توضیحات

دستگاه مرغ بریان یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . شرکت مرسا تجهیز پیشگام تولیدکننده دستگاه مرغ بریان می باشد که با طراح ابتکاری و منحصر به فرد خود محصولی بی نظیر در دنیای جذاب و خوشمزه غذا تولید و عرضه می کند.

بدنه این دستگاه همانند دیگر تولیدات خود از جنس استیل ضد زنگ و با کیفیت می باشد که مطابق با سفارش مشتریان در ابعاد و اندازه و تعداد سیخ های گردان متناسب با کاربری دستگاه ساخته و ارائه می گردد. این دستگاه نیز جز تجهیزات پخت در آشپزخانه صنعتی بوده که برای این موضوع مشعل هایی بصورت افقی روی دیواره استیل دستگاه نصب شده که با تابش حرارت عملیات پخت را انجام می دهد. به همین منظور جهت محبوس شدن حرارت در باکس پخت از دیواره استیل دو جداره با لایه پشم شیشه یا پشم سنگ و همچنین جهت جلوه زیبای آن از دیواره شیشه ای در قسمت جلویی آن استفاده شده است که از پاشیدن محتویات پخت مرغ بریان شده به بیرون و یا حرارت آزار دهنده تجهیز جلوگیری می نماید.

در این دستگاه تعداد سیخ های متنوع بصورت چهار شاخه گردون و … با اشکال مختلف بصورت عمودی قرار می گیرد که توسط مشعل ها مرغ سیخ شده را بریان می کند. جهت پخت یکنواخت و جلوگیری از سوختن مرغ بریان شده گردش این سیخ ها توسط گیربکس تعبیه شده در زیر دستگاه صورت می پذیرد و انتقال قدرت توسط مکانیزم گردشی از موتور کوپل شده به اهرم بندی متصل به چرخ دنده ها و زنجیر چرخ ها انجام می گردد.

در قسمت فوقانی این دستگاه جهت تخلیه بخارات و حرارت اضافی حاصل از اشتعال و همچنین محصولات احتراق توسط مشعل ها، از قسمت هود صنعتی آشپزخانه سقفی آن خارج می گردد. همچنین این دستگاه دارای چرخ می باشد که جا به جایی و حمل آن را تسهیل کرده است. کیفیت و عملکرد تجهیزات خود را با ما امتحان کنید.

قیمت دستگاه مرغ بریان

این دستگاه توسط کارخانه مرسا تجهیز تولید و با همان قیمت کارخانه و با کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

دستگاه مرغ بریان

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

تماس با مرسا تجهیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه مرغ بریان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *