توضیحات

اجاق گاز چهار شعله رومیزی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی اجاق گاز ها یکی از پرکاربردترین تجهیزات مورد نیاز جهت طبخ انواع خوراک همچون خورشت، ته‌چین و طبخ برنج در رستوران ها، فست فود ها، هتل ها، کترینگ ها و دیگر آشپزخانه ها بوده که باتوجه به نوع کاربری و همچنین نیاز و دسترسی مشتری، در انواع مختلف در کنار دیگر تجهیزات پخت و پز و… ساخته می‌شود.

 

اجاق گاز چهار شعله رومیزی مرسا تجهیز
اجاق گاز چهار شعله رومیزی

 

در همین راستا، شرکت مرسا تجهیز با استناد به استاندارد ملی 1806 با موضوع «استاندارد اجاق گاز فردار و سرخ کن رستورانی» توانایی ساخت این محصول با کیفیت، دارای ایمنی و راندمان بالا را داشته که اجاق گاز صنعتی 4 شعله رومیزی یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی پرکاربرد می‌باشد که پاسخگوی نیاز بسیاری از مشتریان بوده است. از این اجاق گاز زمانی استفاده می‌شود که فضای کمتری در آشپزخانه صنعتی داشته باشیم و قابلیت و حمل و جابه جایی آن نیز آسان باشد. این دستگاه با توجه به ارتفاع کمی که دارد معمولاً روی میزکار کار قرار گرفته تا دسترسی راحت تری داشته باشد و یا میتوان اجاق گاز رومیزی را روی یخچال زیر گریل و در کنار دیگر دستگاه‌ها همچون گریل قرار داد که دسترسی بسیار مناسبی را برای سرآشپز فراهم ‌کند. برای استفاده از این اجاق گاز، نیاز به استفاده از گاز فشار قوی یا گاز شهری است. اجاق گاز صنعتی دارای مدل‌های مختلف با توجه به اندازه و تعداد شعله می‌باشد. این محصول بی نظیر، دارای بدنه استیل به همراه سینی استیل با رویه های چدنی بوده که همچون دیگر محصولات، پس از تحویل به مشتری دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

 

اجاق گاز چهار شعله رومیزی با کیفیت
اجاق گاز چهار شعله رومیزی مرسا تجهیز

 

قیمت اجاق گاز چهار شعله رومیزی

اجاق گاز چهار شعله رومیزی توسط کارخانه مرسا تجهیز، با همان قیمت کارخانه به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

کد محصول : 2103

 

اجاق گاز چهار شعله رومیزی

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

تماس با مرسا تجهیز

2 دیدگاه برای اجاق گاز چهار شعله رومیزی

    بهادر

    لطفا کاتالوگ محصولات را ارسال بفرمایید

    مدیر سایت

    ارسال گردید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *