توضیحات

در آشپزخانه صنعتی یکی از پرکاربردترین میز کارهای صنعتی میز کار رویه چوبی می‌باشد و به آن تخته کار آشپزخانه نیز می‌گویند. در واقع این میز کار از لحاظ عملکردی مانند بقیه میز کارهاست و همچنین از لحاظ ساختاری نیز مانند بقیه میز کارهای صنعتی است، با این تفاوت که این میزکار چوبی از رویه چوب ساخته شده است و معمولا نوع چوب و ضخات آن بر قیمت میز تاثیر گذار است.

از موارد حائز اهمیت که در جهت استفاده از میز کار چوبی که می‌بایست به آن توجه داشت صاف و بدون ترک بودن رویه چوبی میز و همچنین شستشوی کامل آن پس از هر بار مصرف و در نهایت گندزدایی و لایه برداری به صورت دوره ایی می‌باشد. از میز کار صنعتی رویه چوبی جهت برش و خُرد کردن سبزیجات و گوشت و … در رستوران ها، فست فودها، هتل‌ها، تالار پذیرایی و دیگر آشپزخانه های صنعتی مکان‌های دولتی و خصوصی استفاده می‌گردد.

میز کار صنعتی رویه چوبی به شکل خاصی طراحی شده است تا چندین کمک آشپز یا کارگر ساده در اطراف آن می‌توانند مشغول به کار آماده سازی غذا باشند.با توجه به ظرفیت آشپزخانه صنعتی، این تجهیز بنا به سفارش مشتری در ابعاد مورد نظر و یا استاندارد قابل طراحی و ساخت می‌باشد.میز کار رویه چوبی از ورق و پروفیل استیل مرغوب مورد تایید وزارت بهداشت تولید می‌گردد.

قیمت میز تخته کار چوبی باتوجه به ساخت تجهیز مطابق با متریال کاربردی، ابعاد و … بستگی دارد. این میز کار از پایه‌های پروفیلی استیل، ورق استیل با ضخامت مشخص، نوع رویه چوبی ( MDF و …) در ابعاد و ضخامت مورد نظر و همچنین نحوه طراحی و اتصال آنها تشکیل شده است که بسیار در قیمت میز تاثیر گذار است. به همین منظور در هنگام خرید این تجهیز به شما توصیه می‌شود با کارشناسان شرکت مرسا تجهیز تماس بگیرید.

کد محصول : 1215

 
تماس با مرسا تجهیز

اطلاعات بیشتر

مدل دستگاه

MTP-TW-CW

ابعاد

ارتفاع 90 سانتمیتر ، عرض 65 سانتیمتر ، طول (90 ، 100 ، 120 ، 150 ، 190 سانتیمتر) و سفارشی

جنس رویه

استفاده از چوب راش با ضخامت 5، 7، 10 سانتمیتر

اسکلت بدنه

چهار پایه از جنس پروفیل فابریک استنلس استیل ۳۰۴, پروفیل 30×30 و 40×40 میلیمتر

امکانات

دارای کف پاتروکی ( سفارشی )

2 دیدگاه برای میز کار رویه چوبی

    راد منش

    به مشاوره جهت تاسیس فست فودی نیاز دارم

    مدیر سایت

    لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *