توضیحات

مرینیتور یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . مرینیتور یا سس زن، جهت فراوری مرغ سوخاری کنتاکی در فست فود و همچنین فراوری و آماده سازی جوجه کباب برای رستوران و تالارها و فروشگاه‌های مواد پروتئینی تولید می‌گردد طعم‌دار کردن مرغ های کنتاکی و قطعات بریده، نیاز است که سس مخصوص سوخاری با طعم و مزه متفاوت به آنها اضافه شود. به این عمل به اصطلاح مرینیت کردن یا سس زدن می‌گویند. مرغ های کنتاکی و شنیسل ها عمده ترین کاربرد دستگاه مرینیتور است. این دستگاه مواد افزودنی را به طور خودکار به غذا اضافه می کند و با ایجاد حرکت دورانی، تمام افزودنی ها را مناسب و همسان می‌سازد.

 

در آشپزخانه صنعتی یکی از مشکلاتی که رستوران ها و فست فود ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از بین بردن بوی بد گوشت و فرآوری کردن گوشت است. همانطور که میدانید این عمل زمان زیادی نیاز دارد که شما می‌توانید برای حل این مشکل ازدستگاه مرینیتور (MARINATOR) استفاده کنید.

 

طرز عملکرد این دستگاه به این صورت است که گوشت و مواد افزودنی و سس را داخل مخزن دستگاه ریخته می‌شود و سپس حرکت دوار مخزن مرغ را ماساژ داده به طوری که مرغ و سس در هم نفوذ کرده و نیاز به خواباندن به مدت طولانی نمی باشد.دستگاه گوشت را ماساژ میدهد و این عمل باعث میشود مواد افزودنی و سس در داخل گوشت نفوذ کند و تمام این فرایند زمانش از حالت سنتی بسیار سریع تر می‌باشد.

 

این وسیله کارامد در تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، بدون دخالت دست در جهت طعم‌ دار کردن انواع گوشت با مواد افزودنی مورد دلخواه با مصرف کمتر آنها (ادویه جات، زعفران، آبلیمو، روغن) بسیار مناسب است و در دو مدل خلاء دار و بدون خلاء(مرینیتور وکیوم دار) تولید می‌شود. از مزایای مرینیتور وکیوم دار به دلیل ایجاد خلاء در مخزن، زمان طعم دار کردن گوشت به حداقل زمان می رسد. قیمت دستگاه مرینیتور‌ به نسبت رعایت استاندارد موارد بهداشتی، مناسب و مقرون به صرف خواهد بود.

 

کد محصول : 2126
تماس با مرسا تجهیز

اطلاعات بیشتر

مدل دستگاه

در دو مدل خلاء دار و بدون خلاء(مرینیتور وکیوم دار)

جنس بدنه

تمام قطعات از جنس استیل ضد زنگ

ویژگی ها

کاملاً بهداشتی و با دوام, مورد تایید وزارت بهداشت, 15 دقیقه زمان کافی برای به عمل آوردن گوشت و طعم دار شدن در عمق گوشت و به اصطلاح گوشت تردتر می شود.

توضیحات

وسیله کارآمد بدون دخالت دست

1 دیدگاه برای دستگاه مرینیتور

    بهمنی

    لطفا کاتالوگ محصولات را ارسال بفرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *