توضیحات

در رستوران های ایرانی برنج یکی از پر مصرف ترین غذاهای ایرانی بوده که جهت آماده سازی آن دیگ های صنعتی پیشرفته ای ساخته شده اند. در پلوپز صنعتی پخت برنج با کیفیت بالا و سرعت بیشتر، بصورت بهداشتی پخت می‌شود. از این رو یکی از تجهیزات ابتدایی که جهت آماده سازی برنج به تیم آشپزی کمک خواهد کرد میز کار برنج پاک کنی است.

 

میز کار برنج پاک کنی به شکل خاصی طراحی شده است تا چندین کمک آشپز یا کارگر ساده در اطراف آن می‌توانند مشغول به تمیز کردن برنج و آماده کردن آن جهت ریختن در دیگ چلوپز باشند.با توجه به ظرفیت آشپزخانه صنعتی، میز برنج پاک کنی بنا به سفارش مشتری در ابعاد مورد نظر و یا استاندارد قابل طراحی و ساخت می‌باشد.میز کار برنج پاک کنی از ورق استیل مرغوب مورد تایید وزارت بهداشت تولید می‌گردد.

 

از میز برنج پاک کنی جهت تمیز کردن و پاک کردن برنج استفاده می‌گردد. این میز کار از یک رویه صاف که از سه طرف لبه دار بوده درست شده است که این لبه ها جهت جلوگیری از ریختن برنج به اطراف تعبیه شده و روی میز هم معمولاً دو حفره ایجاد می‌گردد که از یکی برنج پاک شده جهت ریختن در ظرف زیر آن استفاده می‌شود و از حفره دیگر جهت تخلیه مواد زائد و نخاله های موجود در برنج. لازم به ذکر است از این میز جهت پاک کردن حبوبات و … نیز استفاده می‌گردد اما به جهت پرمصرف بودن آن جهت پاک کردن برنج به میز کار برنج پا کنی معروف می باشد.

 

در هنگام خرید میز کار برنج پاک کنی به شما متقاضیان گرامی توصیه می‌گردد تنها به قیمت میز کار برنج پاک کنی اکتفا نکنید، چرا که بسیاری از مسائل در ساخت میز کار صنعتی دخیل هستند که شما به عنوان یک کاربر ساده پس از استفاده در گذر زمان متوجه آن خواهید شد. به عنوان مثال از نوع استیل به کار رفته گرفته تا نوع طراحی و ساخت میز کار برنج پاک کنی به عنوان یکی از میز کار های آشپزخانه صنعتی در قیمت آن تأثیر داشته است. به شما گرامیان توصیه می کنیم قبل از خرید با کارشناسان مرسا تجهیز که دارای تجربه ای بیش از سه دهه در این زمینه هستند تماس حاصل فرمایید.

 

کد محصول : 1214
تماس با مرسا تجهیز

2 دیدگاه برای میز کار برنج پاک کنی

    بحرینی

    آیا شما صفر تا صد راه اندازی را نیز انجام می دهید ؟

    مدیر سایت

    بله ، شما می توانید جهت بررسی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *