بهترین رستوران های تهران

معرفی بهترین رستوران های تهران

آیتم های زیادی در انتخاب برترین رستوران های تهران در نظر گرفته شده است . این موارد شامل کیفیت و مزه غذا ، سرویس و خدمات ، بهداشت ، تنوع منو ، دکوراسیون داخلی ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، تجهیزات رستوران ، سیستم تهویه مطبوع می باشد .

رستوران مسلم در بازار بزرگ تهران

تاپ منو : باقالی پلو با گردن – ته چین – زرشک پلو – دوغ محلی

غذاهای بسیار لذیذ رستوران مسلم در کنار بازار بزرگ و سنتی تهران ، همراه با بازدید از کاخ گلستان و موزه های دیدنی اطراف بازار و بازدید از بازار پر نقش و نگار فرش یک یا دو روز رویایی و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد .

در بیرون رستوران مسلم همیشه صفی طولانی از مشتریان دیده می‌شود. نگران این صف نباشید، چرا که با توجه به شماره دهی در صف و سرویس‌دهی عالی و سریع این رستوران، زیاد منتظر نخواهید مانید. منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین است.

 

ته چین مسلم

پیشنهاد می‌کنیم حتماً ته‌چین و باقالی پلو با گردن آن را امتحان کنید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. در این رستوران قیمت غذاها نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول به نظر می‌رسد. معمولا حجم غذای رستوران های بازار بزرگ تهران مانند مسلم بسیار زیاد می باشد و اگر به پرس متوسط عادت دارید می توانید برای هر دو نفر یک غذا تهیه نمایید و یا باقی غذا را همراه خود به منزل ببرید . غذای مسلم با دوباره گرم کردن همچنان خوش مزه می باشد .

منوی رستوران مسلم

 

 

آدرس: بازار، نبش سبزه میدان ، کوچه حاج رحیم خان ،پلاک4

تلفن : 02155602275

 

رستوران شاندیز جردن

تاپ منو : کباب شیشلیک – ماهیچه – کباب کوبیده – دوغ محلی

 

اگر کباب خور حرفه ای هستید و یا مهمان خارجی دارید که می خواهید طعم یک غذای سنتی ایرانی را نشان دهید شاندیز جردن یکی از بهترین گزینه ها می باشد. به جرات می‌توان گفت که این رستوران، باکیفیت‌ترین غذایی را به شما ارائه می‌دهد که تا به حال امتحان کرده‌اید.

غذای کم نظیر شاندیز جردن همراه با فضای زیبا و خدمات خوب به شما یک تجربه عالی با استانداردهای بین المللی میدهد به جرات می توان گفت در کشورهای مدعی کباب هم به سختی می توان رستورانی در این حد و کیفیت پیدا کرد . بنابرین رستوران شاندیز جردن یکی از بهترین رستوران های تهران می باشد .

 

شاندیز جردن

 

شیشلیک و ماهیچه‌های رستوران شاندیز جردن همتا ندارد و اگر یک بار امتحان کنید، مزه آن برای همیشه زیر زبانتان خواهد ماند.

محیط شیک و لوکس رستوران همراه با تزیینات دیدنی و زیبا و رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل آن، رستوران شاندیز جردن را به مکانی خاص برای مهمانی‌ و دورهمی‌های مهم تبدیل کرده است.

 

منوی شاندیز جردن

 

آدرس: تهران، خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷

تلفن : 02122043755

 

رستوران مرشد نیاوران

تاپ منو : کباب برگ – خوراک گردن

یکی از بهترین و معروف ترین شعبه‌های رستوران مرشد، شعبه نیاوران است که فضای قدیمی و سنتی آن جذابیت زیادی دارد. حال و هوای این رستوران آنقدر گرم و دوست داشتنی است که از ابتدای ورود تا زمانی که از آنجا خارج شوید، متوجه گذر زمان نخواهید شد.

 

 

غذاهای رستوران مرشد نیاوران درون مجمعه (سینی‌های بزرگ) سرو می‌شود و تزیین زیبا و هنرمندانه غذاها در آن، اشتهایتان را برای نوش جان کردن آن چند برابر می‌کند. کباب برگ و خوراک گردن رستوران مرشد نیاوران، جزو معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای آنجا است که پیشنهاد می‌شود حتما امتحان کنید.

 

منوی رستوران مرشد

 

اگر علاقه دارید در محیطی سنتی، یک غذای خوشمزه و با کیفیت بسیار بالا را امتحان کنید، رستوران مرشد نیاوران یکی از گزینه های بسیار خوب می باشد .

 

آدرس: نیاوران، بعد از جماران، نبش کوچه دلشاد، پلاک 2

تلفن : 02122002200

 

رستوران گیلانه

تاپ منو : غذاهای شمالی

 

اگر می خواهید از تنوع وغذای خوشمزه شمالی در تهران لذت ببرید رستوران گیلانه جردن یک گزینه بسیار خوب می باشد .

 

رستوران گیلانه جردن
رستوران گیلانه جردن

رستوران گیلانه یکی از رستوران ها بسیار عالی با منوی سنتی شمالی و دریایی در تهران است. این رستوران دو شعبه دارد که یکی از آن‌ها در الهیه و دیگری در جردن واقع شده است. در این رستوران غذاهای محلی و خوشمزه‌ی گیلان سرو می‌شود. از میرزاقاسمی و باقالاقاتق گرفته تا انواع غذاهای دریایی و کباب‌ها. فضای داخل رستوران تداعی کننده‌ی معماری در گیلان است و حس فوق‌العاده‌‌ای ایجاد می‌کند.

 

منوی رستوران گیلانه
منوی غذای رستوران گیلانه

 

 

آدرس: جردن، بلوار صبا، رستوران گیلانه جردن

021 2205 5335 تلفن

رستوران گردان برج میلاد

اگر یک قرار دونفره خاطره انگیز و یا یک دیدار صمیمی با دوستان دارید رستوران گردان برج میلاد یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های تهران و یک انتخاب های عالی می باشد.

 

رستوران گردان برج میلاد
رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد وطبقه‌ی ششم آن واقع شده و یکی از بهترین رستوران های تهران است. این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب یک چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیارتان می‌گذارد.

 

منوی نهار رستوران گردان برج میلاد
منوی نهار رستوران گردان برج میلاد

 

در این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید.

 

آدرس: بزرگراه همت غرب، برج میلا، رستوران گردان برج میلاد

تلفن : 02188620381

 

رستوران لئون سام سنتر

تاپ منو : استیک – فتوچینی

اگر برای یک ملاقات با یک مهمان خاص یا خارجی ویا یک دیدار عاشاقانه به یاد ماندی به دنبال یک رستوران شیک و حرفه ای هستید رستوران لئون سام سنتر را پیشنهاد می کنیم .

 

 

اولین چیزی که در ورود به رستوران لئون توجه شما را به خودش جلب می‌کند، رفتار پر مهر و صمیمی کارکنان آن است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را سفارش دهید و از لحظاتتان لذت ببرید. رستوران لئون، از جمله رستوران‌های پرطرفدار در شهر تهران است که در بیشتر مواقع، شلوغ و پرجمعیت می‌شود. اگر دوست دارید تجربه نوش جان کردن غذا را در محیطی کوچک اما صمیمی و گرم داشته باشید، حتما به رستوران لئون بروید.

 

منوی لئون سام سنتر
منوی لئون سام سنتر

 

آدرس: ولیعصر، بالاتر از پل پارک وی، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر
تلفن : 02122653841

 

رستوران سنسو

تاپ منو : پیتزا یتالیلایی – پاستا – انواع سالاد

رستوران سنسو در بلوار فردوس نزدیک به میدان صادقیه واقع شده است. این رستوران در شمار بهترین و محبوب‌ترین و معروف ترین رستوران های ایتالیایی تهران قرار دارد، که در دو وعده‌ی ناهار و شام به مشتریان خدمات ارائه‌ می دهد.

 

رستوران سنسو بلوار فردوس
رستوران سنسو

 

پاستاهای بسیار لذیذ و بشقاب‌های متنوع و خوشمزه‌ی آن بسیار معروف است. اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید.

 

منوی رستوران سنسو
منوی رستوران سنسو

 

آدرس: بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی

تلفن : 02144956697

 

رستوران البرز

تاپ منو : انواع کباب

رستوران البرز یا چلوکبابی البرز محیطی بسیار خوب برای یک برنامه خانوادگی و یا جمع دوستانه مجلل می باشد . رستوران البرز یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران ها تهران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ آغاز کرده و در حال حاضر در خیابان سهروردی واقع شده است.

 

رستوران البرز
چلو کبابی البرز

 

این مجموعه، همواره همه‌ی تلاش خود را به کار بسته است تا با رعایت جدیدترین استانداردها، خود را به روز نگه دارد. با وجود اینکه زمان زیادی از تأسیس آن می‌گذرد، این رستوران همچنان یکی از شیک‌ترین، زیباترین و بهترین رستوران های تهران به شمار می‌رود.

 

منوی رستوران البرز
منوی رستوران البرز

 

آدرس: سهروردی شمالی ، بعد از تقاطع هویزه ، نبش کوچه نیکوقدم ، پلاک 8

تلفن : 02188536171

 

رستوران عالی قاپو

اگر بدنبال یک محیط گرم خانوادگی یا دوستانه همراه با صدای دلنشین موسیقی زنده هستید و علاقه دارید همراه با هم صحبتی با عزیزان از یک وعده غذایی با کیفیت لذت ببرید رستوران زیبای عالی قاپو در خیابان گاندی یک گزینه عالی و یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های تهران می باشد .

 

رستوران عالی قاپو گاندی
رستوران عالی قاپو گاندی

 

اجرای موسیقی زنده توسط یک گروه حرفه‌ای، کیفیت بسیار عالی غذاها و پرسنل مجرب از امتیازات این رستوران هستند که بر محبوبیت آن می‌افزاید.

 

منوی رستوران عالی قاپو
منوی رستوران عالی قاپو

 

آدرس: ونک، ابتدای خیابان گاندی

تلفن : 02188777803

 

رستوران مستوران

اگر دوست دارید که یک فضای سنتی و قدیمی همراه با غذاهای با کیفیت و خوشمزه را تجربه کنید، حتما یک سری به رستوران مستوران بزنید .

فضای رستوران به سبک معماری دوران صفوی ساخته شده است، که با وارد شدن به فضای آن احساس می‌کنید به گذشته سفر کرده‌اید.

 

رستوران مستوران
رستوران مستوران

در این رستوران همه‌چیز عطر اصالت و سنت دارد؛ از در ورودی چوبی و کف سیمانی با کاشی‌های اصیل ایرانی گرفته تا ظروف مسی به سبک قدیمی . یک نانوایی کوچک در ورودی این رستوران وجود دارد که به شیوه‌ی قدیمی ایرانی نان پخت می‌کند و به جذابیت محیط رستوران افزوده است .

 

منوی رستوران مس توران
منوی رستوران مس توران

 

آدرس: میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه

تلفن : 02126116700

 

رستوران لوکس طلایی

تاپ منو : باقالی‌پلو با گوشت بره ، کباب دلمه فلفلی

اگر برای میهمانی های خانوادگی و یا برنامه های دسته جمعی بزرگ به دنبال یک رستوران خوب میگردید می توانید رستوران لوکس طلایی را به عنوان یک انتخاب خوب در نظر بگیرید . رستوران لوکس طلایی حس نوستالژی عمیقی را در شما و بیشتر در پدر و مادرهایتان ایجاد می‌کند.

 

رستوران لوکس طلایی
رستوران لوکس طلایی

 

رستوران لوکس طلایی را می‌توان در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای داد که از دیرباز تا کنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده است . در این رستوران می‌توانید انواع و اقسام غذاهای چلویی، خورشت‌ها و خوراک‌ها را امتحان کنید .

 

منوی لوکس طلایی
منوی لوکس طلایی

 

آدرس: خیابان ولی عصر-بالاتر از خیابان فیاضی(فرشته)

تلفن : 02122041654

 

دیزی سرای ایرانشهر

منوی ایرانی دارای تنوع بسیار زیادی از غذاهای سالم و بسیار خوشمزه می باشد . یکی از بزرگان این منو دیزی می باشد . دیزی ایرانی به همراه ترشیجات و انواع سبزی و نان سنگک و دوغ محلی وعده غذایی را فراهم میکند که ایمان هر اهل غذایی را سست می کند .

 

دیزی سرای ایرانشهر
دیزی سرای ایرانشهر

اگر تصمیم دارید یه برنامه دیزی خوری عالی در کنار دوستان و آشنایان داشته باشید حتما به دیزی سرای ایرانشهر یک سری بزنید . جذابیت این دیزی سرا برای این است که علاوه بر غذای سنتی که در آن طبخ می شود، فضای رستوران هم با غذا در تناسب است و شما نقاشی های قهوه خانه را بر روی دیوارهای این رستوان مشاهده خواهید کرد.

 

منوی دیزی سرای ایرانشهر
منوی دیزی سرای ایرانشهر

آدرس: ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک 52

تلفن : 02188810008

 

رستوران لوشاتو :

رستوران قصر لوشاتو یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های شمال شهر تهران است. این رستوران جذاب، واقعاً مثل یک قصر زیبا و لاکچری می‌درخشد. منوی بسیار خاص و متنوع رستوران و غذاهای ویژه مانند خاویار از ویژگی‌های آن است.

 

 

فضای رستوران لوشاتو
فضای رستوران لوشاتو

 

 

غذاهای متفاوت فرانسوی و غذاهای دریایی در این رستوران سرو می‌شود. از جمله غذاهای معروف و ویژه این رستوران می توان ماهی قزل آلا با سس کره و لیمو فیله ماهی حلو با سس بادام ویژه، لابستر کاردینال، میگو سوخاری، میگو با ترخون و سس خامه‌ای فیله استیک ویژه، آنتراکت، شاتو بریان، فیله پنیون، تورندو و… را نام برد . قیمت غذاهای این رستوران بسیار بالا است.

آدرس: تهران، خیابان دربند شمالی روبروی کاخ سعدآباد تلفن: 22757161

 

بشقاب غذای رستوران لوشاتو
بشقاب غذای رستوران لوشاتو

 

 

رستوران درسا قلهک دره :

رستوران درسا قلهک دره یکی از خاص‌ترین و بهترین‌های رستوران شمال شهر تهران است. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این رستوران محیط زیبا و خاص و دلباز این رستوران است و کارمندان و پرسنل این رستوران بسیار کارآزموده و ماهر عمل می‌کنند و انواع کباب‌های لذیذ ایرانی را برای مشتریان و مهمان‌ها ارائه می‌کنند.

 

فضای بیرونی رستوران درسا قلهک دره
فضای بیرونی رستوران درسا قلهک دره

 

 

لذت بردن از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی را می‌توانید در این رستوران تجربه کنید. جای پارک و سیستم مه پاش و تهویه مطبوع از گزینه‌های خاص این رستوران است.

آدرس: تهران، همت غرب، بعد از پل آزادگان، ورودی آبشار تهران خیابان اردبیلی بین شهرک ثامن و اسکان سبز باغ قلهک دره تلفن: 02144741871 02144721795

 

فضای داخلی رستوران درسا قلهک دره
فضای داخلی رستوران درسا قلهک دره

 

 

رستوران آیران کباب :

رستوران آیران کباب یکی از رستوران‌های پرطرفدار و با کیفیت مطلوب شهر تهران است که با ارائه با کیفیت‌ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی مشتری‌های زیادی را به سمت خود جذب کرده است. کارمندان و پرسنل ماهر و مجرب یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران است. این رستوران برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب است، آرامش خاص این رستوران را برای انتخاب خود در نظر داشته باشید. انواع کباب‌های ایرانی در این رستوران سرو می‌شود.

قیمت غذاهای این رستوران جزء قیمت‌های متوسط است.

آدرس رستوران: تهران، فلکه دوم صادقیه خیابان آیت‌اله کاشانی بلوار فردوس شرقی روبروی خیابان مالکی تلفن: 02144025044

 

رستوران آیران کباب
رستوران آیران کباب

 

 

کباب رستوران آیران کباب
کباب رستوران آیران کباب

 

 

رستوران نارنجستان

رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقات برج سرو واقع شده است. در این رستوران هم غذاهای ایرانی اصیل و هم غذاهای ملل سرو می‌شود. رستوران ایرانی در طبقه دوازدهم برج سرو قرار دارد و انواع غذاهای با کیفیت اصیل ایرانی را ارائه می دهد که شامل کباب مخصوص نارنجستان، شیشلیک بره با استخوان، جوجه کباب مخصوص، ماهی ازون برون کبابی، فیله تکه مخصوص سرآشپز و … است.

 

منوی رستوران نارنجستان
منوی رستوران نارنجستان

 

 

رستوران فرنگی در طبقه 12 قرار دارد و انواع غذاهای خارجی مثل شاه میگو گریل، مرغ پارمسان ایتالیایی، فیله استیک دایان، سوشی فیلادلفیا، چیکن مارسلا و انواع پیش‌غذاها و نوشیدنی‌ها است. این رستوران چون در طبقه‌های بالا قرار گرفته چشم انداز بی‌نظیری دارد.

قیمت غذای این رستوران در رنج بالا قرار دارد.

آدرس رستوران نارنجستان: تهران، خیابان سرو شرقی برج سرو طبقه 11 و 12 تلفن: 02122066060

 

 

رستوران نارنجستان
رستوران نارنجستان

 

 

رستوران‌های نایب :

رستوران‌های نایب جزو اولین رستوران های تهران است. کیفیت، غذاها و کباب‌های خاص رستوران نایب زبانزد خاص و عام است. این رستوران اولین شعبه خود را در بازار تهران افتتاح کرد و تا الان چندین شعبه را در سراسر تهران و چند شهر بزرگ توسعه داده است. این رستوران پرآوازه با غذاهای با کیفیت ایرانی که در کنار آن سالاد بار هم سرو می‌شود.

در کنار غذاهای با کیفیت و مطلوب، دیزاین و دکوراسیون لوکس و محیط آرام این رستوران فضای دلنشین و خاصی را ایجاد می‌کند.

تعدادی از غذاهای خاص این رستوران شامل : خوراک کباب برگ مخصوص، خوراک کباب سلطانی، خوراک کباب یونانی، خوراک کباب بختیاری، خوراک کباب کوبیده لقمه است.

 

ظرف غذای رستوران‌های نایب
ظرف غذای رستوران‌های نایب

 

 

 

شعب : سعادت آباد ، نایب خیابان وزرا، نایب مرکز خرید کوروش، نایب بازار تهران، نایب پاسداران، نایب زعفرانیه، نایب سهروردی ( بوفه نایب وزرا) و عباس آباد، نایب جردن، نایب آسان، نایب فرجام

آدرس ها و شماره تماس:

نایب سعادت آباد : سعادت آباد میدان کاج

نایب وزرا : خیابان وزرا تلفن: 02188707272

نایب ولیعصر پایین تر از پارک ساعی تلفن: 02188713474

بازار تهران: 15 خرداد بازار زرگرها بازار صحاف ها پلاک 31، 33 و 35

نایب پاسداران : پاسداران میدان هروی انتهای گلستان 5 نبش بانک رفاه

نایب زعفرانیه: ولیعصر نرسیده به میدان تجریش ایستگاه پسیان 1719 تلفن: 02126211289

نایب جردن: جردن خیابان گلفام پاساژ امیر واحد 10 تلفن: 02122232062

نایب فرجام: فرجام نرسیده به خیابان سراج پلاک 573 تلفن: 02177209574

نایب نیاوران: نیاوران روبروی جماران تلفن: 0212198745

 

رستوران‌های نایب
رستوران‌های نایب

 

 

رستوران سولیس تهران :

کافه رستوران سولیس تهران با فضایی دنج و دکوراسیونی زیبا و متفاوت، مکانی برای گذراندن قرار ملاقات‌های عاشقانه و دوستانه است. این رستوران با قابلیت‌هایی مثل داشتن پرسنل خوش برخورد، فضای دلنشین، غذاهای با کیفیت و لذیذ امتیاز خاصی را در بین رستوران ها به خود اختصاص داده است. منو غذای این رستوران زیبا شامل انواع کباب‌های ایرانی مثل رویال رول مخصوص، برگ گوسفندی و کباب لقمه زعفرانی و … است. غذاهای اصیل ایرانی مثل زرشک‌پلو، آلبالو پلو با مرغ، زرشک پلو با مرغ، گردن و کته زعفرانی است. انواع گریل‌ها، پاستا و کباب‌های ملل شامل کباب یاکیتوری کباب خشخاش، کباب آدنا، کباب شالتو، بشقاب میکس جوجه کباب استامبولی و کباب مصری از غذاهای خاص این رستوران است.

 

ظرف غذای رستوران سولیس تهران
ظرف غذای رستوران سولیس تهران

 

 

البته انواع دسر و فراپه اسوتی و کوکتل، انواع کیک و شیک در این کافه رستوران سرو می‌شود. از امکانات آن اینترنت رایگان، تحویل رایگان و پارکینگ و موسیقی زنده است.

آدرس: تهران، فرمانیه، اندرزگو، مهر محمدی، برج دیانا، واحد 6. تلفن: 02140224401

 

 

رستوران سولیس تهران
رستوران سولیس تهران

 

 

رستوران‌های رفتاری :

یکی از مشهورترین و قدیمی ترین چلوکبابی های ایران چلوکباب رفتاری است. تاریخ افتتاح این رستوران به 100 سال قبل بر می‌گردد. کیفیت کبابهای این رستوران فوق العاده است و محیط دوست داشتنی رستوران هم قابل توجه است. برخورد و سرویس دهی این رستوران بسیار عالی است. جای پارک و آسانسور این رستوران مورد استفاده گروهی از مشتریان است. قیمت‌های این رستوران متوسط به بالاست. سرویس‌دهی غذاهای محبوب این رستوران شامل خوراک کباب برگ مخصوص، کباب لقمه (1سیخ) خوراک کباب سلطانی است.

 

چلوکباب رفتاری
چلوکباب رفتاری

 

 

آدرس رستوران های رفتاری:

شعبه وحدت اسلامی (شاپور) : میدان شاهپور، خیابان وحدت اسلامی، پایین تر از میدان حسن آباد شماره تماس : 02155382155

شعبه سعادت آباد، پل مدیریت، خیابان علامه جنوبی، پاساژ طوس، طبقه 8 تلفن: 02188690058

شعبه دولت : پاسداران، دولت، کاوه، جنب داروخانه مقدم، پلاک 33 شماره تماس 02122769496

شعبه انقلاب: انقلاب، اول کارگر جنوبی، نرسیده به کوچه مهدی زاده، پلاک 950 – شماره تماس

66124627-8

شعبه بام لند: دریاچه خلیج فارس تلفن: 02140447955

 

 

رستوران باغ بهشت :

رستوران باغ بهشت از بهترین رستوران های تهران است. دلیل نام آور بودن این رستوران فضای بسیار باز و بزرگ و سرسبز این مجموعه است.

پرسنل کارآزموده و مجرب این رستوران یکی از دلایل موفقیت آن است. ویژگی های ظاهری این رستوران، باغ پلکانی با فضای باز و بسته است. آلاچیق های شیشه‌ای، تخت های چوبی با سبک سنتی و چای و قلیان با سماور زغالی محبوبیت آنرا دو چندان می کند.

 

رستوران باغ بهشت
رستوران باغ بهشت

 

 

انواع غذاهای سنتی این رستوران شامل کباب ترش، کباب برگ مخصوص، دیزی سنگی ، ماهی شیر و قزل آلا، اکبر جوجه، بال کبابی، کوفته و…. است. اما دلیل محبوبیت این رستوران در زمینه غذاها ، به سینی کباب باغ بهشت انواع کباب و جوجه کباب و شیشلیک پر شده که برای 4 الی 5 نفر کفایت می کند، است.

آدرس رستوران باغ بهشت: ابتدای جاده فشم (زردبنه) سمت چپ تلفن: 09126547114

 

فضای داخلی رستوران باغ بهشت
فضای داخلی رستوران باغ بهشت

 

 

رستوران اس پی یو (SPU) :

رستوران اس پی یو (spu) در محیط زیبا و طبیعت درکه قرار گرفته است. رستوران (spu) به علت موقعیت جغرافیایی خود و کیفیت عالی غذاها به همراه قیمت مقرون به صرفه از بهترین‌ها و معروف ترین رستوران های تهران به شمار می رود.

 

رستوران اس پی یو
رستوران اس پی یو

 

رستوران سرسبز (spu) با انواع کباب ها و غذاهای سنتی و اصیل ایرانی، به علاوه دسرها و پیش غذاهای لذیذ و بی نظیر جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. علاوه بر غذاهای کباب برگ و شیشلیک آن که فوق العاده معروف است منو آن شامل برگ ممتاز، میگو سوخاری، کباب دیگی، ماهی شیر کبابی ته‌چین گوشت و بادمجان، اکبر جوجه، پلو ته دیگی زعفرانی، کباب لقمه گوسفندی و … است. خوردن بورانی اسفناج و حلیم بادمجان در این رستوران خالی از لطف نیست و نشستن در آلاچیق های زیبا با طراحی سنتی ایرانی حس خوبی را به شما خواهد داد. این رستوران جزو معدود رستوران هایی که با اینکه قیمت مقرون به صرفه ای دارد ولی روز به روز کیفیت بهتری پیدا می کند.

آدرس رستوران: تهران درکه میدان درکه تلفن: 02122419494

 

فضای داخلی رستوران اس پی یو
فضای داخلی رستوران اس پی یو

 

رستوران دیدنیها :

رستوران دیدنیها یکی از خوش آوازه ترین و بنام ترین رستوران های قدیمی تهران است و موسیقی زنده این رستوران یکی از گزینه های ویژه آن است و باعث ایجاد محیطی جذاب برای مشتری ها می شود. انواع غذاهای سنتی و فرنگی و غذاهای دریایی و فست فود در این رستوران سرو می شود. منوی روز و شب رستوران دیدنیها متفاوت است و منوی نهار البته کامل تر و مفصل تر ارائه می شود. کته کباب ترش، جوجه کباب ران، چلوکباب سلطانی، جوجه کباب حلزونی، جوجه بی استخوان، شنسل مرغ، ماهی قزل‌آلا، استیک چدنی، بیف استراگانف، سینی گیلکی، زرشک پلو با مرغ، جوجه سرخ شده با برنج و … تعدادی از غذاهای منو این رستوران منحصر به فرد است.

 

ظرف غذای رستوران دیدنیها
ظرف غذای رستوران دیدنیها

آدرس تهران: خیابان ولیعصر پایین تر از میدان ونک روبروی پارک ساعی تلفن: 02188771014

 

رستوران دیدنیها
رستوران دیدنیها

 

رستوران اردک آبی :

رستوران اردک آبی در طبقه اول مجتمع تجاری تندیس قرار دارد. این رستوران خاص که در طراحی داخلی و دیزاین آن از حوض های باغ های ایرانی الهام گرفته همراه با صدای دلنشین آب خاطره ویژه‌ای را برای مهمان ها به جای می گذارد. رستوران اردک آبی علاوه بر صبحانه های لاکچری، وعده‌های غذایی نهار و شام به صورت مفصل ارائه می کند و به میزبانی خاص برای برگزاری مهمانی ها و تولدها تبدیل شده است، سالن VIP این رستوران با ظرفیت 65 نفر با طراحی سنتی و مدرن محیطی زیبا و خاص برای مهمان های عزیز شما ارائه می کند. این رستوران غذاها را به صورت بوفه های متنوع ارائه می کند شامل 30 نوع غذای گرم و 40 نوع غذای سرد و انواع و اقسام املت ها و کره حیوانی و پنیر تبریز هم برای صبحانه سرو می کند. قیمت این رستوران بالاست.

 

فضای رستوران اردک آبی
فضای رستوران اردک آبی

 

آدرس: تجریش، خیابان دربند مجتمع تجاری تندیس طبقه اول تلفن: 02122730049 02124512

 

رستوران اردک آبی
رستوران اردک آبی

 

 

رستوران تهران بین :

رستوران تهران بین یکی از لاکچری ترین و لوکس ترین رستوران های واقع در پنت هوس برج عرفان در سعادت آباد است که با فضایی دلنشین و لوکس گزینه مناسبی برای خاطرات سازی است. طراحی داخلی رستوران هر میزبانی را مدتی مبهوت و مجذوب می کند و هر قسمت رستوران با مبلمان منحصر به آن فضا و لوسترهای زیبا و جذاب، شما را به تعریف و تمجید از معماری آن وادار می کند. بزرگترین ویژگی این رستوران چشم انداز زیبای شمال و جنوب شرقی و غرب تهران از داخل رستوران تهران بین است.

 

 

رستوران تهران بین
رستوران تهران بین

 

 

منو این رستوران شامل انواع کباب ها، جوجه کباب، شیشلیک، کباب مصری، آدنا کباب، شش طاوق و غذاهای ایتالیایی مثل پاستا فیلتو، پنة آلفردو، اسپاگتی دریایی و … . انواع غذاهای دریایی میگو اسکوچی، ماهی سالمون، میگو ماسالاهندی و انواع دسرها و شیک ها و نوشیدنی هاست.

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم برج عرفان طبقه 9

تلفن: 02122131981 02122072053

 

 

فضای رستوران تهران بین
فضای رستوران تهران بین

 

 

رستوران تاج محل :

رستوران تاج محل یک رستوران هندی است که به عنوان یک رستوران خارجی در تهران با تنوع غذایی گسترده و انواع غذاهای هندی خدمت رسانی می کند. در این رستوران با خوردن انواع غذاهای تند و خوشمزه نهایت لذت را خواهید برد.

این رستوران با فضایی خلوت و خاص تجربه خوردن غذاهای هندی را دو چندان می کند. منو غذای این رستوران شامل انواع سوپ و پیش غذاها، چیکن پاکورا ، میگو پاکورا، سوپ مرغ، ینجابی ساموسه، سوپ دال، کوکتل میگو، سوپ گوجه فرنگی و برای افراد گیاه خوار غذاهای رایته، ماترپیسرکادمی، بامه کاشروم است و غذاهای مخصوص برنج شامل چیکن بریانی، برنج کاری، کشمیری پلو و انواع مرغ کاری، مثل چیکن پاتیلا و چکن شاهی و غذاهای تندروی مثل سیزار، جوجه آشوکا، جوجه تندروی است.

کاری گوشت و گوسفند هم جزو غذاهای این رستوران است.

قیمت این رستوران در رده بالا قرار گرفته است.

 

رستوران تاج محل
رستوران تاج محل

 

آدرس رستوران: تهران،میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی پلاک 29

تلفن: 02188038444

 

 

رستوران شرف الاسلام :

رستوران شرف الاسلام با قدمت 80 ساله یکی از معروف ترین رستوران های بازار تهران است و غذاهای اصیل ایرانی در آن سرو می شود. حجم غذاها بسیار زیاد و کیفیت غذاهای این رستوران بسیار خوب است و یک پرس غذا حدوداً دو نفر را سیر می کند و با اینکه این رستوران خیلی شلوغ است اما پرسنل آن توجه کاملی به همه مشتریها دارند. بعد از مسلم این رستوران بهترین رستوران بازار است.

فضای رستوران تمیز و بزرگ و کیفیت غذاها بسیار عالی است. قیمت غذاها نسبت به کیفیت آن مناسب و مقرون به صرفه است. بازاری ها با نام این رستوران بسیار مانوس و آشنا هستند.

منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی مثل باقالی پلو با گوشت و برنج، ته چین مرغ زعفرانی، چلوکباب کوبیده ممتاز، چلوکباب برگ گوسفندی، جوجه کباب فیله و … است.

 

رستوران شرف الاسلام
رستوران شرف الاسلام

 

آدرس: خیابان پانزده خرداد بازار تهران در حوالی مسجد امام یا مسجد شاه قدیم قراردارد.

تلفن: 02155634623

 

 

رستوران‌های ارکیده :

رستوران های ارکیده حس خوب صرف غذای سالم و اصیل ایرانی را در شما زنده می کند. قدمت و تاریخچه رستوران ارکیده به 60 سال قبل بر می گردد و توانسته است 6 شعبه را در تهران، البرز و مازندران راه اندازی کند. شعبه میدان آرژانتین ارکیده یکی از ویژه ترین و متفاوت ترین رستوران های ارکیده است. فضای این شعبه هم مناسب میهمانی های گرم و شاد خانوادگی و هم مناسب قرار ملاقات های کاری است. تیم رستوران ارکیده شعبه آرژانیتن یک تیم حرفه ای در پخت و پز و خدمات رستورانی است در کنار کیفیت بالای غذا، امکانات رفاهی خاص و خدمات متفاوت مثل موسیقی زنده، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان و … ویژگیهای این رستوران است. در این شعبه علاوه بر تنوع غذاهای اصیل ایرانی، منو کافی شاپ قابل ارائه است. منو این رستوران شامل کباب شاندیز ارکیده، جوجه کباب بدون استخوان، باقلی پلو با گوشت گردن، باقلی پلو با ماهیچه گوسفنید،کباب کوبیده و سلطانی و برگ مخصوص کباب بره و بختیاری، ماهی قزل آلا سرخ شده و کبابی و جوجه چینی و … است.

قیمت این رستوران متوسط به بالا است.

 

غذاهای رستوران‌ ارکیده
غذاهای رستوران‌ ارکیده

 

 

چلوکباب رستوران‌ ارکیده
چلوکباب رستوران‌ ارکیده

 

 

غذای ایرانی رستوران‌ ارکیده
غذای ایرانی رستوران‌ ارکیده

 

 

آدرس رستوران ارکیده در تهران: 1- میدان آرژانتین ابتدای خیابان اروند تلفن: 02188885300

2- اقدسیه بزرگراه ارتش مجتمع شمیران سنتر طبقه 10 تلفن: 02177146

 

 

رستوران هانی :

رستوران هانی در حدود سال 1356 در میدان قیام تهران شروع به فعالیت کرد. کیفیت بالای غذاهای ارائه شده، استفاده از مواد اولیه مرغوب و بکارگیری شیوه های جدید صنعت رستوران داری باعث جذب روز افزون مشتری‌ها شد. این رستوران به دلیل استقبال مشتری ها و تقاضای موسسات خصوصی و دولتی به تاسیس شعب جدید درتهران پرداخت. منو این رستوران نام آور شامل انواع چلوکباب ها، چلو خورش‌ها، خوراک ها، پلوهای ترکیبی، چلوها و انواع دسر و نوشیدنی و سالادها و … است.

 

رستوران هانی
رستوران هانی

 

رستوران هانی با نیم قرن تجربه در تهیه غذاهای سنتی و اصیل ایرانی با پرسنلی ماهر و مجرب و کیفیت بالای غذاها و ساختاری متفاوت و منحصر به فرد در پخت غذاها سنتی اقدام به تولید غذاهای بسته بندی با طعم های لذیذ کرده است.

قیمت غذاهای رستوران هانی متوسط و نسبتاً مقرون به صرفه است.

 

فضای رستوران هانی
فضای رستوران هانی

 

 

شعبات رستوران هانی: میدان قیام، یافت آباد، بازار مبل ایران3، میرداماد روبروی برج اسکان، خیابان فدائیان اسلام می باشد.

 

رستوران کشتی رویال لانژ :

رستوران کشتی رویال لانژ یک رستوران سیار دریایی با فضایی استثنایی است که بر روی دریاچه چیتگر می چرخد و با ظاهری شبیه یک کشتی در زمانهای خاصی برای بوجود آوردن یک خاطره بیاد ماندنی و رمانتیک سرویس دهی می کند. این رستوران متحرک و جذاب تنوعی از غذاهای لذیذ اصیل ایرانی، غذاهای دریایی، استیک و پیتزا و انواع نوشیدنی ها در سه وعده صبحانه و نهار و شام به مشتریان خود خدمت می دهد. در کنار غذاهای وعده های اصلی از صبح تا غروب زیبای آفتاب انواع دسر و شیرینی و نوشیدنی هم سرو می‌شود.

 

 رستوران کشتی رویال لانژ
رستوران کشتی رویال لانژ

 

اگر علاقمند به داشتن یک خاطره به یادماندنی هستید این رستوران سیار با حرکت روی آب و دکور و فضای زیبا و خاص به عنوان مرواریدی در دل دریاچه چیتگر پیشنهاد خوبی برای شماست.

 

 

برگزاری مراسم ها در رستوران کشتی رویال لانژ
برگزاری مراسم ها در رستوران کشتی رویال لانژ

 

 

آدرس: اتوبان همت مجتمع باملند کشتی دریای لانتژ تلفن: 09121693209

 

 

رستوران کوبابا :

رستوران کوبابا در دو منطقه جردن و باملند یکی از بهترین ها در حوزه رستوران است. کیفیت بسیار بالای سرویس‌ها و موقعیت جغرافیایی این رستوران در جردن و باملند معروفیت و جذابیت آنرا دو چندان می کند و صد البته محیط شیک و لاکچری و ارائه سرویس دهی قوی، کوبابا را در بین رستوران ها مشخص و ویژه کرده است.

 

رستوران کوبابا
رستوران کوبابا

 

در کافه رستوران کوبابا شعبه بام لند تهران انواع سالادها، نانهای سنتی، مزه های سرد غذاهای دریایی، خوراک گریل، مزه های داغ، غذاهای اصلی قابل ارائه و سرو است.

 

فضای رستوران کوبابا
فضای رستوران کوبابا

 

آدرس کوبابا باملند: اتوبان همت، اتوبان خرازی به سمت دریاچه خلیج فارس 45 متری ارغوان میدان موج خیابان موج مرکز باملند تلفن: 021440447415

آدرس کوبابا جردن: جردن خیابان گلخانه شماره 257 طبقه اول تلفن: 02129208016

 

 

رستوران کوبابا باملند
رستوران کوبابا باملند

 

 

رستوران ممد استیک :

رستوران ممد استیک پاتوق طرفداران استیک در تهران است که یکی از پرآوازه ترین رستوران هاست که اولین شعبه را در سال 1395 در مجموعه آ. اس. پ رونمایی شد. این رستوران با پرسنل جوان و ماهر از همان ابتدا جایگاه خاصی را به خود اختصاص داد و کل دوره های آموزش پرسنل خود را در خارج از کشور برگزار کرد تا بتواند کیفیت روز دنیا را با شیوه خاص خود ارائه کند.

 

 

ظرف غذای رستوران ممد استیک
ظرف غذای رستوران ممد استیک

 

 

برای تهیه استیک از گوشت گوساله و بره تازه استفاده می شود و اصلاً از گوشت یخی برای تهیه استیک استفاده نمی شود و شما همراهان ممد استیک می توانید گوشت ها را قبل از آماده سازی در یخچال رستوران مشاهده کنید . طراحی و دیزاین رستوران هم همراستا با راحتی و صمیمیت شما ارائه شده است. قیمت غذاهای این رستوران در رده های نسبتاً بالا قرار دارد.

 

ظرف استیک رستوران ممد استیک
ظرف استیک رستوران ممد استیک

 

 

آدرس شعبه 1: تهران، اتوبان کردستان، اتوبان حکیم خیابان شیخ بهایی خیابان 64 غربی مرکز
خرید آ. اس.پ تلفن: 02188628298

شعبه 2: تهران: اتوبان همت اتوبان خرازی مجموعه باملند تلفن: 02144043134

 

 

رستوران اجاق باشی :

مجموعه رستوران‌های اجاق‌باشی محیطی جذاب و دوست داشتنی را برای افرادی که عشق زیادی به خوردن و پختن کباب دارند ارائه می کند و شما می توانید علاوه بر انتخاب نوع کباب دلخواه خود، برای خشک یا آبدار بودن کباب ها تصمیم بگیرید چون وسط همه میزهای این رستوران باربیکیو قرار دارد و شما بعد از سفارش گوشت خام می توانید به میزان دلخواه گوشتها را کباب کنید و بعد از آماده شدن گوشتها برنج برای شما سرو می شود. در کنار غذا رستوران می‌توانید از سالادها و نوشیدنی ها به تعداد استفاده کنید و از فضای متفاوت این رستوران لذت ببرید.

 

رستوران اجاق باشی
رستوران اجاق باشی

 

 

کباب رستوران اجاق باشی
کباب رستوران اجاق باشی

 

 

آدرس شعب رستوران در تهران:

شعبه شهرک غرب : شهرک غرب، بالاتر از نیایش، نبش گلستان 1 تلفن: 02122377310

شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ، بین زرین و رشید، پلاک 44

شعبه درکه: درکه، جنب خانه معلم – شماره تماس:02122186822

 

 

فهامه فرح بخش - کارشناس بازاریابی محتوایی
فهامه فرح بخش

کارشناس بازاریابی محتوایی

ترک نظرات