توضیحات

یخچال پرده هوا یکی از تجهیزات برودتی شرکت مرسا تجهیز پیشگام جهت تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده که بدون درب می باشد و مکانیزم کارکرد این دستگاه به گونه ای است که می بایست لایه‌‌ هوای ایجاد شده بواسطه‌ی منفذهایی که زیر طبقات وجود دارد در مقابل فضای بیرونی ، دمای فضای داخل یخچال را پس از گذشت کمتر از 1 دقیقه به میزان استاندارد برساند و در نهایت از مواد خوراکی داخل یخچال محافظت کند .

متوجه خواهید شد که با مرور زمان دما ثابت شده و در نهایت باعث گردش مستمر سرما در داخل یخچال پرده هوا می گردد و در نهایت هوای داخل محفظه دائماً مطبوع باقی می‌ماند .

از ویژگی های منحصر به فرد این یخچال ، شکل زیبا و شو مناسب و جذابی است که در بین عموم مردم بخصوص فروشگاه های زنجیره ای از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

از دیگر مزایای این دستگاه ، سهولت در چیدمان اجناس و همچنین سرعت در کار و سرویس دهی آن می باشد که با داشتن فضای داخلی مناسب ، اغلب مواد مصرفی همچون لبنیات، گوشت و مرغ بسته بندی ، سوسیس و کالباس، و حتی انواع نوشیدنی ها و … جای گیرد .

یخچال پرده هوا دارای طراحی مدرن بوده که پوشش حفاظ پرده هوا جایگزین درب در آن شده که برای مشتریان این شرایط را فراهم می سازد که کالای خوراکی مورد نیاز خود را به سهولت و به وضوح ببیند و لمس کند و به آسانی بتواند آن را در سبدر فروشگاهی خود قرار دهد . این شرایط امکان درصد فروش هر فروشگاهی را روزانه به میزان قابل توجهی خواهد رساند و هیچ کالایی در این دستگاه پنهان نخواهد ‌ماند .

 

قیمت یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا توسط کارخانه مرسا تجهیز تولید و با همان قیمت کارخانه و با کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

 

یخچال پرده هوا

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

02165610593 – 09121961595 تماس با مرسا تجهیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال پرده هوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *