توضیحات

کباب پز گازی یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در رستوران ها و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . امروزه با توجه به تکنولوژی در صنعت تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با امکانات بیشتر، معمولاَ محصولات قدیمی روز به روز کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و جای خود را به محصولات جدیدتر می دهند. اما باید اشاره داشت که هنوز افرادی هستند که محصولات قدیمی را با توجه به نیاز و کیفیت قابل قبول آنها مورد استفاده قرار می دهند. از جمله این محصولات می‌توان به کباب پز گازی یا کباب پز سنتی اشاره کرد و از این دست محصولات به شمار می آید. هر چند با تولید کباب پز تابشی عدّه بسیاری از این محصول استفاده می‌کنند ولی کباب پز گازی و کباب پز ذغالی با توجه به مواردی چون کیفیت قابل قبول پخت، حجم کمتر و قیمت مناسب‌تر همچنان نسبت به کباب پز تابشی جهت پخت انواع کباب همچون کباب کوبیده، جوجه کباب، کباب برگ، کباب ترش، کباب جگر، کباب بختیاری و کباب چنجه، گوجه در مصارف خانگی و رستوران ها، تالار ها، کترینگ ها، کبابی ها و نیز به عنوان باربیکیو در محل هایی با ظرفیت متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد، ولی در مکان‌هایی با ظرفیت بالا همچون هتل ها، آشپزخانه های صنعتی اداره جات ، بیمارستان ها و … نیز حتما باید در کنار کباب پز ریلی از کباب پز صنعتی گازی استفاده گردد چرا که به‌هنگام قطعی برق یا گاز جهت جلوگیری از بی نظمی از کباب پز صنعتی گازی استفاده ‌شود.

شما می‌دانید کباب یکی از غذاهای ایرانی است که نیازمند به حرارت بالا جهت آماده شدن می‌باشد. در واقع کباب در قدیم به وسیله منقل ها طبخ می‌‌‌‌شد ولی با گذر زمان و تولید کباب پز سنتی یا همان کباب پز صنعتی گازی کباب ها با این وسیله طبخ شد. از لحاظ کیفیت کبابی که بر روی کباب پز سنتی درست می شود قابل مقایسه با ماشین آلات جدید همانند کباب پز ریلی نیست و به مراتب از لحاظ طعم و مزه بهتر از کبابی است که توسط کباب پز ریلی طبخ می گردد. کباب پز صنعتی گازی وسیله ایی کاملاً ایرانی می باشد که توسط طراحان داخلی طراحی و تولید شده است. البته در قسمت برنرها و شیرها از کشورهای پیشرفته در این زمینه استفاده شده ولی طراحی آن توسط متخصصان داخلی صورت گرفته است.

از لحاظ عملکرد کباب پز صنعتی استیل، بخشی که جهت قرار دادن سیخ ها تشکیل شده و در قسمت زیرین آن برنرهای خطی وجود دارد که حرارت را به چدن انتقال داده و چدن داغ شده که باعث سرخ شدن کباب های سیخ شده می گردد. در کباب پز گازی استیل از نوعی سیستم گازی استفاده شده که با بررسی های مهندسی تعداد مناسبی برنر تمام استیل، با توجه به متراژ کباب پز گازی استیل به کار برده می شود.

 

کباب پز گازی
کباب پز گازی مرسا تجهیز

 

در بخش بدنه به دلیل جلوگیری از اتلاف انرژی از بدنه دوجداره که جنس بدنه خارجی از استنلس استیل خش‌دار ۳۰۴ به ضخامت ۱ میلیمتر و جنس بدنه داخلی از ورق لعاب کاری شده با ضخامت ۱ میلیمتر که در صورت درخواست مشتری می توان از استنلس استیل نیز استفاده شده است. پایه‌های کباب پز گازی از پروفیل های ۲۵*۲۵ ساخته شده که انتهای پایه‌ها قابل تنظیم است. در قسمت زیرین مشعل‌ها یک سینی آب از جنس استنلس استیل ۳۰۴ خش‌دار عمیق تعبیه شده که جهت جلوگیری از ریختن روغن کباب به قسمت زیرین کباب پز صنعتی استیل استفاده شده می‌شود.

شیر گاز 2/1 اینچ قرار داده شده بر روی کباب پز سنتی از برندهای معتبر داخلی بوده که دارای استاندارد ملی می باشد که تا فشار ۵ بار را تحمل می کنند. شمعک کباب پز صنعتی استیل جنس مرغوب به همراه ژیگلورهای برنجی به طول 5/1 سانتی متر و اتصالات برنجی نیز در آن تعبیه شده است.

تمامی لوله ها از نوع مانیسمان (بدون درز) به قطر یک اینچ می باشند و در قسمت رویه کار (محل قرار گیری سیخ کباب) از یکی لوله چهار پهلو از جنس فولاد با قابلیت تنظیم طول و ارتفاع کباب از شعله وجود دارد. تمامی مشعل ها از جنس استنلس استیل و ناودانی‌ها از جنس چدن با طرح خاص متناسب با مشعل ها می باشند.

این کباب پز صنعتی استیل که هم‌اکنون به نحوه ساخت آن اشاره شد در دو سایز استاندارد یک و یک و نیم متری و دومتری تولید می‌گردد ولی در صورت درخواست مشتری امکان ساخت در ابعاد مختلف نیز وجود دارد.

 

کباب پز گازی 2 متری مرسا تجهیز
کباب پز گازی 2 متری

 

به دلیل به روز بودن قیمت این محصول با توجه به متریال استفاد ه شده در آن نمی‌توان قیمت ثابتی را در یک بازه زمانی طولانی برای کباب پز گازی استیل به صورت مقطوع اعلام نمود اما می شود موارد تاثیرگذار در تعیین قیمت کباب پز گازی استیل را برای متقاضیان کباب پز صنعتی شرح داد تا در هنگام خرید کباب پز سنتی انتخاب شده مدنظر قرار دهند.

همانطور که در بالا در مورد نحوه ساخت و متریال کباب پز گاز استیل توضیح داده شد متریال اصلی این وسیله استیل می باشد، استیل از گریدهای مختلفی درست شده و هرکدام دارای قیمت های متفاوتی هستند که بسته به نوع ورق های مختلف استیل قیمت کباب پز گازی استیل متفاوت می شود. کباب پز گازی صنعتی مرسا تجهیز از جنس استنلس استیل ۳۰۴ خش دار ساخته شده و شما می توانید با تحقیق در این مورد، به کیفیت محصول پی ببرید. از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت کباب پز استیل گازی شیرها و چدن به کار برده شده می‌باشد. جدای از این مسائل با توجه به ابعاد و متراژ کباب پز سنتی، باید در نظر داشت که از دلایل متفاوت بودن کباب پز صنعتی در ابعاد یکسان بین تولیدکنندگان مختلف موضوع کیفیت و عملکرد و راندمان محصول بوده که تولیدکننده در آن لحاظ نموده است.

شرکت مرسا تجهیز با گردآوری متخصصان و افراد مجرب در مجموعه خود در نظر داشته که در ارائه کلیه محصولات خود، از جمله کباب پز گازی استیل با توجه به تکنولوژی روز دنیا کاملاً علمی، بهینه و کارآ عمل نماید، که مشتریان در هنگام خرید با بررسی مشخصات کباب پز صنعتی سابقه شرکت بتوانند در انتخاب محصول بهترین گزینه را خریداری نمایند. جهت مشاوره و استعلام قیمت کباب پز گازی استیل بهتر است در ابتدا با کارشناسان فروش در این زمینه تماس حاصل فرمایید و با ارائه مشخصات محصول، اطلاعات مورد نیاز در امر خرید را کسب نمایید.

 

کباب پز گازی آشپزخانه صنعتی مرسا تجهیز
کباب پز گازی آشپزخانه صنعتی

 

قیمت کباب پز گازی

کباب پز گازی توسط کارخانه مرسا تجهیز تولید، با همان قیمت کارخانه کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593-021

 

کباب پز گازی

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

 

کد محصول : 2139

اطلاعات بیشتر

ابعاد

طول: 100، عرض: 60، ارتفاع :35 سانتی متر

جنس بدنه

ساخته شده از ورق استنلس استیل به ضخامت 1 میلی متر و پروفیل استیل 304

امکانات

دارای ناودونی چدنی و یا استیل که به تعداد شعله ها بر روی هر شعله یک ناودونی قرار می گیرد ، هر شعله دارای ژیگلور مجزا و قابل تنظیم می باشد

توضیحات

قابل ساخت در کلیه ی سایز های سفارشی ، بسته به نوع سفارش اندازه ی دهنه مفید و عرض دستگاه متغیر می باشد

3 دیدگاه برای کباب پز گازی

    صابر

    لطفا جهت راه اندازی رستوران بنده را راهنمایی بفرمایید

    پرند

    لطفا جهت راه اندازی رستوران بنده را راهنمایی بفرمایید

    مدیر سایت

    لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *