توضیحات

گرمخانه رومیزی مرغ سوخاری مناسب برای مرغ کنتاکی، سیب زمینی، قارچ سوخاری، سمبوسه، پیراشکی می باشد و گرمخانه رومیزی دارای المنت های حرارتی در زیر سینی های استیل می باشد که گرما را به صورت دستی می توانید در دستگاه تنظیم درجه نمایید.
یکی از انواع گرمخانه رومیزی مرغ سوخاری ، گرمخانه رومیزی شیشه ای ویترینی می باشد .
گرمخانه رومیزی مرغ سوخاری به وسیله المنت ۱۵۰۰ وات و فن ، گرمای مورد نیاز حداکثر۱۱۰ درجه سانتی گراد برای گرم نگه داشتن مواد غذایی را تامین می کند و بدون اینکه تاثیری در طعم و کیفیت محصول داشته باشد می توان برای ساعاتی محصول موادغذایی را در گرم خانه نگه داشت.گرمخانه رومیزی مرغ سوخاری قابل استفاده برای هتل ها ، رستوران ها ، فست فود ‌ها ، كافی شاپ ها ، شیرینی فروشی ها و تالار‌های پذیرایی می باشد .

 

گرمخانه دیسپلی هنی پنی مرطوب ( Top Warm Display ) یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌باشد. این دستگاه دارای درب های شیشه ای کشویی بوده و در دو مدل یک طبقه CW-114 ، و دو طبقه CW-216 می باشد. گرمخانه هنی پنی جهت نمایش و سرو انواع مواد غذایی گرم در شلوغ ترین زمان فروش طراحی و ساخته شده است و غذاهایی که بیشترین سفارش و سرو را توسط مشتریان دارد در این گرمخانه نگهداری می‌شود.

گرمخانه دیسپلی هنی پنی مرطوب دارای لامپ های روشنایی رشته ای در داخل آن و شیشه محکم زاویه دار در سمت مشتری بوده که این جلوه بسیار زیبا و جذاب امکان مشاهده آسان و وضوح غذاها را برای مشتری فراهم می‌سازد و اغذیه فروشان می‌توانند غذاهای متنوع، لذیذ و اشتهاآوری را در آن به نمایش بگذارند. در این دستگاه وضوح دید نیز برای فروشنده در پشت دستگاه میسر بوده و دسترسی به غذاهای آماده داخل دیسپلی ، باتوجه به درب های کشویی آن از هر دو طرف، امکان پذیر ساخته است. همچنین باتوجه به توان و استحکام بالای گرمخانه دیسپلی هنی پنی و دارا بودن شرایط مرطوب سازی ، و تنظیم میزان رطوبت داخل این تجهیز آشپزخانه صنعتی، غذا ها تازه و گرم نگه داشته می‌شود.

 

گرمخانه دیسپلی هنی پنی مرطوب آشپزخانه صنعتی
گرمخانه دیسپلی هنی پنی مرطوب

 

دستگاه دیسپلی هنی پنی دارای سینی های پهن و باریک و جادار بوده که عمق آن به ۱0.۲ سانتیمتر می‌باشد. در مدل های یک طبقه گرمخانه دیسپلی ، محیط نگهدارنده غذاها توسط یک مخزن پرکن خودکار در پایه دستگاه ، مرطوب نگه داشته میشود. در این مدل دمای آب و گرمکن های بالایی بطور جداگانه قابل تنظیم و کنترل می‌باشد. و اما در مدل های دو طبقه فضای نگهدارنده بطور جداگانه ترکبیی می‌باشد. طبقه پایین دستگاه دیسپلی هنی پنی دو طبقه به وسیله یک مخزن پرکن خودکار واقع در پایه این دستگاه ، مرطوب نگه داشته می‌شود. همچنین طبقه بالای آن تنها با یک بخش توزیع‌کننده گرمای بصورت خشک کار میکند. ضمناً هریک از طبقات بطور جداگانه قابل تنظیم و کنترل می‌باشد.

در دستگاه دیسپلی هنی پنی در یک طبقه می توان تا ۴ سینی تمام سایز را در داخل خود جای داد. در طبقه بالای دیسپلی دو طبقه نیز می توان تا ۴ سینی که ۳/۲ را جای داد. از مزیت‌های دستگاه دیسپلی هنی پنی نظافت و پاکسازی آسان آن بوده چرا که این دستگاه از جنس استیل زنگ نزن با کیفیت ساخته شده است. شیشه های جلوی دستگاه جهت مشاهده مشتریان و درب های آن از شیشه نسوز و نشکن و مقاوم دربرابر حرارت ساخته شده است.

 

گرمخانه دیسپلی هنی پنی مرطوب آشپزخانه صنعتی
گرمخانه دیسپلی هنی پنی مرطوب

 

شرکت مرسا تجهیز پیشگام جدای از عرضه محصول وارداتی هنی پنی ، قابلیت ساخت و تولید محصول مشابه با همان مشخصات فنی ،کیفیت و راندمان بالا را مطابق با سفارش مشتریان را دارد. لذا پیشنهاد می‌گردد قبل از خرید با کارشناسان این شرکت مشاوره نمایید.

 

گرمخانه دیسپلی هنی پنی مرطوب

کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 1123
تماس با مرسا تجهیز

1 دیدگاه برای گرمخانه رومیزی مرغ سوخاری

    عرب

    لطفا کاتالوگ محصولات را ارسال بفرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *