توضیحات

اسلایسر یا کالباس بر یکی از تجهیزات آماده سازی غذا بوده که معمولاً در سوپرمارکت‌ها ، کترینگ‌ها ، فست فود ها و … جهت قطعه قطعه کردن مواد غذایی همچون گوشت ، کالباس و یا پنیر و… از آن استفاده می‌شود. کالباس بر معمولا در دو نوع دستی و اتوماتیک در بازار موجود بوده که نوع دستی در فروشگاه های کوچک و یا مغازه ها و نوع اتوماتیک آن در فست فود ها استفاده می شود . هنگامی که نامی از کالباس برده می شود این تصور می رود که وظیفه این تجهیز تنها اسلایس کردن تیکه های کالباس می باشد ، اما این دستگاه در تجهیزات آشپزخانه صنعتی با نام اسلایسر قابلیت بیشتری جدای از اسلایس کردن کالباس را داشته و تقریبا برای تمام محصولات فرآورده‌های پروتیئنی کاربرد دارد .

 

کالباس بر یا اسلایسر رستوران
کالباس بر یا اسلایسر در رستوران

 

 

همانطور که می دانید بسیاری از غذا های فست فودی در شکل و ترکیب جدیدی به مردم ارائه می‌شود ، با این تفاوت که در ابتدا به شکل بسته بندی در فروشگاه ها ظاهر می شوند . اما با گذشت زمان شکل غذا ها از حالت یکنواخت قبل خارج شده و مطابق با سلیقه آشپز ها و همچنین مشتریان تغییر کرده است . به طور معمول هنر تزئین آشپزها در ظاهر ساندویچ های فست فودی با استفاده از دست صورت می‌گیرد اما با گذشت زمان و مدرنیته شدن تجهیزات فست فود این موضوع تغییر کرد و در زیبایی و سرعت تهیه آن اثر مثبتی داشته است . به همین دلیل دستگاه هایی همچون کالباس بر یا اسلایسر ساخته و به بازار عرضه گردید .

 

کالباس بر در تجهیزات فست فود
کالباس بر در تجهیزات فست فود

 

جهت خرید اسلایسر جهت تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ابتدا می بایست نوع کاربرد آن را مشخص کرد و سپس به دنبال برند و یا مارک خاصی بود . کالباس برها معمولاً در دو نوع فروشگاهی و صنعتی در بازار عرضه می شوند . کالباس برها در ابعاد مختلف در بازار موجود است . اسلایسر کوچک ، متوسط و یا بزرگ هر یک جهت ظرفیت خاصی ساخته شده و با مطالعه کامل کاتالوگ و مشخصات آن‌ و قادر به حرید کالایی خواهید بود که خواسته شما را برآورده خواهد کرد . قبل از اسلایس کردن می بایست میزان کالباس یا ژامبونی که قرار است در طول روز برش دهید به طور میانگین تخمین زده و سپس اقدام به خرید کالباس نمایید . شما به عنوان یک فروشگاه کوچک نیاز نیست که یک اسلایسر حرفه‌ای داشته باشید ، چرا که مقرون به صرفه نیست .

 

اسلایسر در تجهیزات فست فود
اسلایسر فست فود

 

ساختار کلی کالباس بر با سایر اسلایسرها در برش و خرد کردن مواد مختلف است اما ویژگی هر دستگاه متفاوت است . به عنوان مثال اسلایسر سیب زمینی این قابلیت را دارد که پوست سیب زمینی را نیز جدا کند . اما دقت کالباس برها بالاتر می باشد . باز و بسته کردن قطعات اصلی دستگاه به آسانی امکان پذیر بوده ، که سبب افزایش سرعت عمل کاهش دستگاه شده و هنگام نظافت و شستشو آن جهت سرهم کردن قطعات مشکل نخواهید داشت . جنس بدنه و قطعه دستگاه اسلایسر معمولا از آلومینیوم و استیل ضد زنگ است. موتور آن مجهز به فن خنک کننده بوده که از داغ شدن موتور جلوگیری می‌کند . قطعات اصلی این دستگاه شامل تیغه ها هستند که به‌راحتی از دستگاه جدا می‌شوند و اغلب کالباس برهای شرکت به سیستم تیز کردن تیغه مجهز هستند . زاویه قرارگیری تیغه نیز قابل تنظیم و تغییر می باشد . تیغه های کالباس برها معمولاً از جنس مرغوب و با کیفیت می بایست باشد چرا که با توجه به چربی های موجود در فرآورده‌های گوشتی ، باعث زود کند شدن تیغه ها می‌گردد . ضمناً سرعت بالای چرخش تیغه ها باعث تولید حرارت شده که بر کیفیت اسلایس ها تاثیر منفی خواهد گذاشت . صفحات اسلایسر بسیار روان بوده و ظاهری بسیار شیک دارند .

 

کالباس بر یا اسلایسر آشپزخانه صنعتی
کالباس بر یا اسلایسر در آشپزخانه صنعتی

 

قیمت کالباس بر یا اسلایسر

کالباس بر یا اسلایسر توسط کارخانه مرسا تجهیز تهیه و با همان قیمت کارخانه و با کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593 -021

 

 

تماس با مرسا تجهیز

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کالباس بر یا اسلایسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *