توضیحات

از دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی کباب پز تابشی ریلی می باشد . در کباب پز تابشی ، حرارت مورد نیاز جهت پخت کباب توسط برنرهای تابشی تامین می گردد . این مشعل های تابشی گاز را با حداکثر راندمان سوزانده و سبب سرخ شدن سرامیک های خود مشعل می شود و در نهایت حرارت ناشی از مشعلها توسط دمای 300 درجه سانتیگراد بطور یکنواخت بر روی گوشت کباب که در پایین مشعل قرار گرفته اند تابیده می شود . به دلیل مکانیزم تابشی بودن تجهیز ، حرارت به عمق گوشت نفوذ کرده و سبب می شود کباب کاملا مغز پخت شود . در زیر کباب ها نیز سینی آبی تعبیه شده که مانع از ریختن روغن گوشت بر روی سطوح داغ شده و به همین دلیل دود دیگر در کباب پز تابشی تولید نمی شود و گاز سوخته شده CO بر روی کباب اثری ندارد و کباب سالم و بهداشتی آماده می گردد.

در کباب پز ریلی ، میز قرار گیری سیخ ها بصورت ریلی یا کشویی بیرون آمده و اپراتور می تواند به راحتی کباب ها را بر روی میز چیده و در نهایت با نیروی بسیار کم کباب ها را زیر مشعل قرار دهد . کباب ها نیز توسط آشپز گردانده شده و به علت حرارت بالا ، کباب ها در مدت اندکی آماده می گردند . یکنواخت بودن حرارت در این کباب پز سبب می شود که کباب ها یکدست پخته شود .

از کباب پز تابشی در رستوران ها، کبابی ها و آشپزخانه صنعتی که ظرفیت پخت متوسط دارند مورد استفاده قرار می گیرد . از این دستگاه جهت پخت انواع کباب کوبیده ، برگ ، جوجه ، قفقازی، کباب بنابی، بختیاری و .. مناسب است.

 

مزایایی کباب پز تابشی ریلی :

۱. ظرفیت دستگاه 30 سیخ همزمان

۲. ارایه کباب تازه و آبدار و مغز پخت

۳. پخت کباب بنابی 50 سانت

۴. پخت کباب بدون دود و سالم و بهداشتی

۵. سرعت بسیار بالای پخت کباب

۶. قابلیت پخت هر نوع کباب

۷. مصرف اندک گاز کباب پز تابشی ریلی

۸. راحتی کار با دستگاه کباب پز تابشی ریلی و عدم نیاز به آشپز ماهر

۹. حفظ سلامتی اپراتور

۱۰. استفاده از سرامیک مرغوب از نوع apogee کانادا

۱۱. بدنه تمام استیل ضد زنگ و بهداشتی

۱۲. کیفیت بسیار بالا ساخت تجهیز

۱۳. خدمات نصب و راه اندازی و کلاً خدمات پس از فروش و گارانتی

۱۴. مناسب برای هر نوع رستوران، بیمارستان، بسیاری از هتل، پادگان ها، شرکت ها و …

 

قیمت کباب پز تابشی ریلی

کباب پز تابشی ریلی توسط کارخانه مرسا تجهیز تولید و با همان قیمت کارخانه و با کیفیت عالی و استاندارد معتبر به دست شما می رسد. این بدان معناست که هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این کارخانه هیچ واسطه ای در میان شما و فروشنده وجود نخواهد داشت. برای دریافت آخرین لیست قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مرسا تجهیز با ما تماس بگیرید .

تماس و دریافت لیست قیمت : 65610593 -021

 

کباب پز تابشی ریلی

طراحی ، تولید ، کنترل کیفیت بسیار دقیق ، گارانتی و فروش

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کباب پز تابشی ریلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *