توضیحات

میز کار استیل مرکزی (stainless steel work table ) یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در واحد آماده سازی و یا سرو مواد غذایی می‌باشد . میز کار استیل مرکزی در رستوران ، فست فود ، کترینگ ، فود کورت ، کافی شاپ و شیرینی پزی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. گروه صنعتی مرسا تجهیز پیشگام یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌باشد که که قادر است در کوتاهترین زمان ممکن، مطابق سفارش مشتریان محصول با کیفیت ارائه نماید. میز کار استیل تولید این مجموعه نسبت به خیلی از محصولات مشابه در بازار این صنعت، به لحاظ زیبایی، بهداشت و کیفیت، استحکام و کارایی بسیار مطلوب و مورد پسند خریداران بوده و از متریال مرغوب و دارای مقاومت بالا برای ساخت آنها استفاده شده است.

میز کار استیل صنعتی در دو نوع دیواری و مرکزی، رویه چوبی یا تفلونی جهت خرد کردن گوشت و دیگر مواد غذایی، مشبک جهت شستشو سبزی و … می‌باشد که حسب سفارش مشتریان دارای رف و طبقه، کف مسطح یا پاتراکی ساخته می‌شود و هریک بنا به کاربرد خود در آشپزخانه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول متنوع را بصورت مجزا در سایت این مجموعه با کلیه اطلاعات مربوط به آنها در اختیار مشتریان گرامی می‌باشد.

میز کار استیل مرکزی یا میز کار استیل وسط معمولاً در فضای بسیار بزرگ جهت دسترسی دوطرفه در کنار دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی استفاده می‌شود که در شرایط استاندارد مطابق با تسلط سرآشپز در ارتفاع مطلوب ساخته می‌شود. ارتفاع پیشنهادی در ساخت این تجهیز معمولاً 90 سانتیمتر می‌باشد و با توجه به حجم کار و فضای مورد نظر ابعاد میز کار متغیر است. ابعاد رایج میز کار استیل که در بازار موجود است؛ 90×40×40 ، 90×65×110 ، 90×80×110 ، 90×65×120، 90×65×150 ، 90×65×190 می‌باشد و با توجه به ظرفیت آشپزخانه صنعتی، این تجهیز بنا به سفارش مشتری نیز در ابعاد مورد نظر و یا استاندارد قابل طراحی و ساخت می‌باشد.

قیمت میز کار استیل صنعتی ، بستگی به ساخت تجهیز مطابق با متریال کاربردی، ابعاد، دارا بودن کف و طبقه و نوع مسطح و یا پاتراکی و چرخ‌ دار… دارد. میز کار استیل معمولاً از پایه‌های پروفیلی استیل، ورق استیل با ضخامت مشخص، در ابعاد و اندازه مورد نظر و همچنین نحوه طراحی و اتصال آنها تشکیل شده است که بسیار در قیمت میز تاثیر گذار است. همچنین از MDF و یک لایه استیل در زیر رویه جهت تقویت و صداگیری استفاده می‌شود. به همین منظور در هنگام خرید این تجهیز به شما توصیه می‌شود با کارشناسان شرکت مرسا تجهیز تماس بگیرید.

 

کد محصول : 1213
تماس با مرسا تجهیز

1 دیدگاه برای میز کار استیل مرکزی

    راد منش

    لطفا جهت راه اندازی کترینگ بنده را راهنمایی بفرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *