توضیحات

تنور سیب زمینی یکی از تجهیزات کاربردی آشپزخانه صنعتی می باشد .شاید تا به حال اسم جکت پوتیتو (Jacket potato) یا کمپیر (Kumpier) به گوشتان نخورده باشد ولی غذایی خوشمزه و هوس انگیز است که منشا آن ترکیه می باشد. این غذای خوشمزه در اصل یک سیب زمینی پخته شده در تنور است که روی ان را با مواد مختلف مانند سبزیجات پنیر پیتزا گوشت پخته سوسیس و کالباس خرد شده و…تزیین می کنند و عملا مانند یک مینی پیتزا است که زیر لایه ان به جای ان سیب زمینی است.

برای پخت ای غذای خوشمزه لازم است که سیب زمینی ها به تعداد زیاد در تنور داغ به مدت حدود یک ساعت پخته شود.دستگاه کمپیر یا تنور سیب زمینی برای این منظور ساخته شده است.این دستگاه دارای شعله هایی در کف دستگاه است که حرارت را تولید می کنند و همچنین دارای طبقاتی است که سیب زمینی ها را عموما با پوست روی ان قرار می دهند تا پخته شود البته در طبقات بالایی دستگاه یک گرمخانه تعبیه شده است که سیب زمینی های پخته شده را جهت گرم نگه داشتن آنجا قرار می دهند.

این دستگاه بهترین نمونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی ایرانی ساخته شده در کشور است که سعی شده از بهترین متریال و با بهترین کیفیت ساخت تولید شود این دستگاه با گاز شهری یا کپسول کار می کند و شیر گاز آن مجهز به ترموستات جهت کنترل دما و ترموکوپل جهت بالا بردن ایمنی دستگاه و جرقه زدن می باشد.شیشه های دستگاه از جنس سکوریت و دو جداره می باشد بدنه بیرونی دستگاه از ورقه اهن با رنگ کوره ایی می باشدو بدنه داخلی از جنس استیل می باشد عایق دستگاه از جنس سنگ بوده و دستگاه مجهز به لامپ های روشنایی مقاوم به حرارت است.

طبقات دستگاه از مفتول آب کاری شده است و در قسمت پایین دارای 4 طبقه و در قسمت بالا که عملا گرمخانه است دارای یک طبقه است.در قسمت بالای دستگاه جهت کنترل دما و خروج دود یک دریچه اگزوز قابل تنظیم تعبیه شده است که به کمک یک اهرم می توان دریچه ان را باز و بست کرد.

قیمت تنور سیب زمینی

تنور سیب زمینی توسط کارخانه مرسا تجهیز، با همان قیمت کارخانه کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

کد محصول : 2122

تماس با مرسا تجهیز

2 دیدگاه برای تنور سیب زمینی

    شیرانی

    لطفا برای 3 عدد پیش فاکتور ارسال بفرمایید

    مدیر سایت

    ارسال گردید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *