می باشد یعنی در قیاس با پخت به روش سنتی، دیگر نیازی به روغن جهت پخت نیست و در تولید این نوع دیگ صنعتی علاوه بر صرفه جویی در انرژی، جهت حفظ محیط زیست نیز تلاش شده است و بدون هیچگوه آلایندگی در محیط آشپزخانه صنعتی کاربران و آشپزان گرامی می توانند غذای خود را برای ارائه به مشتری آماده کنند.

بیشترین توان گرمایی دیگ‌های صنعتی این شرکت 1300 درجه می باشد و دارای بهترین مَتِریال و پرسهای استیل و پروفیل می‌باشد که با ضمانت به شما عزیزان ارائه می‌گردد. زمان پخت شاید به جرات بتوان گفت با توجه به تکنولوژی این شرکت در تولید دیگ صنعتی کمترین زمان در تمام ایران است و قابلیت چندین بار پخت در یک تایم کاری را دارا می باشد. دیگ چلوپز 300 لیتری به معنای این است که قابلیت پخت 210 الی 240 پرس غذا را دارد دیگ 250 لیتری خورش‌پز قابلیت پخت 800 پرس خورشت را دارد.

 

کد محصول : 2129
تماس با مرسا تجهیز

1 دیدگاه برای دیگ پلوپز صنعتی

    صمدی

    لطفا جهت راه اندازی رستوران بنده را راهنمایی بفرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *