توضیحات

دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب مرسا تجهیز یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده که جدای از فضای شُو برای جذب مشتری، صرف این غذای خوشمزه لذتبخش خواهد بود. همانطور که از نام این تجهیز مشخص است، این دستگاه مخصوص طبخ کباب ترکی می‌باشد چرا که این نوع کباب ، نخستین بار در کشور ترکیه طبخ ‌شد و لذت خوردن و سرو آن به اقصی نقاط جهان نیز سرایت کرد و منجر به ساخت تجهیز منحصر به فرد خود بنام دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب شد. این دستگاه در کشور ترکیه به دونر کباب ( Doner Kebab Machine) نیز شهرت دارد. دونر در زبان ترکی به مفهوم گردان، چرخان و چرخنده است.

 

دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب ساخت مرسا تجهیز
دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب ساخت شرکت مرسا تجهیز

 

برای استفاده از این دستگاه کافی است مرغ و یا گوشت‌ها را در میله میانی دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب ایستاده قرار داده و با شعله بسیار ملایمی، پخته شود. زمانیکه گوشت های پخته شده بریده ‌شوند به صورت پُرسی یا ساندویچی به مشترسیان عرضه می‌گردد. معمولاً دستگاه کباب ترکی ایستاده را جلوی فست‌فود ها بخاطر شُو دلپذیر آن قرار می‌دهند.

 

دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب رومیزی مرسا تجهیز
دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب رومیزی

 

بدنه این دستگاه از جنس استنلس استیل بوده و پایه های جهت جابه جایی دارای چرخ می‌باشد. این دستگاه دارای یک لگن استنلس استیل طولی، مخصوص کباب آماده و همچنین دو سیخ مبله ایستاده بوده که سیخ ها توسط الکتروموتور تک فاز دارای گیربکس بسیار قوی حول یک محور به صورت اتوماتیک می‌چرخند و همراه با چرخش سیخ ها ، شعله های تابشی که قابلیت حرکت جهت دور و یا نزدیک کردن شعله نسبت به سیخ گوشت را دارند گوشت و مرغ را طبخ خواهد کرد. ظرفیت گوشت و مرغ روی سیخ دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب به میزان صد کیلوگرم بسیار مطلوب است. شعله های این دستگاه از جنس سرامیک بوده که حرارت بصورت مستقیم به محتویات سیخ ایستاده تابیده می‌شود.

 

کباب پز ترکی آشپزخانه صنعتی مرسا تجهیز
کباب پز ترکی آشپزخانه صنعتی

 

قیمت دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب

این دستگاه توسط کارخانه مرسا تجهیز تولید و با همان قیمت کارخانه و با کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

 

دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 2138

1 دیدگاه برای دستگاه کباب ترکی و دستگاه دونر کباب

    امینی

    لطفا جهت راه اندازی کترینگ بنده را راهنمایی بفرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *