چگونه می توان دغدغه های خرید فهرستی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی آسان تر نمود ؟

برای جمع آوری یکسری از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می بایست تحقیقات میدانی وسیعی از منابع اصلی مانند بازار های سنتی و بازار های مجازی صورت گیرد امّا برای رسیدن به یک خرید عالی می بایست از ساده ترین روش ها پرهیز نماییم . مهم ترین دلیلی که می توان برای پاسخ به این پرسش آورد رقابت در قالب مناقصه قیمت ( از منابع اصلی مانند بازار های سنتی و بازار های مجازی ) در بین منابع مورد نظر می باشد که این ما را از یک خرید خوب و حرفه ای دور می نماید .

معمولاً بسیاری از مشتریان جهت برآورد هزینه خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تخصیص بودجه سرمایه گزاری برای راه اندازی کسب و کار خود ، به دنبال استعلام قیمت می باشند. در اینجا می بایست به این نکته اشاره کرد که راه اندازی صفر تا صد رستوران و یا راه اندازی صفر تا صد فست فود و … از چهارچوب و اسلوب خاصی برخوردار است و تنها در انحصار خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی نمی باشد ، چرا که قیمت دهی راحت ترین کار ممکن است . در این مقاله به شما خواهیم گفت که خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران و یا فست فود پس از گذراندن مراحل مهمتری انجام خواهد شد که بسیار حائز اهمیت است .

نکته ای که وجود دارد با توجه به نوع کاربری خود در راه اندازی رستوران و یا فست فود و یا منوی غذای پیشنهادی باید دقت داشته باشید تجهیزات آشپزخانه صنعتی انتخاب کنید که بهترین حالت سرویس دهی را برای شما محیا سازد . این موضوع نیز مطرح است که شما حسب توانایی خود قصد خرید و راه اندازی کسب و کارتان را دارید . پیشنهاد می شود در این مورد با گرفتن مشاوره درست انتخابی مناسب را داشته باشید . خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از تولید کننده مزیت بسیاری دارد چرا که شما با توجه به شفارش داده شده ، قادر خواهید بود حتی در متریال کاربردی در ساخت تجهیزات خود اظهار نظر بفرمایید و مسلماً این موضوع روی کاهش و یا افزایش قیمت آن تأثیر به سزایی خواهد داشت .

 

بررسی فهرست خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی
بررسی خرید فهرستی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت دارای متریال عالی ، و روش ساخت دقیق می باشد که به لحاظ فیزیک ظاهری ، دارای دوام و استحکام بالا و به لحاظ کاربردی دارای راندمان بالا می باشد . تجهیزات ساخته شده توسط تولید کننده دست اول بوده و مطابق سفارش مشتری دارای انعطاف در انتخاب متریال ، شکل ظاهری و ابعاد و … می باشد .

همانطور که اشاره شد در انتخاب نوع و تعداد تجهیزات خود از یک مشاور و کاردان جهت تجهیز و راه اندازی آشپزخانه خود استفاده نمایید . ابتدای امر ، فضای آشپزخانه شما می بایست توسط کارشناس شرکت تولید کننده و یا مشاور و راه انداز بازدید و بازبینی کرد . سپس پلن دستی تهیه شده که در آن محدوده کاربری آشپزخانه مشخص می شود در نهایت می بایست جهت تکمیل فرآیند در فضای اتوکد ، نقشه تاسیسات ( خط گاز کشی ، آب و فاضلاب ، پریز و کلید برق ) و چیدمان و جا نمایی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ایجاد گردد .

 

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی
خرید مناسب تجهیزات آشپزخانه صنعتی

از طریق نقشه مطابق با منوی غذایی پیشنهادی و یا نوع روش پخت صنعتی و یا سنتی و همچنین تعداد نفراتی که می خواهید در طول شبانه روز سرویس دهید تجهیزات مناسب مشخص گردیده و تنها روی ساخت آن که چه متریالی مورد نیاز است می شود که مانور داد . در این مورد نیز به کمک مشاور راه انداز می توانید این دغدغه را نیز بر طرف سازید . در نهایت چیزی که مشخص خواهد شد شما تجهیزاتی را سفارش داده اید که نیاز قطعی شما را برآورده ساخته و نه تجهیزی اضافه بر سازمان که این امکان وجود خواهد داشت که مورد استفاده قرار نگیرد و یا در چیدمان آن بین افراد پرسنل آشپزخانه تداخل ایجاد شود. نقشه چیدمان تجهیزات تمام موارد ذکر شده را حل خواهد کرد و به شما دید بصری و در نهایت انتخاب صحیح و خرید مناسب تجهیزات آشپزخانه صنعتی خواهد داد.

 

 

فهرست خرید لوازم آشپزخانه صنعتی
فهرست خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ترک نظرات