بررسی یخچال های نوفراست و یخچال های دیفراست

در تجهیزات سرمایشی آشپزخانه صنعتی به طور کلی یخچال ها از نظر ساخت در کارگاه های تولیدی ، به دو دسته ی یخچال های نوفراست ( بدون برفک ) و یخچال های دیفراست ( با برفک ) تقسیم بندی می شوند . یخچال در تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات سرمایشی در بخش آماده سازی و نگهداری مواد غذایی خام و نیم پز می باشد . کلیه سر آشپز های رستوران و فست فود برای آماده سازی منو غذایی روزانه ، که شامل انواع غذا های اصلی ، پیش غذا ها ، سالاد ها و دسر ها می باشد در انتخاب تجهیزات سرمایشی شامل یخچال ایستاده و یا یخچال خوابیده به شکل یخچال رویه میز کار و یا یخچال زیر گریل ، یخچال کبابی ، یخچال نوشابه ، تاپینگ ، سالاد بار و کانتر سرد دقت فراوانی مد نظرشان می باشد . یخچال ها جهت نگهداری انواع مواد غذایی خام همچون همبرگر و سوسیس و مرغ و گوشت و ماهی و سبزیجات و … است .

 

نوفراست و دیفراست
یخچال های نوفراست ( بدون برفک ) و یخچال های دیفراست ( با برفک )

 

مشخصات فنی نشان می دهد مصرف برق یخچال های با برفک بیشتر از یخچال های بدون برفک می باشد . در این صورت باید توجه داشت که رانددمان یخچال های نوفراست بالا تر از یخچال های دیفراست می باشد . لازم به ذکر است در یخچال های نوفراست کلیه مواد های غذایی وکیوم شده نگهداری می شود . در غیر این صورت به دلیل نوع ساخت یخچال های نوفراست که از طریق فن دمش هوای سرد کمپرسور های سرمایشی به داخل محفظه اتاق تامین می گردد مواد غذایی غیر وکیوم شده ، کیفیت و رطوبت خود را از دست داده و به تدریج فاسد می گردد .

 

قیمت یخچال نوفراست و یخچال دیفراست

یخچال نوفراست و یخچال دیفراست توسط کارخانه مرسا تجهیز تولید و با همان قیمت کارخانه و با کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593 -021

 

 

ترک نظرات