صفر تا صد راه اندازی فست فود سیب زمینی

در این مقاله به توضیح کامل و جامعی در رابطه با راه اندازی فست فود سیب زمینی خواهیم پرداخت.

همه ی ما با سیب زمینی آشنا هستیم و حتما هم طعم بسیار خوب سیب زمینی سرخ کرده را چشیده ایم به ویژه اگر با سس فرانسوی و پنیر همراه باشد . اما مطلبی که شاید فکر ما را به خود درگیر کرده باشد این است که طرفداران سیب زمینی سرخ شده فراوان شده است و می توان از این موضوع بهترین استفاده را کرد و با راه اندازی یک فست فود سیب زمینی ، سود خوبی به دست آورد .

 

انواع سیب زمینی سرخ کرده :

سیب زمینی سرخ کرده درشت : برای آماده کردن این مدل ، سیب زمینی ها را به صورت کاملا درشت و ضخیم خلال کرده و سپس سرخ می کنند . این سیب زمینی ها بیشتر شبیه مدل پخته شده هستند سپس سرخ شده و ترد و کرانچی بودن سیب زمینی ها ی خلال ریز را هم ندارند .

سیب زمینی سرخ کرده دالبری : این سیب زمینی ها فقط ظاهر زیبایی داشته و با سیب زمینی سرخ کرده معمولی فرقی ندارند .

سیب زمینی سرخ کرده با پنیر چیلی : اگر مایل به خوردن یک اسنک تند و آتشین هستید ، یکی از بهترین گزینه ها ، سیب زمینی سرخ کرده با سس چیلی و پنیر است که ترکیب بسیار خوبی دارد .

سیب زمینی سرخ کرده در کنار استیک : این سیب زمینی ها چندان ترد نیستند و وقتی با آب استیک مخلوط می شوند ، طعم جدیدی به خود می گیرند .

پوتی : نوعی سیب زمینی سرخ کرده است و به این صورت تهیه می شود که روی سیب زمینی ها ، پنیر و آب گوشت ریخته شده و سرو می کنند .

نوارهای باریک سیب زمینی : سیب زمینی هایی که به صورت نوارهای بسیار باریک و بلند برش داده شده و در روغن سرخ می شوند .

سیب زمینی سرخ کرده معمولی : خلال های باریک و نمکین که همه مردم آن را دوست دارند .

سیب زمینی سرخ کرده بلژیکی : خلال های ترد که با دیپ و سس مایونز و اغلب درون قیف های کاغذی سرو می شود .

خلال های سرخ شده قارچ ترافل : برای خوش طعم کردن این خلال های خوشمزه از نمک و سیر استفاده می کنند .

سیب زمینی شیرین سرخ کرده : سیب زمینی شیرین به رنگ نارنجی است و زمانی که با نمک سرخ می شود طعم عالی به خود می گیرد و بسیار سالم تر از سیب زمینی معمولی می باشد .

سیب زمینی سرخ کرده وافلی : با رنده های ویژه ، سیب زمینی را به شکل وافل برش می دهند و سپس آن را با نمک در روغن زیاد سرخ می کنند . پهن بودن سطح این اسنک کمک می کند تا سس بیشتری روی آن ریخته شود و از طعمش بیشتر لذت ببرید .

سیب زمینی سرخ کرده فنری : با استفاده از ابزار ویژه ، سیب زمینی را به صورت فنری برش داده و آن را سرخ می کنند .

 

پنج دلیل برای خوردن سیب زمینی سرخ کرده چیست؟

1 : ارزش غذایی سیب زمینی:

سیب زمینی سرشار از فیبرهای غذایی ، ویتامین B1 و ویتامین C و همچنین آهن و پتاسیم است . تمام اینترکیبات برای سلامتی و تناسب اندام مفید می باشند .

2 : سیب زمینی سیر می کند:

نشاسته موجود در سیب زمینی باعث ایجاد احساس سیری زود هنگام می شود بنابراین احساس گرسنگی شما زود برطرف می شود و کمتر غذا می خورید .

3 : سیب زمینی آرامش می دهد:

سیب زمینی حاوی تریپتوفان است . این ترکیب موجود در مواد غذایی نشاسته ای باعث بروز آرامش روحی و همچنین ایجاد خوابی راحت می شود .

4 : سیب زمینی برای خوش خلقی:

سیب زمینی باعث ترشح آندورفین می شود که به هورمون خوشبختی معروف است . هر چه میزان این هورمون در مغزتان بیشتر باشد حالتان بهتر می شود و خوش خلق تر می شوید .

5 : روغن سرخ کردنی:

دقت کنید که بدن ما روزانه به حداقل 3 قاشق چایخوری از اسیدهای چرب موجود در روغن های گیاهی نیازمند است و حذف هر نوع روغنی از برنامه ی غذایی برای سلامتی مضر می باشد .

 

20 غذای برتر از سیب زمینی که بیشتر پخته شده و دوست داشته شده اند :

1. سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده غذایی است که در تمام نقاط جهان و عمدتاً در آمریکا و اروپا مصرف می شود . سیب زمینی ها سرخ می شوند تا زمانی که از بیرون ترد و قهوه ای طلایی و در داخل نرم شوند . آن ها در طعم های مختلفی مانند پری پری ، لیمو، سیر، پنیر، سس گوجه فرنگی ، سس مایونز و غیره سرو می شوند . این غذا در فرهنگ غربی یک غذای راحت است .

 

 

 

2. پوره سیب زمینی

این یک غذای کلاسیک است که در آن سیب زمینی های خوش طعم را می جوشانند و الک می کنند تا خمیر غلیظی از آن درست شود . این به عنوان غذای جانبی در هر وعده غذایی به خصوص در کشور اروپایی سرو می شود . می توان آن را با گوشت ، سالاد ، برنج و غیره میل کرد و می توان آن را با فلفل ، سبزی و سایر چاشنی ها طعم داد .

 

 

 

3. پای گوشت و سیب زمینی (کیک گوشت و سیب زمینی)

این یک غذای انگلیسی است که منشا آن انگلستان است . این یک شیرینی ترد است که از آرد و سیب زمینی درست می شود و با گوشت ها و سبزیجات مختلف مانند پیاز و هویج پر می شود . در انگلستان با کلم قرمز و سالاد سرو می شود . در بسیاری از نانوایی ها در انگلستان ، این غذای خوش طعم در مقیاس بزرگ سرو می شود .

 

 

 

4 .دام آلو

این یک غذای تند است که در قسمت سرد هند و کشمیر به وجود آمده است . این یک سس پیاز و گوجه فرنگی است که در آن سیب زمینی های کوچک سرخ شده و به آن اضافه می شود . این غذا نشان دهنده طعم بسیاری از چاشنی های هند و فرهنگ آن است . دام آلو را می توان با روتی (نان هندی) یا برنج میل کرد.

 

 

 

5. سیب زمینی پاکودا

سیب زمینی ها را به ورقه های نازک برش می دهیم و در خمیر آرد گرمی فرو می بریم . سپس این برش های ترشی شده سرخ می شوند . این یکی دیگر از غذاهای کلاسیک هند است که در بسیاری از رستوران های صبحانه و فست فود سرو می شود .

 

 

 

6 .کباب سیب زمینی (سیب زمینی وادا)

این یک غذای کلاسیک هندی است که در آن پوره سیب زمینی را با فلفل ، خمیر سیر زنجبیل ، گشنیز، زردچوبه و غیره اضافه می کنند و به صورت نان های کوچک درست می کنند . این نان‌ها را در خمیر آرد گرمی فرو می‌برند و سرخ می‌کنند تا قهوه‌ای رنگ شوند . این کباب ها با نان ، فلفل دلمه ای سرخ شده و چاتنی تمر هندی سرو می شود .

 

 

 

7. سالاد سیب زمینی

این غذای جانبی یک غذای بین‌المللی سیب‌زمینی است که در انواع و مدل‌های مختلف عرضه می‌شود . اما سالاد اصیل سیب زمینی از تکه های سیب زمینی پخته ناهموار تهیه می شود و با خامه ترش ، سرکه ، سس مایونز ، ماست و غیره تزیین می شود و به آن غوره ، ترشی ، کلم ، بیکن سرخ شده ، پیاز و غیره اضافه می شود که باعث ایجاد بافت و طعم سالاد غنی تر است .

 

 

 

8.املت سیب زمینی اسپانیایی

این یک غذای اصیل اسپانیایی است که در آن سیب زمینی های ورقه شده بین دو لایه املت تخم مرغ قرار می گیرند . گاهی اوقات حاوی تکه‌های پنیر و فلفل دلمه‌ای نیز می‌شود . این املت به عنوان یک صبحانه مجلل برای صبحانه مصرف می شود .

 

 

 

9.سیب زمینی تنوری

در این غذا سیب زمینی های سایز بزرگ را همراه با پوست کبابی ، مایکروویو یا کباب می کنند . بعد از پختن به روش های بالا ، پوست سیب زمینی ترد می شود و قسمت داخلی آن به آرامی پخته می شود . گاهی اوقات آن را با تکه‌های پنیر و بیکن پر می‌کنند تا طعم بیشتری بدهد و غذا را جالب کند . به آن ژاکت سیب زمینی نیز می گویند .

 

 

 

10. کروکت ( کوفته برنجی )

کروکت یک میان وعده بسیار خوشمزه است که در آن چاشنی سیب زمینی درست می شود و داخل نان نازک و خرده نان می پیچند . این میان وعده سرخ شده پر از چربی است اما باعث رضایت بیش از حد دوستداران فست فود می شود . طرز طبخ این غذا با طعم دادن به قیمه و افزودن گوشت و سبزیجات دیگر به آن بسیار زیاد است .

 

 

 

11. سیب زمینی خرد شده قهوه ای

هاش قهوه ای عمدتا به عنوان غذای جانبی مصرف می شود . این یک غذای سنتی از غذاهای سوئیسی است . سیب زمینی های مزرعه تازه خرد شده ، خرد شده یا به قطعات کوچک بریده می شوند و در تابه سرخ می شوند تا رنگشان به قهوه ای طلایی تغییر کند . این غذا در قسمت آمریکای جنوبی هنگام صرف صبحانه و در خانه های کبابی و باربیکیو نیز سرو می شود .

 

 

 

 

12. پاپا رلینا

درست مانند کروکت ها ، پاپا رلن ها نیز کروکت های سیب زمینی پر شده هستند . سیب زمینی ها با گوشت ، عمدتاً گوشت گاو، فلفل قرمز و پیاز پر می شوند . سیب زمینی شیرین ترد و چاشنی تند این غذا را برای افراد غذاخور بسیار اعتیاد آور می کند .

 

 

 

13. پاتاتاس براواس

منشا این غذا در اسپانیا و آمریکای لاتین است . این آماده سازی ساده شامل سیب زمینی هایی است که به قطعات بزرگ خرد شده و با مقداری چاشنی اصلی سرخ شده اند . این سیب زمینی ها سپس با سس گرم ، تند و تند ساخته شده و با گوجه فرنگی و آیولی سرو می شوند .

 

 

 

14. پومس آنا

این غذا که در فرانسه خاستگاه آن است ، نشان دهنده سادگی و روش پخت ظریف غذاهای فرانسوی است . Pommes Anna با چیدن برش های نازک سیب زمینی در قالبی در ساختار یک کیک درست می شود. سپس این کیک سیب زمینی در فر با مقدار زیادی کره سرخ می شود . وقتی کار تمام شد ، روی ظرف شبیه یک گل قهوه ای طلایی به نظر می رسد . این غذای کره ای خوشمزه با غذای برشته و سالاد در فرانسه سرو می شود .

 

 

 

15. دونات سیب زمینی (پیراشکی سیب زمینی)

در بسیاری از نقاط جهان دونات را به جای آرد از پوره سیب زمینی و نشاسته ذرت درست می کنند . به آنها اسپادنات نیز می گویند . دونات های سیب زمینی سبک تر از دونات های آردی هستند . طعم آنها کمتر از دونات های آردی نیست .

 

 

 

 

16. پنکیک های سیب زمینی

سیب زمینی های له شده یا رنده شده را به صورت پنکیک در می آورند و روی تابه سرخ می کنند تا ترد شوند . پنکیک سیب زمینی می تواند شیرین یا خوش طعم باشد . مرزه یک بار با سیر و فلفل طعم دار می شود و با خامه ترش سرو می شود . شیرینی ها را می توان به عنوان دسر با سس سیب ، شکر قهوه ای و بستنی نیز میل کرد .

 

 

 

 

17. سیب زمینی O’Brien

Potatoes O’Brien یک غذای پیش غذا است که در اصل در بوستون یافت می شود. در این غذا تکه های بزرگ سیب زمینی مانند قاچ های سیب زمینی سرخ می شود و همراه با انواع فلفل دلمه ای ، پیاز ، گوجه فرنگی و غیره در تابه سرخ می شود . سیب زمینی ترد نرم و بافت ترد فلفل دلمه ای ، تعادل غذا را در هر لقمه ای حفظ می کند .

 

 

 

18. SAMOSA (ساموسا )

ساموسا یک میان وعده معمولی زمان چای در شمال هند است که در آن پوره سیب زمینی همراه با نخود سبز ، پیاز ، زردچوبه ، سیر ، زنجبیل ، دانه های خردل و دانه های زیره مخلوط می شود . سپس این قیمه را در نوارهای نازک آرد می پیچند و سرخ می کنند . این شیرینی های مرزه ای مثلثی شکل با سس تمر هندی و فلفل سبز به صورت گرم سرو می شود .

 

 

 

19. تمبر

استمپات یک غذای هلندی است . پوره سیب زمینی اساس غذا را تشکیل می دهد . سایر سبزیجات پوره شده مانند گل کلم ، کلم و غیره بیش از حد به سیب زمینی اضافه می شوند . سپس یک پانسمان ساده برای طعم دادن به آن درست می‌کنند . این سالاد جانبی با سوسیس و سایر مواد گوشتی موجود در غذا سرو می شود .

 

 

 

 

20. چیپس سیب زمینی شیرین شده

هند به خاطر تنقلات خوش طعمش معروف است . یکی از محبوب ترین میان وعده ها چیودا است . در این کار سیب زمینی ها خرد شده و خشک می شوند . سپس این سیب‌زمینی‌های خشک شده سرخ می‌شوند تا به شکل چسبناکی ترد شوند . سپس میوه های خشک سرخ شده پودر شکر، نارگیل و فلفل قرمز را به آن اضافه می کنند . این میان وعده در روز روزه داری خورده می شود و برای مهمانان نیز سرو می شود .

 

راه اندازی فست فود سیب زمینی

سیب زمینی سرخ کرده در منوی یک فست فود امری لازم و ضروری است . مشتری های زیادی می باشند که علاقه دارند همراه با فست فود و ساندویچ خود ، یک سیب زمینی سرخ کرده نیز سفارش دهند .

1) راه اندازی مغازه سیب زمینی سرخ کرده فروشی

2) مهارت لازم برای راه اندازی مغازه سیب زمینی سرخ کرده

3) مکان مناسب برای راه اندازی فست فود سیب زمینی

4) تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود سیب زمینی

5) نحوه دریافت مجوز فست فود سیب زمینی

6) کارهای خلاقانه برای راه اندازی فست فود سیب زمینی

7) برخورد با مشتری

مکان مناسب برای راه اندازی فست فود سیب زمینی

بهترین گزینه برای انتخاب یه جای خوب برای کسب و کار راه اندازی ، مغازه سیب زمینی سرخ کرده هست .

هیچ وقت این کار تو محله جواب نمی دهد چرا که امکان ندارد کسی از خونش بیاد بیرون و سیب زمینی سرخ شده از سر کوچه بخرد و برود داخل خانه بخورد اگر هم باشد به ندرت وجود دارد .

اما وقتی افراد برای خرید و تفریح به سمت بازار و مرکز شهر می روند خوردن یک میان وعده خوب آن ها رو وسوسه می کند پس شما هم بهتره که محل کسب و کارتون رو به این مناطق ببرید ، اگر تو نزدیکی منطقه پارک هم باشد که باعث می شود تعداد مشتری های شما افزایش چشمگیری داشته باشند .

 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز برای راه اندازی فست فود سیب زمینی

این شغل هم مانند هر کار دیگری نیاز به لوازم و تجهیزات خاص خود است که چند مورد از وسایل و تجهیزات آشپزخانه صنعتی ضروری فست فود سیب زمینی را در زیر برایتان لیست کرده ایم :

1. تیغه خلال کن تولید سیب زمینی

2. یخچال صنعتی نگهداری سیب زمینی

3. خلال کن تولید سیب زمینی سرخ کرده

4. سینک صنعتی تولید سیب زمینی

5. آبچکان تولید سیب زمینی سرخ شده

6. پوست کن صنعتی سیب زمینی

7. میزکار تولید سیب زمینی

8. سرخ کن صنعتی تولید سیب زمینی سرخ شده

9. دستگاه صنعتی شوتینگ سیب زمینی سرخ شده

 

تیغه خلال کن تولید سیب زمینی:

امروزه تنوع در صنایع مختلف یکی از عوامل مهم موفقیت به شمار می آید . یکی از این صنایع تیغه سازی است . که بهترین جنس برای تیغه ها ، استیل می باشد زیرا مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است و نیز افزایش عمر مفید آن ها را جهت استفاده ی طولانی مدت تضمین می کند . تیغه های استیل در مقابل تماس با آب و صیفی جات بسیار مقاومت دارند و به صورت ضد زنگ عمل می کنند . بهترین جنس برای تیغه ها ، استیل می باشد زیرا مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است و نیز افزایش عمر مفید آن ها را جهت استفاده ی طولانی مدت تضمین می کند.تیغه های استیل در مقابل تماس با آب و صیفی جات بسیار مقاومت دارد و به صورت ضد زنگ عمل می کند .

تیغه خلال کن تولید سیب زمینی پدالی ، تیغه ای است که برای تهیه خلال کردن سیب زمینی به صورت پدالی طراحی شده و با پا می توان اهرم را به سمت تیغه برای خلال کردن هدایت کرد . این تیغه از تجهیزات کارگاه تولید سیب زمینی سرخ کرده ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، تجهیزات رستوران و تجهیزات فست فود به شمار می آید .

تیغه این محصول برای تهیه خلال سیب زمینی ، پیاز ، فلفل دلمه ای مناسب است . این تیغه در قسمت بدنه خلال کن پدالی است ، استفاده از این دستگاه کاملا راحت است و با فشار دادن اهرم پایین این دستگاه ، سرعت کار افزایش می یابد . همچنین این دستگاه یک سینی شیب دار دارد که مواد غذایی را به پایین دستگاه هدایت می کند . جنس این محصول فلزی بود و تیغه آن استیل ضد زنگ است . تیغه خلال کن هر برشش طول و عرضش 2و1 سانتیمتری دارد . دو تیغه قابل تعویض آن پیاز و سیب زمینی را در سایزهای مختلف خرد می کند . تیغه ها بسیار تیز بوده و با مقدار کمی فشار بالا به پدال کار مورد نظر را انجام می دهند .

 

دستگاه سه تیغه ی خلال کن سیب زمینی :

این دستگاه سه تیغه قابل تعویض در سه سایز مختلف 49 حفره ای ،64 حفره ای برای تهیه خلال سیب زمینی به سایز های دلخواه و تیغه 16 حفره ای جهت تهیه ی خلال پیاز دارد .

خلال کن سیب زمینی و پیاز ، وسیله ای کامل برای تهیه ی خلال سیب زمینی بهداشتی است . تیغه ی استیل دوطرفه ی ضد زنگ ، با استحکام و مقاومت بالاست . تیغه های بسیار تیز بدون نیاز به ایجاد فشار زیاد است .

تیغه خلال کن برقی سیلندری برای تولید سیب زمینی

خلال کن برقی سیلندری با پنج تیغه ی مجزا ، پنج نوع از اسلایس را برای شما انجام می دهد . این تیغه ها به صورت یک تیغه ی خلال ، دو تیغه ی اسلایس و دو تیغه ی حبه زن تولید شده و به همراه دستگاه خلال کن تحویل داده می شوند . هر نوع از تیغه ها کاربرد خاصی دارند مثلا تیغه ی اول ، سیب زمینی را به صورت چیپسی برش می دهد ، تیغه ی دیگر برای رنده کردن مواد غذایی خام و دیگری به منظور خلال کردن مواد غذایی در دو اندازه تولید شده است . به منظور استفاده ی آسان ، تولید کننده قسمت تغذیه ی خلال کن برقی پنج تیغه را به صورت دایره ساخته است . تیغه های دستگاه در خلال کن برقی قابلیت جابجایی با تیغه های برش را دارند . جابجا کردن خلال کن برقی سیلندری با پنج تیغه به آسانی است و به سهولت قابل شستشو هستند . و همچنین قیمت آن در حدود 4-5 میلیون تومان می باشد .

 

یخچال صنعتی نگهداری سیب زمینی:

کار اصلی یخچال صنعتی دفع گرمای موجود در مخزن است و از آن جهت سالم نگهداشتن سیب زمینی ، مواد غذایی و غیره استفاده می شود . یخچال صنعتی نگهداری سیب زمینی یکی از اصلی ترین تجهیزات اشپزخانه صنعتی ، تجهیزات رستوران و تجهیزات فست فود می باشد.

سیب زمینی یکی از اصلی ترین غذاهای مردم در سراسر جهان بوده و از آن برای تهیه انواع غذا استفاده می شود . دمای نگهداری سیب زمینی تاثیر قابل توجهی در ماندگاری آن دارد ، اگر سیب زمینی خام در دمای بین 50-43درجه فارنهایت باشد برای ماه ها بدون اینکه خراب شود، تازه و سالم می ماند . در تحقیقات نشان داده شده است که نگهداری سیب زمینی در دماهای خنک ماندگاری آن ها را در مقایسه با نگهداری در دمای اتاق تا 4 برابر افزایش داده و به حفظ مقدار زیادی از ویتامین C موجود در آن ها کمک می کند .

مزایای بهره وری از یخچال صنعتی سیب زمینی :

· تولید در ظرفیت ها و مدل های متنوع

· استفاده از جدیدترین تکنیک های جهانی

· استفاده از بهترین قطعات بازار

· مورد تایید سازمان بهداشت

· استفاده از برق ولت خانگی

· زیبا و شکیل

· قدرت بالا در تامین برودت

· کم مصرف و با صرفه

· قابلیت شستشوی آسان

· مجهز به شیشه دو جداره در درب یخچال

· قابلیت تنظیم دما

· قابلیت حمل آسان ( مجهز به چرخ )

· حمایت و پشتیبانی

کارکرد یخچال صنعتی سیب زمینی

شیوه ی کارکرد این یخچال به این شرح است که در زمان آغاز کار ، کمپرسور یخچال صنعتی سیب زمینی عملیات خود را شروع می کند و گازی که از قبل خنک شده را با فشار زیاد در داخل مدار و کمپرسور به تانکر اوپراتور می فرستد ، گاز مذکور که در مخزن سرد خانه واقع شده است سبب می شود حرارت درون مخزن گرفته شود . با مکش کمپرسور گاز مجدا از سردخانه بیرون می رود و وارد رادیاتور می شود ، رادیاتور در پشت یخچال صنعتی سیب زمینی واقع شده و گاز در آن محیط سرد می گردد و مجدد توسط کمپرسور شروع به گردش می کند . روش بالا به صورت پیوسته و منظم تکرار می گردد تا فضای یخچال صنعتی نگهداری سیب زمینی به حرارت دلخواه نزدیک شود . و همچنین قیمت یخچال های صنعتی دو درب شیشه ای ایستاده دارای موتور دانفوس در ابعاد 230*75*140 در حدود 45 میلیون تومان می باشد .

 

خلال کن تولید سیب زمینی سرخ کرده:

با خرید دستگاه خلال کن سیب زمینی سرخ کرده صرفه جویی بسیار بالایی در هزینه ها و زمان مصرف شده خواهید کرد . این دستگاه جزو اصلی ترین تجهیزات رستوران ، تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی و همچنین به عنوان تجهیزات کارگاه تولید سیب زمینی سرخ شده قرار می گیرد .

همچنین این دستگاه خلال های با کیفیت و کاملا یکدستی را به شما تحویل خواهد داد . با توجه به تولید برش های سیب زمینی ، این کار زمان بر و همچنین فشرده است ، در صورتی که برش هایی که توسط خلال کن سیب زمینی سرخ کرده تهیه می شود ، تمامی مسائل مهم را در نظر می گیرد . این پروسه به صورت کاملا بهداشتی و بدون دخالت انسان توسط خلال کن سیب زمینی انجام می شود . خلال کن تولید سیب زمینی سرخ کرده از آن دسته محصولاتی است که وجود آن در هر رستوران ، فست فود و یا ساندویچی شاید ضروری باشد .

در مورد ضرورت استفاده از خلال کن سیب زمینی باید به محبوبیت سیب زمینی اشاره کنیم . توجه به سیب زمینی سرخ کرده محدود به ایران نیست و این غذای محبوب در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. شاید حتی شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که وقتی به یک فست فودی می روید در کنار غذای اصلی مقداری سیب زمینی سرخ کرده هم سفارش بدهید . از خلال سیب زمینی سرخ کرده در بسیاری از غذاهای دیگر هم استفاده می شود . در این شرایط حتما باید از خلال کن تولید سیب زمینی سرخ کرده استفاده کرد .

خلال کن اتوماتیک:

دستگاه خلال کن هالد یکی از بهترین و پراستفاده‌ترین خلال کن های موجود در بازار می باشد . این دستگاه در مدل های مختلفی چون HALLDE RG 100 ، HALLDE RG 200 ، HALLDE RG 250 ، HALLDE RG 400 ساخته شده است که هر کدام مشخصات و قابلیت های مخصوص به خود را دارند و می‌توان با توجه به نیاز، یکی از آنها را انتخاب کرد .

دستگاه خلال کن HALLDE RG 200 یکی از متداول‌ترین خلال کن‌ های بخش آماده سازی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌باشد . این دستگاه ساخت کشور سوئد است .

فواید استفاده از خلال کن تولید سیب زمینی سرخ کرده:

· مهم ترین مزیت استفاده از خلال کن سیب زمینی ، سرعت بخشیدن به فرایند خلال کردن است . استفاده از این خلال کن سرعت کار را به صورت چشمگیری بالا می برد و قابل مقایسه با کارایی نیروی انسانی نیست .

· از عموم مدل های آن ، می توان برای خلال کردن مواد غذایی دیگری مثل پیاز ، خیار، هویج و … هم استفاده کرد .

· خلال هایی که با استفاده از خلال کن سیب زمینی تولید می کنید کاملا یکدست و یکنواخت هستند . این موضوع در محصول نهایی شما ، حفظ کیفیت و در نهایت رضایتمندی مشتری هم تاثیر گذار خواهد بود .

· عموما تیغه های خلال کن سیب زمینی قابل تعویض و یا تنظیم هستند . بنابراین به راحتی می توانید خلال های خود را در هر سایز و یا مدلی که مد نظرتان است تولید کنید .

· از آنجایی فرایند خلال کردن در خلال کن سیب زمینی بدون دخالت دست انجام می شود ، احتمال بروز آسیب های جسمانی هم کم می شود .

نقاط قوت خلال کن سیب زمینی سرخ کرده :

· طراحی ساده و کاربردی

· ابعاد مناسب

· مناسب برای سیب زمینی ، خیار، هویج و …

مناسب برای تزئین غذا
میزان برق مصرفی خلال کن سیب زمینی بسیار مناسب بوده و طبق استاندارد ها ساخته شده است ، پس نگرانی در مورد افزایش هزینه های برق خود نداشته باشید .
قیمت خلال های سیب زمینی که اصولا همراه با تیغه آن ها به فروش می رسد در حدود 50 میلیون تومان است .

خلال کن پدالی تمام فلز با تیغه استیل :

 

سینک صنعتی آماده سازی سیب زمینی:

سینک صنعتی آماده سازی سیب زمینی یکی از ابزار های خیلی ضروری در بین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات کارگاه تولید سیب زمینی سرخ شده می باشد. یکی از ضروریات هر آشپزخانه ای سینک ظرفشویی می باشد . اما در آشپزخانه های صنعتی به دلیل بالا بودن حجم کارها و ظروف مصرفی و همچنین صنعتی بودن آن از سینک های صنعتی استفاده می شود .

سینک صنعتی تولید سیب زمینی در ضخامت و نوع ورق استیل ، ابعاد و سایز و حجم لگن های آن ، با نوع خانگی آن فرق می کند .

ضخامت بیشتر ورق استیل در این نوع سینک ها به منظور مقاومت و استحکام بیشتر آن برای تحمل وزن های سنگین است . سایز و حجم بیشتر لگن ها نیز به دلیل شستشوی بیشتر ظروف و سبزیجات و همچنین تعداد و مقدار بیشتر آن هاست .

انواع سینک ها

سینک های ظرفشویی صنعتی اصولا تمام استیل بوده و به گونه ای طراحی و تولید می شوند که کاملا بهداشتی بوده و دارای مقاومت بالایی باشند .

سینک صنعتی تولید سیب زمینی در مدل های تک لگن ، دو لگن ، سه لگن ، پرسی و پایه دار طراحی و تولید می شوند و در بازار موجود است . این سینک ها برای آشپزخانه های صنعتی هتل ها ، رستوان ها ، فست فود ها ، بیمارستان ها و تالار های پذیرایی اصولا در طول 190 سانتی متر، عرض 29 سانتی متر، ارتفاع 85 سانتی متر همراه با پاتروکی تولید می شوند .

در بین این سینک ها ، سینک صنعتی دو لگنه کاربردی تر و مناسب تر برای این آشپزخانه ها است.

سینک صنعتی تولید سیب زمینی، سینی پرکابرد است که در دو نوع استیل ضد خش و استیل ساده طراحی و تولید می شود .

قیمت سینک صنعتی

قیمت سینک ظرفشویی صنعتی با توجه به ابعاد و اندازه و لگن های آن متفاوت است .

تمام ویژگی ها ی این سینک از جمله ساده یا ضد خش بودن استیل آن ، تعداد لگن ها ، براق یا مات بودن سینک و… در قیمت این محصول تاثیر دارد. البته مدل های براق لکه های آب را کمتر نشان می دهند و تمیز کردن آن ها ساده تر است .

مدل های ضد خش سینک صنعتی سیب زمینی ، برخلاف مدل های دیگر سینک که اصولا دارای سطوح صیقلی هستند ، پر از دانه های ریز است و همین ویژگی از خط و خش بر روی سینک جلوگیری می کند و مانع آن می شود ، البته قیمت آن بالاتر از انواع دیگر سینک است .

ابعاد سینک

سینک صنعتی تولید سیب زمینی اصولا به صورت دو لگن و سه لگن با ابعاد 100، 120، 150، 190 سانتی متر طراحی و تولید می شوند . ورق رویه ی کار معمولا از استیل 304 و با ابعاد 15/1 و 5/1 میلی متر می باشد .

سینک را به صورت کابینتی نیز می توان ساخت، با تفاوت در قیمت .

-ابعاد استاندارد سینک ها

تک لگن : 70*65*90 سانتی متر

دو لگن : 150*65*90 سانتی متر

سه لگن : 190*65*90 سانتی متر

این سینک ها در دو نوع رویه پرسی ( توسط دستگاه ) و رویه جوشی وجود دارند . سینک ظرفشویی صنعتی رویه جوشی اصولا با توجه به نیاز مشتری قابلیت ساخت در ابعاد ، تعداد لگن ، عمق لگن متفاوت و مختلفی را دارد .

در تولید سینک ظرفشویی رویه پرسی ، رویه سینک توسط دستگاه پرس و قالب ساخته می شود و از ظرافت و کیفیت بالایی برخوردار هستند . این سینک نیز با توجه به درخواست مشتری در ابعاد و اندازه و تعداد لگن مختلفی طراحی و تولید می شود .

قیمت سینک های صنعتی دو لگنه در ابعاد 90*65*150 در حدود 14500000 میلیون تومان می باشد .

سینک صنعتی پرسی دو لگن تمام استیل 120 سانتیمتری :

آبچکان آماده سازی سیب زمینی سرخ شده

آبچکان آماده سازی سیب زمینی سرخ شده یکی از ضروری ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات کارگاه تولید سیب زمینی سرخ شده است . آبچکان وسیله ای است که برای خشک کردن و گرفتن آب ظروف شسته شده بکار می رود . این وسیله اصولا قفسه ای شکل و مشبک است که در بالای ظرف شویی و یا روی سینک قرار می گیرد .

در هنگام خرید آبچکان تولید سیب زمینی باید به نوع و جنس آن دقت کنیم .

انواع آبچکان

· آبچکان رومیزی

· آبچکان دیواری یا کابینتی

· آبچکان های آویز

بهترین و کاربردی ترین انتخاب آبچکان ، نوع دیواری یا کابینتی است ، پس اگر در آشپزخانه خود فضای کافی برای نصب آبچکان کابینتی دارید بهترین انتخاب شما می تواند باشد . این آبچکان ها اصولا در درون کابینتی بر بالای سینک ظرفشویی نصب می شوند . دلیل برتری این آبچکان ها نسبت به مدل های دیگر آن دسترسی راحت و سریع به سبد در هنگام شستشوی ظروف و همچنین خیس نشدن سطوح کابینت به دلیل چیدن ظروف خیس است .

اما اگر فضای کافی برای نصب آبچکان کابینتی ندارید ، می توانید از آبچکان های آویز و یا رو میزی استفاده کنید ، که البته نوع آویز آن نسبت به نوع رو میزی بهتر است . آبچکان های رومیزی قابلیت جابجایی دارند و می توان آن را در هر جایی قرار داد و جابجا کرد ، اما آبچکان تولید سیب زمینی آویز فضایی بین کابینت های بالایی و کابینت های پایینی را که فضایی بی کاربرد و بیهوده هستند را اشغال می کند .

جنس کابینت ها

در هنگام خرید آبچکان های کابینتی باید به جنس کابینت آشپزخانه خود دقت کنید که فلزی است یا ام دی اف.

تفاوت این دو نوع آبچکان کابینتی در نصب آن ها می باشد . در صورتی که آبچکان تولید سیب زمینی مخصوص کابینت ام دی اف با پایه هایی نگهدارنده و اما نصب آبچکان کابینت فلزی به صورت مستقیم به بدنه ی خود کابینت و بدون نیاز به رابطی است .

سایز سینک طرفشویی و تناسبش با آبچکان

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید آبچکان کابینتی باید به آن توجه کرد ابعاد سینک ظرفشویی آشپزخانه شما می باشد . اصولا آبچکان های کابینتی بالای سینک ظرفشوییی نصب می شوند ، به همین دلیل در هنگام نصب باید کاملا متقارن با سینک طرفشویی قرار بگیرند ، مخصوصا اگر از آبچکان های بدون کشو و سینی استفاده شود .

بنابراین قبل از خرید آبچکان تولید سیب زمینی ابتدا سینک ظرفشویی آشپزخانه خود را اندازه بگیرید تا بعدا دچار مشکل نشوید .

و اما اگر تصمیم دارید از آبچکان دو طبقه استفاده کنید ، ارتفاع کابینت را نیز باید به طور دقیق اندازه بگیرید ، تا آبچکان مناسبی را انتخاب کنید .

آبچکان کابینتی کشو دار

آبچکان تولید سیب زمینی کشودار و یا سینی دار، نوعی آبچکان کابینتی است که در زیر آن یک کشوی نازک قرار می گیرد .

اما از مزیت سینی و یا کشوی آبچکان تولید سیب زمینی کابینتی می توان به این نکته اشاره کرد که از ریخته شدن قطرات آب ظروف شسته شده بر روی سینک جلوگیری می کند و سبب لکه دار شدن سطوح سینک نمی شود .

ترولی آبچکان استیل

آبچکان تولید سیب زمینی همیشه در معرض خیسی و رطوبت است بنابراین جنس آن باید با دقت انتخاب شود ، که هم در مقابل آب و رطوب مقاوم باشد و زنگ نزند و همچنین توانایی و تحمل نگهداری ظروف سنگین را داشته باشد ، از نظر بهداشتی نیز همیشه تمیز باشد و جرمی به خود نگیرد .

با در نظر گرفتن این نکات ، استیل بهترین فلز و جنس برای استفاده در آبچکان است که دارای تمام این ویژگی ها می باشد .

اما استیل ، فلز گران بهایی است و بنابراین آبچکان های تولید سیب زمینی استیل ، گران ترین نوع آبچکان وهمچنین بیشترین دوام را دارا است .

آبچکان استیل در ابعاد 150cm در حدود 7 میلیون تومان است .

آبچکان 4 طبقه سبد استیل

 

پوست کن صنعتی سیب زمینی

از دستگاه های الزامی برای راه اندازی آشپزخانه صنعتی ، راه اندازی رستوران ، راه اندازی فست فود ، تجهیزات کارگاه تولید سیب زمینی سرخ شده در اختیار داشتن دستگاه پوست کن صنعتی سیب زمینی است . مصرف سیب زمینی به صورت واشکال مختلف فیزیکی مانند خلال ، نگینی ، رنده شده و یا شکل های فانتزی از یک طرف و نوع طبخ آن ازسویی دیگر جزو عمده مصارف در یک رستوران و یا فست فود می باشد .

دستگاه پوست کن سیب زمینی در اندازه های گوناگون با توجه به ظرفیت گنجایش آن شناخته می شوند . این دستگاه به نحوی ساخته شده است که از آن بتوان برای سایر محصولات مانند هویج ، پیاز، شلغم ، میوه ها و سایر صیفی جات استفاده نمود . این دستگاه با هدف ایجاد امکان شستشو ، تخلیه آب ، پوست کندن در کوتاهترین زمان ممکن طراحی شده است . تجهیزات و امکانات این دستگاه عموما شامل :

– امکان تبدیل برق مصرفی از تک فاز به سه فاز

– مخصوص جمع آوری پوست های کنده شده

– ساینده های مقاوم و زبر

– توانایی پوست گیری و شستشو بطور همزمان

– نصب لاستیک دور درها به صورت بهداشتی آکبند

– گارانتی لازم برای تعمیر و تعویض

نحوه استفاده:

دستگاه پوست کن سیب زمینی که در اغلب رستوران ها ، فست فود ها ، آشپزخانه هتلها و بیمارستان ها استفاده می شوند ، بسیار ساده طراحی شده اند تا اغلب مردم بتوانند از آن بهره ببرند و نیز سایر محصولات زراعی مانند هویج ، شلغم ، میوه ها ، صیفی جات و غیره را آماده نمایند . برای استفاده از این دستگاه کافی است مواد مورد نظر را در محفظه مخصوص بریزید و پس از اتصال به برق با فشار دادن دکمه کلید موتور آن را روشن نمایید .

انواع دستگاه صنعتی پوست کن سیب زمینی:

این دستگاه ازنظر قدرت و ظرفیت با یکدیگر تفاوت دارد . دستگاه پوست کن سیب زمینی با توجه به ویژگی سیب زمینی که میزان چسبندگی و یا سخت یا نازک بودن پوست آن است از یک طرف ، حجم و ظرفیت ، ابعاد ، نوع برق مصرفی ، گیربکس یا تسمه ای بودن موتورآن مدل های مختلفی در صنایع غذایی دارد . و نیز از نظر ظاهر به زمینی یا ایستاده « پایه دار» ، مبله ، استوانه ای و رومیزی تقسیم بندی شده اند .

تقسیم کلی دستگاه صنعتی پوست کن سیب زمینی :

1. پوست کن سیب زمینی گیربکسی :

این دستگاه معمولا با قدرت 500 کیلو گرم در ساعت ، در کوتاه ترین زمان و با سرعت بالا پوستگیری کرده و نسبت به نوع تسمه ای آن از کیفیت بالاتری برخوردار است . در این مدل گیربکس بزرگی در دستگاه قرارگرفته و با قدرت یک و نیم اسب بخار و دور موتور 1440 دور دردقیقه کار می کند . و برای وزن های 10 ، 150 تا 500 کیلو گرم ضمن نصب شیر تخلیه ی شستشوی آب ، مخزن وان برای جمع آوری پوست های کنده شده و استفاده از ساینده مقاوم و زبر طراحی شده است . جنس دستگاه از استنلس استیل بوده و نقاطی که رنگ شده است ، رنگ پودری چکشی است .

2. پوست کن سیب زمینی تسمه ای :

این دستگاه نیز از انواع پوست کن سیب زمینی می باشد که با نصب یک تسمه ی اضافی به گیربکس کمی از قدرت موتور را کم می کند . در دو نوع بزرگ و کوچک با قابلیت 150 ، 500 و 600 کیلویی موجود می باشد . قدرت آن یک اسب بخار و دور موتور آن 1440 دور در دقیقه است . با توجه به نوع گیربکسی آن فقط در قدرت موتور با هم تفاوت دارند . برخلاف تصور ، این دستگاه نیاز به آب زیادی ندارد و ازطریق سایش با دور چرخش بالا پوست سیب زمینی را جدا نموده و توسط یک شیر تخلیه آب آن را خارج می کند . زمانی که سیب زمینی ها پس از خروج از دستگاه خاک گیری شسته می شوند ، توسط بالابر زد به منبع دستگاه پوست کن صنعتی ریخته شده و پس از بارگیری 20 کیلو شروع به کار می کند . تجهیزات مکمل یک آشپزخانه صنعتی در کنار دستگاه صنعتی پوست کن سیب زمینی عبارتند از :

مجموع دستگاه های روغن گیر ، طعم زنی پودری ، بسته بندی ، فرپخت ، بالابر زد ، خاک گیر ، اسلایسر ، نوار استیل آبکشی ، بلانچر و آبگیر سانتریفوژ .

قیمت پوست کن سیب زمینی سایز کوچک در حدود 10 میلیون تومان می باشد و همچنین قیمت پوست کن سایز بزرک در حدود 15 میلیون تومان است .

دستگاه کوچک پوست کن سیب زمینی

ابعاد : 60*40*60 سانتی متر

ظرفیت : 100 کیلوگرم در ساعت

دستگاه پوست کن بزرگ سیب زمینی گیربکسی

ابعاد : 60*50*150 سانتی متر

ظرفیت : 400 کیلوگرم در ساعت

قدرت موتور : 1.5 اسب بخار

برق مصرفی : تک فاز

جنس بدنه : استیل

میز کار آماده سازی سیب زمینی

میز کار آماده سازی سیب زمینی یکی از مهمترین و اصلی ترین لوازم در، تجهیزات فست فود و تجهیزات رستوران ،تجهیزات آشپزخانه صنعتی است .

میز کار استیل

به طور کلی امروزه میز کار برای رستوران ها و آشپزخانه ها مثل گذشته از جنس چوب ساخته نمی شود .

چوب در برابر رطوبت و خیسی مقاومت زیادی ندارد و بعد از مدتی از بین می رود ، و همچنین در هنگام کار با چاقو و سایر وسایل و ابزار آشپزخانه ، شکاف هایی برمی دارد و باعث بیرون آمدن آلاینده ها و غیر بهداشتی شدن آن می شود .

برخی نیز به دنبال میز کار تولید سیب زمینی از جنس فولاد یا آهن هستند ، اما این میزها به دلیل زنگ زدن هم ظاهر خوبی به خود نمی گیرند و هم اینکه غیر بهداشتی می باشند .

میز های آلومینیوم نیز خیلی موثر واقع نشدند .

و اما میز کار از جنس استیل استنلس بهترین نوع میز کاری آشپزخانه و رستوران ها می باشد . این نوع میز کار به دلیل مقاومت بالا در برابر خط و خش و ضد زنگی آن در برابر رطوبت ، عمر طولانی دارد . همچنین به دلیل تاییدیه اداره و سازمان بهداشت و سایر ارگان های داخلی به عنوان بهترین میز کار تولید سیب زمینی و مواد غذایی شناخته می شود .

ساختار میز استیل

میز کار صنعتی استیل اصولا از ورق های 8/0 میلی متری و با تعبیه کردن لایه ای تخته چوب در زیر آن ساخته می شود ، اما با توجه به سفارش مشتری با ورق های ضخیم تری نیز امکان تولید آن وجود دارد . ولی این تنها برتری میز استیل نیست .

این میز ها به دلیل مقاومت بالا در برابر خط و خش برای خرد کردن سیب زمینی و پیاز و یا سایر مواد غذایی بسیار کاربردی هستند و برای میز کار تولید سیب زمینی از آن ها استفاده می شود .

میز کار استیل ساده در ارتفاع های مختلف و متفاوت و همچنین ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین با داشتن پایه های تنظیم کننده ، نوعی از میز های کاربردی برای آشپزخانه های صنعتی به شمار می روند .

انواع میز استیل

برخی از میزهای استیل بنا بر درخواست مشتری با لبه هایی ساخته می شوند . این میز های لبه دار گاهی برای کباب زنی یا… استفاده می شوند و گاهی نیز با داشتن لبه از یک سو برای پاک کردن مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای سوراخی برای انتقال ضایعات است .

اما نوع ساده ی آن برای میز کار تولید سیب زمینی کاربردی تر است .

از دیگر نمونه های میز کار استیل می توان به میز های کار آشپزخانه ای که دارای دو کشو یا سه کشو هستند ، برنج پاک کنی ، پاتروکی ، دو طبقه و بسیاری از نمونه های دیگر اشاره کرد .

این میزها قابل استفاده در رستوران ها ، فست فود ها ، آشپزخانه ها صنعتی ، کارگاه های تولید سیب زمینی ، کترینگ ، کافی شاپ ها ، شیرینی پزی ها و… می باشند .

ارتفاع این میز ها به وسیله پایه های پیچی آن به راحتی قابل تعویض و تنظیم است ، که این پایه ها سبب کاربردی تر شدن این میز ها می شود .

به این نکته توجه داشته باشید که میز کار تولید سیب زمینی باید حتما مسطح باشد .

ابعاد میز کار

به طور معمول طول این میزها در ابعاد استاندارد 1500، 1200، 1000، 1900 میلی متر و عرض آن ها در ابعاد استاندارد 650 میلی متر و ارتفاع 850 میلی متر طراحی و تولید می شوند .

قیمت میزکا استیل در ابعاد 90*80*190 در حدود 16 میلیون تومان هست .

میز کار استیل نگیر با طبقه پاتروکی تمام پروفیل

ابعاد : طول 190 عرض 65 ارتفاع 90 سانتیمتر

 

سرخ کن تولید سیب زمینی سرخ شده

سرخ کن ها در سه نوع می باشند که عبارتند از :

1. سرخ کن گازی : بیشتر در آشپزخانه های بزرگ و در ابعاد بزرگ و پرمصرف یافت می شود .

2. سرخ کن الکتریکی : همان مدل معمولی قدیمی هستند . این سرخ کن در مصارف خانگی به کار گرفته می شوند .

3. سرخ کن بدون روغن : این سرخ کن با مصرف ناچیز روغن در محفظه داغ در هوایی ۲۰۰ درجه هم می‌رسد. یعنی حرارت از همه طرف در تماس است . و پخت متفاوتی را موجب می گردد که باعث تردی در جداره بیرونی و طراوت در داخل محصول سرخ شده می شود .

انواع سرخ کن های صنعتی:

1. سرخ کن دو لگنه گازی پایه دار کوچک

2. سرخ کن مبله حرارت غیر مستقیم ترموستاتیک

3. سرخ کن تک لگن هشت لیتری رو میزی صنعتی

4. سرخ کن برقی با شیر تخلیه ۱۲ لیتری مارک المنت چین

5. سرخ کن برقی تک لگن ۶ لیتری رومیزی مارک دایموند چین

6. سرخ کن برقی ۱۲ لیتری

که حداقل قیمت آنها یک میلیون و بیشترین قیمت آنها دو میلیارد تومان می‌باشد .

مزایای دستگاه سرخ کن صنعتی

· سرخ کن دستگاهی است که سرخ کردن مواد غذایی را با سرعت بیشتر و در حرارت معین انجام می دهد .

· دستگاه سرخ کن سیب زمینی صنعتی قادر است در مدت زمان کوتاه سیب زمینی سرخ کردن زیادی را آماده کند .

· داشتن شیر خروجی روغن در دستگاه سرخ کن سیب زمینی باعث سهولت و نظافت این دستگاه می شود .

· به علت داشتن جنسی با مقاومت بالا ، طول عمر زیادی دارد .

سرخ کن مبله ایرانی طرح Dean در حدود 27 میلیون تومان است .

سرخ کن پایه دار دو لگن گازی

ابعاد: 90*70*45 سانتی متر

تعداد لگن: 2

سوخت مصرفی: گاز

جنس بدنه: استیل

 

دستگاه صنعتی شوتینگ سیب زمینی سرخ شده

دستگاه شوتینگ صنعتی سیب زمینی دستگاهی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که در ابعاد مختلفی برای راه اندازی فست فود سیب زمینی تولید می شود . این دستگاه از سیستم گرمایشی غیر مستقیم برخوردار است که موجب توزیع یکنواخت حرارت می شود .

دستگاه شوتینگ صنعتی سیب زمینی در میان تجهیزات راه اندازی فست فود سیب زمینی برای گرم و ترد نگه داشتن ، گرفتن روغن سیب زمینی ، نمایش سیب زمینی های سرخ کرده و … کاربرد دارد . با خرید دستگاه شوتینگ صنعتی سیب زمینی در راه اندازی فست فود سیب زمینی ، همیشه سیب زمینی های خوشمزه ، خوش طعم و تازه به مشتریان خود ارائه می کنید . دستگاه شوتینگ صنعتی سیب زمینی به گرمخانه تابشی سیب زمینی نیز معروف است .

قیمت دستگاه های صنعتی شوتینگ در حدود 12 میلیون تومان می باشد .

شوتینگ سیب زمینی رومیزی

 

نحوه دریافت مجوز فست فود سیب زمینی

برای راه اندازی فست فود سیب زمینی مثل هر شغل دیگری باید مجوز یا پروانه کسب دریافت کنید ، برای این کار نیاز هست که به اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی مراجعه کنید یه سری مدارک مثل شناسنامه و کارت ملی و چند تا عکس و پایان خدمت لازم است و با یه مبلغ جزئی شما میتونید پروانه کسب یا همون جوازتون رو دریافت کنید .

 

کارهای خلاقانه برای راه اندازی فست فود سیب زمینی

برای اینکه مغازه سیب زمینی سرخ کرده بسیار خوبی را داشته باشید مطمئنا هزارتا کار میتوانید انجام بدهید تا مشتری ها براتون صف بکشند و اسم برندتون رو زبان ها باشد ، که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

1. برند سازی

2. برخورد مناسب

3. سس خوش طعم

4. دکوراسیون

 

برندینگ:

یه اسم خوب در هنگام راه اندازی فست فود سیب زمینی سرخ کرده انتخاب می کنید و یک لوگو خوشگل و مناسب هم طراحی می کنید ، تا اینکه اسم این برند رو زبون ها بیفتد و بگن که سیب زمینی ها ی فلان جا را خوردید ؟

 

برخورد با مشتری :

همیشه سعی کنید که از همان روز اول افتتاح مغازه سیب زمینی سرخ کرده با گشاده رویی با مشتری ها برخورد کنید که برخورد خوب مساوی است با تثبیت مشتری .

گاهی یه لبخند روی لب داشتن بسیار بیشتر از تخفیف های زیاد و سنگین به دل مشتری می نشیند و احساس رضایت می کند .

 

سس مناسب و خوش طعم :

سس فرانسوی می توانید رو سیب زمینی سرخ کرده بزنید وبه مشتری بدهید یا اینکه سس تک نفره بهش بدید و همچنین میتوانید از خود مشتری بپرسید و طبق میل مشتری رفتار کنید .

و روی سیب زمینی هم یک عدد چنگال پلاستیکی بزنید و تقدیم مشتری کنید . سس کچاپ تند وشیرین هم طرفدارای خودش را دارد . پس از آن ها هم تو کسب و کارتون استفاده کنید .

 

دکوراسیون

طراحی فضای داخلی مناسب و دکوراسیون جذاب تاثیر بسیار مهمی در خلق یک تجربه خوب برای مشتریان خواهد داشت

 

رستوران هایی که سیب زمینی های خوشمزه ای دارند

سیب زمینی سرخ کرده یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه مند هستند . پیدا کردن رستوران هایی که سیب زمینی هایی با کیفیت را عرضه می کنند ، شما را بیش از پیش به سیب زمینی علاقه مند خواهد کرد .

در ادامه تعدادی از رستوران هایی که سیب زمینی های محبوبی دارند را معرفی خواهیم کرد :

 

دان تان برگر

دان تان برگر با دکوراسیون جذاب خود باعث شده است که مشتریان در فضایی متفاوت از غذایشان لذت ببرند . دیوارهای آجری مزین به گلدان یا نوشته و همین طور شیشه‌های بزرگی که خیلی شما را از خیابان جدا نمی‌کنند ، از جمله ویژگی‌های دکوراسیون این رستوران محسوب می‌شوند .

برگرهای خوشمزه دان تان با دورچین‌ زیاد انتخاب بسیاری از مشتریان هستند که معروف‌ترین آن‌ها شامل مید تان برگر، چیکن برگر، آپ تان برگر، چیز تان برگر، دان تان برگر بدون ساید و… می‌شود . همچنین امکان سفارش سالاد ( سالاد کیل سزار، سالاد یونانی ، سالاد باربیکیو ) ، پیتزا ، سوخاری ( چیکن استریپس ) ، بیکری ( چیز کیک نیویورک ) ، پیش‌غذا ، نوشیدنی و شیک نیز وجود دارد .

امکان رویت آشپزخانه وجود دارد که این موضوع به جذابیت فضای داخلی اضافه کرده است . وجود کارکنان مودب و حرفه‌ای و پخش موسیقی خارجی دست به دست هم داده‌اند تا این رستوران محلی ایدئال برای قرارهای دوستانه و خانوادگی باشد . دان تان برگر در دسته رستوران‌های گران‌قیمت قرار می‌گیرد که ارزش یک بار امتحان را دارد .

· آدرس: تهران ، خیابان نلسون ماندلا ، خیابان ایرج

پیش غذا

فرایز 41500 تومان

بوفالو وینگز 59500 تومان

رینگز 57500 تومان

سالاد ها

باربیکیو 87500 تومان

یونانی 75500 تومان

کیل سزار 83500 تومان

غذای اصلی

چیکن برگر 88500 تومان

دان تان برگر 97500 تومان

مید تان برگر 99500 تومان

آب نان برگر 94500 تومان

پیتزا آمریکایی(متوسط)

پپرونی 95500 تومان

سوخاری

چیکن استریپس 91500 تومان

 

فست فود مادر

· فست فود مادر از پیتزا فروشی های سمت شرق تهران در خیابان پیروزی که انواع غذاهای فست فودی مانند ساندویچ و پیتزا و سیب زمینی را به مشتریان ارائه می کند .

· آدرس : تهران ، خيابان پيروزي ، صد دستگاه ، بعد از کوچه قربانی ، پلاک ۴۸۶

پیش غذا

سالاد سزار گریل 82000 تومان

سالاد سزار سوخاری 99000 تومان

وایت فرایز 62000 تومان

دیپ فرایز 62000 تومان

فرنچ فرایز 44000 تومان

نان سیر مخصوص 62000 تومان

آلفردو فرایز 62000 تومان

استیک ها

اسپشیال 210000 تومان

مرغ 110000 تومان

ساندویچ

میکس 81000 تومان

هات داگ مخصوص 74000 تومان

ساب مارین استیک 86000 تومان

ژامبون تنوری 71000 تومان

ساب مارین چیکن 76000 تومان

سوخاري

چیکن استرپس 96000 تومان

قارچ سوخاری 27000 تومان

برگر

برگر سوخاری 84000 تومان

فلیمر 71000 تومان

زینگر 74000 تومان

چوریتسو برگر 99000 تومان

همبرگر کلاسیک 68000 تومان

ماشروم برگر 71000 تومان

چیز برگر 69000 تومان

چیلی برگر 69000 تومان

پیتزا آمریکایی

پیتزا اسپشیال تکنفره 115000 تومان

پیتزا گوشت و قارچ 117000 تومان

پیتزا استیک 0 115000 تومان

پیتزا چیکن باربیکیو 0 105000 تومان

پیتزا رست بیف 120000 تومان

پیتزا بیکن 0 115000 تومان

پیتزا پالرمو 135000 تومان

پیتزا کراکوف 130000 تومان

پیتزا مکزیکی 0 109000 تومان

پاستا

میلانو 92000 تومان

میکس 89000 تومان

آلفردو 87000 تومان

پیتزا ایتالیایی

پیتزا آل پولو 0 108000 تومان

پیتزا پپرونی 105000 تومان

پیتزا سیر استیک 120000 تومان

اسپشیال سولار 115000 تومان

پیتزا سوپریم 95000 تومان

پیتزا سبزیجات 95000 تومان

اسپشیال مادر 115000 تومان

پیتزا سیسیلی 108000 تومان

نوشیدنی

قهوه پرشین

آب

چای قهوه

نوشابه

دلستر

موهیتو

قهوه ترک

دوغ

 

برگر فکتوری

برگر فکتوری از رستوران های فست فودی تهران است که در مرکز خرید پالادیوم واقع است . این رستوران علاوه بر برگرهای باکیفیت و خوشمزه ای که سرو می کند ، سیب زمینی ها ی متنوعی دارد . منوی سیب زمینی های برگر فکتوری شامل : هش براون ،‌ نیویورک فرایز، نیویورک فرایز با سس پنیر، چیلی فرایز و وایت فرایز است که می توانید سفارش دهید و از طعم لذیذ آن ها لذت ببرید .

برگر فکتوری ، یکی از بهترین رستوران‌های فست فود در تهران است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در مرکز خرید پالادیوم آغاز کرد و خوشمزه‌ترین برگرها را با طعم‌ها ی مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد . البته سیب‌زمینی‌های خلالی سرخ‌شده این مجموعه نیز بسیار خوشمزه است که در چندین مدل و همراه با پنیر و انواع سس‌ عرضه می‌شود . هش براون ،‌ نیویورک فرایز، نیویورک فرایز با سس پنیر، چیلی فرایز، وایت فرایز را می‌توانید از منوی سیب‌زمینی‌ها سفارش دهید . این رستوران دو طبقه دارد که طبقه اول با نام برگر فکتوری و طبقه دوم با نام چیکن فکتوری فعالیت می‌کنند و در هر دو بخش می‌توانید سیب‌زمینی سرخ‌شده سفارش دهید . همچنین برگر فکتوری یک شعبه هم در بام لند دارد .

· آدرس: خیابان مقدس اردبیلی ، بعد از میدان الف ، جنب کوچه عروضی ، مرکز خرید پالادیوم ، طبقه سوم شمال

سالادها

سالاد سزار 89000 تومان

سالاد سزار با مرغ 97000 تومان

سالاد میکس 99000تومان

فکتوری چیکن سالاد با سس زرشک 105000تومان

سیب زمینی

فکتوری فرایز 79000 تومان

نیویورک فرایز با سس پنیر 771500 تومان

نیویورک فرایز 60000 تومان

وایت فرایز 72000 تومان

چیلی فرایز 83500 تومان

هات داگ ها

کلاسیک هات داگ 64000 تومان

چیلی هات داگ 73000 تومان

فکتوری هات داگ 75000 تومان

چیز هات داگ 69000 تومان

برگر ها

چیکن برگر 65000 تومان

چیکن چیزبرگر 69000 تومان

مگا برگر 97000 تومان

ماشروم برگر 87000 تومان

لمب برگر 109000 تومان

چیزبرگر 80000 تومان

چیلی برگر 84000 تومان

چیکن فیله 71000 تومان

برگر 78000 تومان

فکتوری برگر 93000 تومان

اسموکی برگر 86000 تومان

چیکن چیزفیله 77000 تومان

دبل برگر

دبل برگر 129000 تومان

دبل ماشروم برگر 149000 تومان

دبل چیکن برگر 131000 تومان

دبل چیز برگر 139000 تومان

دبل چیکن چیز برگر 129000 تومان

نوشیدنی

آبمیوه طبیعی فصل+میکس

موهیتو

آب معدنی

ماء الشعیر

دوغ

 

منهتن گریل

رستوران منهتن گریل با ساندویچ هایی که با نان جو درست می شود ، شناخته شد و شهرت پیدا کرد . این رستوران در میدان دربند واقع است . شما می توانید سیب زمینی ها ی درجه یک را با انواع سس ها را در فست فود منهتن گریل سفارش داده و میل کنید .

رستوران منهتن گریل در سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرد و ابتدا با انواع ساندویچ‌هایی که با نان جو ارائه می‌کرد ، معروف شد . منهتن گریل ، رستورانی با غذاهای خوشمزه در منطقه‌ی نیاوران تهران است که علاوه بر پیتزاها به‌خصوص پیتزاهای آمریکایی و برگرها که طرفداران زیادی دارد ، بهترین سیب‌زمینی‌های تهران را نیز سرو می‌کند . سیب‌زمینی‌های منهتن گریل با سس‌های متنوع و همراه با پنیر فراوان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد .

آدرس : تهران ، میدان تجريش ، خ فناخسرو، ابتداي خ جعفري ، پلاک 85

پیش غذا
سالاد سزار با مرغ گریل 86000 تومان
نان سیر 64000 تومان
سیب زمینی 44000 تومان
سیب زمینی مخصوص 68000 تومان
ساندویچ
مرغ و بادمجان 73500 تومان
میکس گریل با سس باربیکیو 92000 تومان
کالیفرنیا چیکن 95000 تومان
کلاسیک برگر
منهتن برگر 105000 تومان
سورپرایز برگر 108000 تومان
میکس برگر 115000 تومان
برگر سیر و کره 79000 تومان
چیزبرگر 89000 تومان
هات برگر 95500 تومان

 

فست فود دی

دی را می‌توان یکی دیگر از خاطره‌انگیزترین و قدیمی‌ترین فست فودهای تهران دانست که از نظر بسیاری از مشتریانش ، بهترین مرغ سوخاری را آماده می‌کند . به همین دلیل بسیاری از مشتریان ، این فست فودی را با عنوان مرغ سوخاری دی می‌شناسند . در این رستوران کنار مرغ سوخاری ، مقدار زیادی سیب‌زمینی سرخ‌شده نیز سرو می‌شود که از کیفیت بالا و طعم لذیذی برخوردار است . فست فود دی شعبه جدید دیگری نیز در مرکز خرید پالادیوم افتتاح کرده است .

· تهران ، خیابان مطهری بعد از چهار راه سهروردی نرسیده به خیابان ترکمنستان پلاک 28

پیش غذا

سوپ قارچ 43000 تومان

سیب زمینی 40000 تومان

قارچ سوخاری 58000 تومان

سیب زمینی با پنیر 45000 تومان

سالادها

سالاد سزار 88000 تومان

پیتزاها

پیتزا قارچ و پنیر 78000تومان

ایتالیایی گوشت و پیاز ایتالیایی 123000 تومان

پیتزا مرغ و قارچ 104000تومان

پیتزا گوشت و قارچ 120000 تومان

پیتزا پپرونی 108000 تومان

سبزیجات 98000 تومان

پیتزا مخلوط 109000 تومان

پیتزا مخصوص 111000تومان

گوشت و پیاز 95000 تومان

رست بیف 120000 تومان

کنتاکی 95000 تومان

مخصوص ایتالیایی 125000 تومان

سوخاری

میکس سوخاری 184500 تومان

بال سوخاری 75000 تومان

فیله مرغ سوخاری 4تکه 97000 تومان

ران سوخاری 3 تکه 105000 تومان

ران سوخاری2 تکه 87500 تومان

ساندویچ ها

چیزبرگر با قارچ 85000 تومان

دبل همبرگر 103000 تومان

زینگر 75000 تومان

سوپر زینگر 86000 تومان

دبل چیزبرگر 110000 تومان

هات داگ 51000 تومان

چیز برگر 79000 تومان

فیله مرغ 66000 تومان

چیکن برگر 65000 تومان

ژامبون تنوری مرغ گوشت میکس 104000 تومان

زینگرچیز 74000 تومان

مگا زینگر 94000 تومان

ژامبون میکس سرد 83000 تومان

همبرگر 75000 تومان

 

فست فود خاتون

رستوران فست فودی خاتون از قدیمی ترین فست فودی های تهران است که از سال 1374 شروع به کار کرده است . این رستوران در خیابان شریعتی واقع است . و همیشه آخر هفته‌ها به‌دلیل استقبال مردم ، صف‌های طولانی مقابل آن کشیده می‌شود . سبک متفاوت سرو سیب‌زمینی تنوری همراه با پوست که روی آن را با سس فراوان و ژامبون‌های خردشده تزیین و درکنار سالاد سرو می‌کنند ، باعث شده است که مشتریان بیشتر از هر غذای دیگری سیب‌زمینی‌های مخصوص این رستوران را سفارش دهند . بسیاری از مشتریان این سیب‌زمینی تنوری را معادل یک غذای کامل می‌دانند و از خوردن آن لذت زیادی می‌برند . علاوه بر این ، خاتون شعبه‌های دیگری در پالادیوم و پاسداران نیز دارد .

· آدرس : خیابان شریعتی ، روبه‌روی حسینیه ارشاد ، پلاک ۱۱۱۶

· سالاد و پیش غذا

· نان سیر 66000 تومان

· سیب زمینی ( تک نفره 1) 48000 تومان

· سیب زمینی تنوری مخصوص 55000 تومان

· سالاد فصل 53000 تومان

· سالاد سزار 89000 تومان

· پیتزا گوشت

· پیتزا گوشت و قارچ ( متوسط ) 126000 تومان

· استیک 132000 تومان

· پیتزا سالاوین ( متوسط ) 122000 تومان

· پیتزا مکزیکی ( متوسط ) 123000 تومان

· ساندویچ

· چیز برگر زغالی 79000 تومان

· استیک 99000 تومان

· ژامبون مرغ تنوری 75000 تومان

· هات داگ 74000 تومان

· کلاسیک برگر 75000 تومان

· ژامبون بوقلمون تنوری 93000 تومان

· ژامبون گوشت تنوری 88000 تومان

· قارچ برگر زغالی 80000 تومان

· ساندویچ ژامبون بوقلمون تنوری 92000 تومان

· ژامبون بوقلمون سرد 84000 تومان

· ژامبون مرغ سرد 76000 تومان

· ژامبون گوشت سرد 76000 تومان

· هالوپینو برگر 91000 تومان

· فیله مرغ و قارچ 94000 تومان

· استیک 106000 تومان

· پیتزا با سوسیس و کالباس

· پیتزا قارچ و سوسیس ( متوسط ) 96000 تومان

· پیتزا پپرونی ( متوسط ) 102000 تومان

· پیتزا ژامبون مرغ و قارچ ( متوسط ) 99000 تومان

· پیتزا بوقلمون ( متوسط ) 103000 تومان

· پیتزا بیکن ( متوسط ) 103000 تومان

· پیتزا سوپر سوپریم ( متوسط ) 107000 تومان

· پیتزا مرغ

· پیتزا فیله مرغ ایتالیایی ( متوسط) 95000 تومان

· پیتزا فیله مرغ فاهیتا ( متوسط ) 95000 تومان

· پیتزا با پنیر

· پیتزا پنیر ( متوسط ) 74000 تومان

· پیتزا پنیر ( کوچک ) 61000 تومان

· پیتزا سبزیجات

· پیتزا سبزیجات کلاسیک ( متوسط ) 89000 تومان

· پیتزا مارگاریتا ( متوسط ) 82000 تومان

· پیتزا قارچ ( متوسط ) 82000 تومان

· پیتزا سبزیجات ( متوسط ) 92000 تومان

· نوشیدنی

· دوغ

· دلستر

· نوشابه

· ایستک

 

برگرلند ( شعبه کوروش مال )

برگرلند از فست های پرطرفدار تهران است که دارای 8 شعبه می باشد . همانطور که از اسمش هم مشخص است برگرهای درجه یک و محبوبی را سرو می کند . سیب زمینی های برگرلند نیز بسیار خوش طعم و لذیذ است . با ادویه ، پودر پنیر و سس مخصوص سرو می‌شود و نوع طبخش تردی خاصی به آن داده که باعث محبوبیتش شده است . تمرکز اصلی برگرلند در ارائه‌ی برگر، سیب زمینی سرخ کرده و سالاد است . برگرلند از جمله فست‌فودهایی است که خیلی زود توانسته جای خود را در بین برگر دوستان تهرانی باز کند . سیب‌زمینی‌های برگرلند با ادویه ، پودر پنیر و سس مخصوص سرو می‌شود و نوع طبخش تردی خاصی به آن داده که باعث محبوبیتش شده و تمرکز اصلی برگرلند د ر ارائه‌ی برگر، سیب‌زمینی و سالاد است .

· آدرس : تهران ، بزرگراه شهید ستاری شمال ، مجتمع کوروش مال ، طبقه ۳

پیش غذا

سالاد برگر لند 87500 تومان

قارچ سوخاری 67500 تومان

سیب زمینی مخصوص 68000 تومان

نان سیر 66500 تومان

سالادسزار 90000 تومان

انواع پیتزا

پپرونی 115000 تومان

مخصوص دابل 139500 تومان

مخصوص برگر لند 123500 تومان

استیک 130000 تومان

چهار فصل 127500 تومان

انواع برگر

چیکن کینگ برگر 82500 تومان

کینگ برگر 90500 تومان

چیکن جوسی برگر 61500 تومان

دابل جوسی اسموکی برگر 123500 تومان

دابل کینگ برگر 83500 تومان

جوسی ماشروم برگر 96500 تومان

چیکن ماشروم برگر 85500 تومان

اسموکی برگر 89500 تومان

چیکن آیلی برگر 83500 تومان

چیکن اسموکی برگر 81500 تومان

چیکن برگر 79500 تومان

منوی کودک

جعبه هپی لند 93500 تومان

برگرهپی لند 63500 تومان

انواع سوخاری

مرغ سوخاری اسپایسی 89500 تومان

مرغ سوخاری نرمال 89500 تومان

پاستا

لازانیا مخصوص 83500 تومان

فارفاله با مرغ سوخاری 93500 تومان

پنه آلفردو با مرغ 96500 تومان

انواع نوشیدنی

آب معدنی

باربیکن

دوغ

نوشابه

دلستر

 

سیب 360 ( شعبه پیروزی )

مجموعه رستوران های زنجیره ای پیتزا سیب ٣٦٠ طی سالیان گذشته با تکیه بر کسب دانش روز در صنعت فست فود و به پشتوانه کوشش سرمایه های انسانی خویش هم اکنون به عنوان بزرگترین مجموعه رستوران زنجیره ای در حوزه پیتزا به نام و نشانی معتبر شناخته شده است . برند سیب با پیروی از شعار تجلی مهندسی صنایع غذایی در هنر آشپزی سعی می کند نامی ماندگار در ذهن مردم ایران باشد .

پیتزا سیب برای سلیقه و سلامت مشتری ایرانی ارزش بسیاری قائل است و بر استفاده از مواد اولیه استاندارد و به حداقل رساندن استفاده از سوسیس و کالباس و سایر گوشت های فرآوری شده تاکید بالایی دارد . منوی پیتزا سیب همواره با تنوع بالا و نوآوری فصلی مورد توجه مشتریان قرار داشته است . پیتزا‌های آمریکایی با ظاهر متفاوت مثلثی شکل ، پیتزاهای ایتالیایی ، انواع سالاد و ساندویچ های سیب همواره طرفداران ویژه ای دارند . پیتزا سیب برای خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان خود ، هیچ حد و مرزی ندارد . این مجموعه از مراکز شلوغ خرید گرفته تا مغازه‌های محلی ، مناطق لوکس تا مناطق عادی مرکز شهر و حتی از تهران تا شهرستان‌ها ، امکان سرویس‌دهی دارد .

آدرس : خیابان پیروزی ، بین خیابان پیچک و کلینی ، پلاک 683

برگر

همبرگر 71900 تومان

اسموکی 73900 تومان

ماشروم 75900تومان

هالوپینو 73900 تومان

چیزبرگر 73900 تومان

چیکوچی 62900 تومان

پیش غذا

سالاد اسفناج 56900 تومان

سیب زمینی پنیر 37900 تومان

نان سیر 49900 تومان

سالاد مرغ گریل 54900 تومان

سیب زمینی 32900 تومان

سالاد سبز 53900 تومان

پیتزا ایتالیایی

مارگاریتا 74900 تومان

کاپریچیوزا 97900 تومان

چیکن گورمه 96900 تومان

بیکن 109900 تومان

بیف گورمه 110900 تومان

سبزیجات 84900تومان

پپرونی 98900 تومان

چانو استیک 110900 تومان

چهارفصل 109900 تومان

سوپریم 108900 تومان

ساندویچ

سوچیک 73900 تومان

مرغ ویژه 68900 تومان

هات داگ ویژه 61900 تومان

رست بیف 79900 تومان

پیتزا آمریکایی ( متوسط )

آپاچینو 97900تومان

مونترال 84900 تومان

توکیو 81900 تومان

میکس 95900 تومان

گوشت و قارچ 95900 تومان

میکس کالزون 94900 تومان

سبزیجات آمریکایی 79900 تومان

کالزون 95900 تومان

پپرونی آمریکایی 93900 تومان

مکزیکو 89900تومان

مارگاریتا آمریکایی 65900 تومان

آفریکانا 87900 تومان

سیب باکس

رویال( پیتزا ویولت،پیتزا پاپایا، استارتر ) 134900تومان

گلدن( پیتزا لین، پیتزا کوپر،استارتر ) 134900تومان

غذای پرسی

چیزبرگر فرانسوی 95900 تومان

سوپربرگر 99900 تومان

کمبو

پپرونی +مونترال+هات داگ ویژه+سیب زمینی+نوشابه 269000 تومان

پیتزاآفریکانا+پپرونی آمریکایی+استیک ایتالیایی+سیب زمینی+نوشابه 309000 تومان

چهارفصل ایتالیایی+ساندویچ سوچیک+سیب زمینی+نوشابه 209000 تومان

پیتزا توکیو+همبرگر++سیب زمینی+نوشابه 179000 تومان

 

 

 

 

تهیه و تنظیم : سوفیا الله بخشی

ترک نظرات