توضیحات

اجاق گاز زمینی ساده و کوره دار یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد. همانطور که می دانید در تجهیزات آشپزخانه صنعتی تنوع بسیار است و در خصوص تجهیزات رستوران قسمت پخت غذا روش طبخ بصورت سنتی و صنعتی انجام می گردد . در روش سنتی جهت پخت پلو و خورش از اجاق گاز زمینی استفاده می گردد . این اجاق گاز ها بنا به فضای آشپزخانه و حجم پخت در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شود . ابعاد این تجهیزات بستگی به تعداد شعله آنها دارد . شرکت مرسا تجهیز پیشگام با توجه به سفارش مشتریان قادر است چه بر مبنای تجهیزات صنعتی پخت و چه سنتی این محصولات را تولید نماید . اجاق گاز دو شعله زمینی ، اجاق گاز سه شعله زمینی ، اجاق گاز جهار شعله زمینی از جمله این محصولات هستند . مطابق با سفارش شما مشتریان بزرگوار ، این محصولات در دو نوع ساده و کوره دار ساخته می شود . به اجاق گاز زمینی کوره دار ، اجاق گاز زمینی جت دار نیز گفته می شود .

 

اجاق گاز کوره دار شرکت مرسا تجهیز
اجاق گاز کوره دار شرکت مرسا تجهیز

این محصول در بازار به نام اجاق گاز پلو پز زمینی و یا اجاق گاز خورش پز زمینی نیز موجود می باشد . ساختار این تجهیز خیلی پیچیده نیست ولی توان گرمایشی آن جهت پخت مناسب است . هرچند این تجهیز قابل قیاس با دیگ های پلو پز صنعتی و یا خورش پز صنعتی نبوده اما به اقتضای مقدار هزینه ای که صاحبان رستوران ها و یا مراکز پخت غذای سنتی تخصیص خواهند داد بسیار مناسب است . بدنه این تجهیز از ورق استیل به ضخامت ۰.۸ میلیمتر می باشد . استراکچر این تجهیز این تجهیز پروفیل آهن و یا استیل ( حسب سفارش مشتری ) بوده و از پروفیل ۲۰×۲۰ میلیمتر می باشد . شعله ها به شکل دایره بوده در وسط اجاق قرار می گیرد . این شعله ها از جنس چدن خاکستری داکتیل ( نشکن ) بوده و در زیر دیگ پخت با تنطیم ولوم گاز شعله ای یکنواخت محیّا می سازد .
ابعاد اجاق گاز زمینی دو ردیفه ۵۵×۵۰×۵۰ سانتیمتر ، اجاق گاز زمینی سه ردیفه ۵۵×۷۵×۷۵ سانتیمتر ، اجاق گاز زمینی چهار ردیفه ۵۵×۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر می باشد . بر همین اساس مطابق با ظرفیت پخت نوع تجهیز مشخص می گردد . توصیه می گردد به هنگام خرید حتما با کارشناسان ما مشورت نمایید .

 

تولید و فروش اجاق پلو پز زمینی ساده و کوره دار شرکت مرسا تجهیز
تولید اجاق گاز زمینی ساده و کوره دار شرکت مرسا تجهیز

 

قیمت اجاق گاز زمینی ساده و کوره دار

اجاق پلو پز زمینی ساده و کوره دار توسط کارخانه مرسا تجهیز تولید و با همان قیمت کارخانه و با کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593 -021

 

اجاق پلو زمینی ساده و کوره دار

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

1 دیدگاه برای اجاق گاز زمینی ساده و کوره دار

    مدیر سایت

    اجاق گاز زمینی ساده و کوره دار یکی از محصولات پر کاربرد در آشپزخانه صنعتی می باشد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *