همبرگر زن دستی

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593 -021

توضیحات

یکی دیگر از وسایل بسیار ساده و کارا در تجهیزات آشپزخانه صنعتی فست فود ها ، همبرگز زن صنعتی می باشد . همبر گر زن صنعتی به عنوان تجهیزات آماده سازی در چند مدل همبرگر زن دستی ، همبر گر زن مکانیزه ، همبرگر زن اتوماتیک ساخته می شود که در اینجا به همبرگر زن دستی اشاره خواهیم کرد .

همبرگر زن صنعتی به شکل یک قالب ساده در سایز پانزده و نیم سانتیمتر که معمولاً از جنس فلز آبکاری بوده ، جهت قالب گیری گوشت استفاده می شود . مشخصات دقیق این وسیله به شرح ذیل می باشد؛

 

همبرگر زن دستی در تجهیزات فست فود
همبرگر زن دستی

 

مشخصات فنی همبرگر زن دستی :

قطر همبرگر: ۱۵.۵ سانتی متر

جنس: فلز آبکاری استیل

طول : ۳۵ سانتی متر

عرض : ۲۴ سانتی متر

ارتفاع : ۱۲ سانتی متر

وزن : ۱۶۴۵ گرم

 

همبرگر زن دستی
همبرگر زن صنعتی از جنس فلز آبکاری شده

 

همانطور که می دانید همبرگر یکی از خوش‌مزه‌ترین و سالم‌ترین غذاهای فست فودی است که حتی در خانه هم قالب تهیه می باشد . همبرگر زن فضای خیلی کمی از آشپزخانه صنعتی شما را اشغال می‌کند . با داشتن این وسیله در تجهیزات آشپزخانه صنعتی دیگر نیاز به خرید همبرگر آماده نیست . کار با این محصول بسیار آسان بوده و کافی است مقداری گوشت در مرکز آن قرار داده و دسته‌ای را که برای آن طراحی شده را به سمت پایین فشار دهید . نتیجه کار خواهید دید که یک همبرگر صاف و یکنواخت خواهید داشت . همچنین با قالب زدن گوشت ، سرخ کردن آن بسیار راحت‌ بوده و تمام قسمت های آن به صورت یکنواخت سرخ می‌شود. شایان ذکر است که با داشتن این وسیله ، طعم های مختلف و متفاوت از یک همبرگر خانگی را تجربه خواهید کرد و از دست پخت خود لذت خواهید برد .

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همبرگر زن دستی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *