بررسی تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند APW

در تجهیزات آشپزخانه صنعتی جدای از برند های داخلی، تجهیزات شیک مدرن بسیاری با برند های خارجی در دنیا موجود است . از جمله این برند ها می توان به برند APW اشاره نمود . این برند با توجه به استاندارد های روز دنیا و با بهترین و مدرن ترین ماشین آلات اقدام به ساخت و تولید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند APW در بخش تجهیزات رستوران و تجهیزات فست فود نموده است ‌.

تولیدات این شرکت به Workline Concession ، HD Cooking ، Merchandiser ، ToAster ، Food Well ، Overhead Warmer ، Insulated Warmer ، Classic Warmer ، Holding Drawer ، Roller Grill ، Lowerator دسته بندی کرد .

 

هات داگ پز APW
هات داگ پز APW

 

متداولترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی کاربردی این برند در ایران ، انواع اجاق گاز صنعتی چهارشعله فر دار برند APW ، چهار شعله رو میزی برند APW ، دو شعله رو میزی برند APW و … و انواع گریل تخت رو میزی ، گریل ذغالی رو میزی ، در ابعاد و اندازه های استاندارد به فروش می رود .

 

 

سرخ کن هات داگ APW
تجهیزات فست فود APW

البته باید به این نکته اشاره نمود که ظرافت ساخت این برند ، روی تولیدات داخل نیز اثر مثبت داشته و بسیاری از تولید کنندگان این صنعت نیز اقدام به ساخت محصولات خود با عنوان طرح APW نموده اند . مهندسی معکوس ساخت این محصول ، از نوع برش قطعات توسط لیزر تا نوع اتصالات و قطعات مونتاژی از کیفیت و راندمان بالایی به هنگام استفاده از آن برخوردار می باشد .

 

گریل زغالی ای پی دبلیو
گریل زغالی APW

به عنوان مثال شما با تماشای کیفیت شعله گریل ها و یا اجاق گاز ها و مدت زمان کاری آن خواهید دید که این تجهیزات به چه میزان و چه مدت زمانی بهترین نوع پخت و سرویس را به شما خواهد داد . APW یکی از شاخص ترین برندهای خارجی ساخت کشور آمریکا می باشد .

 

گاز چهار شعله APW
گاز چهار شعله APW

ترک نظرات