توضیحات

گریل تخت رومیزی یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . گریل صنعتی نوعی اجاق محسوب می‌گردد که عملیات سرخ کردن و انتقال حرارت را به وسیله فلزی واسط بین مواد غذایی و شعله انجام می‌دهد. واژه لاتین گریل (Grill) خود به معنای گوشت کباب کن می‌باشد. اجاق گریل صنعتی در دو مدل گریل تخت روغنی و گریل ذغالی توسط سازندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی طراحی و تولید می‌گردد. گریل تخت رومیزی همچون گریل ذغالی رومیزی یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی در فست فود ها می‌باشد با این تفاوت که در این تجهیز به هنگام سرخ کردن از روغن نیز می‌توان استفاده کرد. گریل تخت رومیزی با نام‌های گریل روغنی، گریدل تابه تخت، در بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی متداول است. از گریل تخت رومیزی به منظور سرخ کردن استیک، لقمه گوشت، همبرگر، فیله مرغ و غذاهای فرنگی و دریایی … استفاده می‌شود. طعم مواد غذایی بر روی گریدل دلچسب و متفاوت خواهد بود و همچنین سلامت بیشتری نیز خواهد داشت.

این دستگاه همانند اجاق گریل ذغالی جدای از مدل رومیزی، بصورت کابین دار با اشغال فضای کمتر نیز در بازار موجود است.گریل تخت رومیزی مطابق با دستورالعمل ساخت شرکت مرسا تجهیز پیشگام و همچنین استاندارد ملی “تجهیزات گازسوز آشپزخانه تجاری- گریل‌های صفحه‌ای ” به شماره 9-2-17646 به مشتریان خود عرضه می‌گردد. آنچه امروزه در بازار ایران به نام گریل تخت روغنی متداول است در دو مدل 60 و 90 بوده که در سه شکل تخت، نیم شیار و تمام شیار حسب کاربرد آن تولید می‌گردد و معمولاً مطابق با سفارش مشتریان، طرح APW آمریکایی نیز ساخته و عرضه می‌گردد.

گریل تخت رومیزی رومیزی تشکیل شده است از بدنه استنلس استیل، صفحه‌ای از جنس چدن لعاب کاری شده در ابعاد استاندارد به ضخامت ۱٫۵ سانتیمتر، لبه های ۷ سانتیمتری، 4 عدد پایه ثابت، ترموکوپل از نوع پیلوت ایمنی و قسمت جلویی صفحه گریل که جهت خروج روغن تعبیه شده است و همچنین سینی روغن استنلس استیل که جهت تخلیه روغن مازاد بصورت کشویی در زیر گریل تخت روغنی نصب شده است. جهت کنترل مقدار از ولوم های نسوز جنس باکالیت استفاده شده است. عایق در بین جداره‌های این دستگاه از نوع پتوی سرامیکی به ضخامت ۲ اینچ می‌باشد. جهت تأمین حرارت مورد نیاز در زیر صفحه چدنی لعاب‌کاری شده برنرهای به شکل خطی، U شکل و S شکل نصب شده است.

از مزیتهای اجاق گریل روغنی شرایط پخت با کیفیت عالی، قابلیت تمیز کردن و نگهداری بسیار آسان اجاق گریل صنعتی، نهایت ارگونومی و کاربری آسان اجاق، نگهداری و سرویس آسان با بهره گیری از پنل های بازشو و دسترسی آسان به قطعات، مجهز به لوله خروجی و سيستم تصفيه روغن و گارانتی و خدمات پس از فروش آن می‌باشد.

قیمت گریل تخت رومیزی تنها بر اساس طراحی و نوع ساخت به آسانی امکان‌پذیر نیست بلکه با گذر زمان و سفارش بیشتر این تجهیزات و نیز متریال استفاده شده در آن ارزش قیمتی آن نیز تعیین می‌گردد. البته قبل از شناخت متریال، بهتر است در ابتدا آشنایی کاملی در خصوص تجهیزات آشپزخانه صنعتی داشته باشیم که بتوان انواع استیل مورد استفاده در آن و همچنین مزیت هریک را از یکدیگر تشخیص داد و در نهایت با توجه به نوع استیل، شبکه چدنی، ضخامت آن و همچنین شیرآلات و متعلقات دیگر و کیفیت و عملکرد بهترین و مناسب ترین قیمت را ارائه کرد. جهت کسب اطلاع از کارآیی و عیب و ایراد و مزایای تجهیزات با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

گریل تخت رومیزی

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 2140
تماس با مرسا تجهیز

1 دیدگاه برای گریل تخت رومیزی

    کماجگی

    لطفا جهت راه اندازی رستوران بنده را راهنمایی بفرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *