توضیحات

گوشت ریش کن یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . دستگاه گوشت ریش کن پخته شده جهت مصرف در پخت حلیم و آش وهمچنین برای استفاده در پیتزای رست بیف و ساندویچ گوشت مورد استفاده است. ریش ریش کردن گوشت توسط دست کاری طاقت فرسا و غیر بهداشتی است که برای رشته کردن یک کیلو گوشت زمانی حدود یک ساعت وقت صرف میشود. دستگاه رشته کن در تجهیزات آشپزخانه صنعتی گوشت(tenderizer)این عمل را بدون دخالت دست و با ظرفیت 30 کیلوگرم در ساعت انجام میدهد.

بدنه این دستگاه کاملا از جنس استیل ساخته شده است تیغه دستگاه ترکیبی از پلی اتیلن و استیل304 با طراحی منحصر به فرد در تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که لایه های گوشت را از یکدیگر جدا میکند. این دستگاه جهت گوشت سفید و قرمز مورد استفاده است و فقط راندمان خروجی دستگاه برای گوشت قرمز بیشتر است.

گوشت پخته شده مورد استفاده در این دستگاه بایستی ابدار و تازه باشد و نباید گوشت پخته شده ایی که در یخچال نگهداری شده و خشک شده است را برای این منظور استفاده کرد زیرا در صورت گوشت به صورت خرد شده بیرون داده می شود.

در هنگام استفاده کردن از این دستگاه می توان جهت کنترل ضخامت رشته های گوشت فاصله ی صفحه کشویی داخل مخزن دستگاه را تا ابزار کم و زیاد کرد.

وان رویی دستگاه که گوشت داخل ان ریخته می شود به طور کامل از خود دستگاه جدا می شود و قابل شستشو می باشد .

همچنین این دستگاه قابلیت کوبیدن ورقه های گوشت را جهت تهیه استیک دارا می باشد جهت گرفتن بهترین نتیجه برای رشته کردن گوشت پخت گوشت به این صورت بایستی باشد:

مرغ یا گوشت را همراه ادویه جات لازم در زود پز ریخته و به مقدار کافی اب اضافه می کنیم پس از به صدا افتادن سوت زودپز شعله را تا حد ممکن کم کرده و حدود45 دقیقه صبر می کنبم تا کامل پخته شود پس از ان محتویات داخل زود پز را تخلیه کرده و پس کمی سرد شدن دمای گوشت اقدام به ریختن آن درون دستگاه کرده تا بهترین حالت ریش ریش شدن را تحویل بگیرید.

کد محصول : 1125
تماس با مرسا تجهیز

1 دیدگاه برای گوشت ریش کن

    سلیمی

    لیست قیمت لطفا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *