برگزاری نمایشگاه گلفود دبی (Gulfood)

همانطور که می‌دانید امروزه جهت اطلاع از بهترین و مدرن‌ترین تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا با برگزاری نمایشگاه و سمینار و کنفرانس‌های متعدد و متنوعی از اقشار و اصناف و مشاغل مختلف برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه‌ها شما شاهد انواع تجهیزات مدرن، با امکانات و دارای کیفیت و عملکرد بالا خواهید بود. همچنین در کنار این تجهیزات انواع متدهای مختلف را خواهید دید که جدای از اینکه فضای برای تعامل ایجاد خواهد شد برای شما انگیزه‌ای برای تغییر روند در سیستم کاریتان ایجاد می‌کند. در بین این برگزارکنندگان، نمایشگاه گلفود دبی به عنوان یکی از اصلی ترین پایگاه توسعه‌ تجارت شرکت‌های غذایی جهان به محسوب می‌شود؛ چرا که این نمایشگاه دارای سابقه درخشان در میان بازرگانان و صادر کنندگان، این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوان بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا و … را مجذوب خود کنید. بازدیدکنندگان و خریداران معمولاً از ۱۵۰ کشور مختلف می‌باشد که این نشان‌ دهنده برنامه ریزی دست اندرکاران این صنعت، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد مهم در سطح بین المللی می‌باشد. نمایشگاه گلفود دبی (Gulfood) یکی از معتبرترین نمایشگاه های دبی محسوب شده که هر ساله در فصل زمستان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می گردد.

دبی به عنوان مرکز نمایشگاهی اکسپو ۲۰۲۰ سبب شده تا این شهر تا چندین سال آینده کانون توجه تجارت بین الملل و محل برگزاری بزرگترین و مهمترین رویدادها، سمینارها و کنفرانس‌های جهانی شود. به همین دلیل اهمیت این نمایشگاه در منطقه باعث صادرات بسیاری از کشورها، با حضور بسیاری از وزیران کشاورزی و اقتصاد کشورهای مختلف، تا نمایندگان این کشورها در این بازار جهانی شده است که از جمله این کشورها می‌توان به ایران، افغانستان، آمریکا، ترکیه، انگلیس، اندونزی، استرالیا، بحرین و بسیاری از کشورهای دیگر نیز اشاره کرد. با افزایش وسعت فضای نمایشگاه گلفود دبی، رشد درخواست های روز افزون شرکت‌های مواد غذایی جهت رزرو غرفه، و همچنین رشد قراردادهای منعقد شده با خریداران جدید در نمایشگاه گلفود، و عدم وجود زمان کافی برای بازدیدکنندگان جهت انجام مذاکرات لازم با غرفه‌ داران و برگزاری کنفرانس‌های جهانی سالیانه، منجر به تصمیم‌ گیری مدیران مرکز تجارت جهانی دبی شده تا زمان برگزاری نمایشگاه گلفود دبی را از ۴ روز به ۵ روز تغییر دهند.

نمایشگاه گلفود دبی 2019 نیز همانند سال های گذشته در حوزه های مختلف محصولات ، صنایع غذایی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی با حضور فعالان در این حوزه از کشورهای مختلف دنیا، در 4 شاخه برگزار می گردد که هرکدام از این شاخه ها، خود دارای غرفه‌های اختصاصی می‌باشند و در آنجا محصولات و نوآوری های شان را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

· تجهیزات رستوران و کافه داری

· هتل داری و تجهیزات آشپزخانه هتل

· مواد غذایی

· انواع نوشیدنی ها

امسال نیز محل برگزاری غرفه‌داران نمایشگاه گلفود دبی 2019 در مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Centre) بوده که در تاریخ 28 بهمن لغایت 2 اسفند 1397 بر گزار می‌گردد.

 

ترک نظرات