توضیحات

ته چین پز صنعتی یک دستگاه تجاری برای پخت انواع تهدیگ و تهچین در تجهیزات آشپزخانه صنعتی است و عدمتا با برنج سر و کار دارد که با اضافه کردن مقداری آب و برنج به (همراه زعفران یا سایر مخلفات) می توانید با سرعت بالا ته چین خود را درست نمایید. این دستگاه یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی قلمداد می شود که کار خود را در چند مرحله انجام می دهد.

ابتدا برنج های موجود را خیس می کند و سپس با وارد کردن حرارت آن را پخته و به صورت ترد شده در می آورد که ما آنها را در ایران «تهدیگ» و کمی متفاوت تر «تهچین» می شناسیم. دستگاه تهچین پز به دلیل اینکه آشپزخانه های صنعتی بایستی برای هر غذا حداقل یک تکه تهدیگ قرار دهند تولید شده است زیرا، روش های قدیمی برای رستوران های امروزی جوابگو نیست و نمی تواند نیاز آن ها را را برآورده سازد.

قیمت ته چین پز

ته چین پز توسط کارخانه مرسا تجهیز، با همان قیمت کارخانه کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

 

کد محصول : 2123
تماس با مرسا تجهیز

2 دیدگاه برای ته چین پز صنعتی

    روزبه

    لطفا تصاویر محصول را ارسال بفرمایید

    مدیر سایت

    ارسال گردید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *