توضیحات

سبزی خرد کن بشقابی یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌باشد که به منظور تسریع در خرد کردن سبزیجات و میوه ها در حجم بسیار بالا تولید می‌شود و جهت فروش سبزیجات آماده به طبخ در فروشگاه‌ها در بسته‌بندی های مناسب، و همچنین اماکن و مشاغل طبخ غذا همچون رستوران ها، بیمارستان ها و اماکن دولتی، رستوران ، کارگاه های تولید سبزی خشک و… نیز کاربرد دارد. سبزی خردکن بشقابی دارای بدنه ای از جنس استنلس استیل می‌باشد که استحکام و دوام بالایی داشته و تیغه آن نیز از جنس استیل بوده و قابل تعویض می‌باشد. این دستگاه به جهت حمل و جابه‌جایی آسان دارای چهار چرخ می‌باشد که دوتا از آنها ترمز یا قفل دارند. این وسیله صنعتی با برق تک فاز را‌ه‌اندازی شده و الکتروموتور آن از نوع گیربکسی بوده که دارای توان 1/5 اسب بخار می‌باشد.

در سبزی خرد کن بشقابی به‌جهت رعایت پارامترهای اصول بهداشتی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی، علاوه بر تیغه و بدنه که از استیل تهیه شده‌اند، بشقاب آن نیز از آلومینیوم ساخته شده تا از احتمال بروز آلودگی در اثر برخورد سبزیجات با بدنه بشقاب، جلوگیری شود. به جهت حفظ ایمنی بر روی تیغه، دری به عنوان محافظ تعبیه شده که جدای از پیشگیری حوادث حین کار، از بیرون ریختن سبزی در هنگام خرد شدن نیز جلوگیری می کند. از دیگر امکانات دستگاه سبزی خردکن بشقابی، عملکرد میکروسوئیچ است و هنگامی که تیغه در حال کار کردن باشد و درب آن برداشته شود، میکروسوئیچ تیغه را از کار خواهد انداخت. این مکانیزم نیز به جهت حفظ ایمنی فردی که از دستگاه استفاده می‌کند کاربرد دارد.

دستگاه سبزی خردکن بشقابی به لحاظ دارابودن چرخ، قابلیت جابجایی آسانی دارد و بسیار کم‌صدا و بدون لرزش می‌باشد. این دستگاه توانایی خردکردن 300 تا 1000 کیلوگرم سبزی در ساعت را داشته، که این ظرفیت به دهانه دستگاه بستگی دارد. قدرت موتور در این دستگاه با توجه به سایز دهانه تغییر می‌کند. دستگاه سبزی خرد کن صنعتی موتور ۱.۵ اسب بخار با ۸ تا ۱۰ کیلو در ۵ دقیقه قابل استفاده در آشپزخانه صنعتی بیمارستان، پادگان، ادارات، رستوران ها و خطوط تولید سبزی آماده، مناسب ترین دستگاه برای فروشگاه های سبزی آماده و آشپزخانه های صنعتی می باشد.

دستگاه های سبزی خرد کن بشقابی در سه نوع دهانه ۶۰ با ظرفیت ۳۰۰ کیلو در ساعت ، دهانه ۷۰ با ۵۰۰ کیلو در ساعت و دهانه ۹۰ با ظرفیت ۱۰۰۰ کیلو گرم در ساعت می باشند هر یک از این دستگاه ها برای یکی از مصارف فروشگاه عرضه سبزی جات، رستوران ها و شرکت های عرضه محصولات خشک مناسب است. تمامی قطعات این دستگاه از جنس استیل یک میلیمتری، بشقاب آلومینیومی سه میلیمتری، شاسی از جنس پروفیل آهن 30*30 دارای قطع کن درب، موتور این دستگاه ها نسبت به سایز دهانه قویتر می شود.

 

سبزی خردکن بشقابی مرسا تجهیز
سبزی خردکن بشقابی

 

دستگاه سبزی خردکن استیل بشقابی را می توان با قیمت مناسب خریداری کرده و از مزایای بسیار آن در تجهیزات آشپزخانه صنعتی که در خرد کردن سبزی های متنوع کاربرد دارد بهره برد. بزرگترین مزیت سبزی خرد کن بشقابی، این است که در خروجی، سبزی خرد شده با کیفیت بسیار بالا و بدون له شدگی و آب انداختگی می‌باشد. دستگاه سبزی خردکن بشقابی توسط همکاران متخصص و خبره جهت تجهیزات آشپزخانه صنعتی طراحی و ساخته شده که پارامترهای شستشو، ضدعفونی، آبگیری، عدم آلودگی محیط زیست و همچنین کاهش قابل ملاحظه مصرف انرژی، در آن لحاظ گردیده است.

کیفیت دستگاه سبزی خردکن استیل بشقابی رابطه نزدیکی با چگونگی خرد کردن و آسیاب انواع سبزیجات را دارد که این موضوع از لحاظ تجاری اهمیت بالایی را برای مواد غذایی ایجاد می‌کند. دستگاه سبزی خردکن بشقابی بسته به نیاز مشتری در انواع گوناگون از جمله سبزی خرد کن استیل برقی خانگی به صورت سطلی و فشاری در ظرفیت‌های مختلف وجود دارد که این شرکت در قالب صنعتی با عنوان سبزی خردکن استیل بشقابی این محصول را تولید و به مشتریان با قیمت مناسب جهت تجهیزات آشپزخانه صنعتی عرضه می‌کند.

 

کد محصول : 1109
تماس با مرسا تجهیز

1 دیدگاه برای سبزی خردکن بشقابی

    کرمی

    لطفا کاتالوگ محصولات را ارسال بفرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *