بهترین و معروفترین تولید کننده های خارجی تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند و باکیفیت عالی

در این مقاله به بررسی معروفترین تولید کننده های خارجی تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند و باکیفیت خواهیم پرداخت . امروزه با توجه به حرفه‌ای ترشدن کسب و کارهای و اینکه مردم زمان بیشتری را به حضور در محل کارشان اختصاص میدهند، ترجیح شان براین است که زمان باقی مانده را به جای پخت و پز صرف کارهای مهمتری کرده و غذای خود را در بیرون از منزل و در یک رستوران یا فست فود خوب میل کنند. که این تمایل روز به روز در میان جوامع مختلف در حال گسترش است.

از این جهت تقضا برای احداث رستوران و فست بود باعث به وجود آمدن برندهای تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی شد که در این مقاله می خواهیم به مهمترین برند های خارجی آن اشاره کنیم.

1- تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند APW :

تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند APW
برند APW

APW یک برند آمریکایی تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌باشد که در زمینه تجهیزات گرمایشی فعالیت گسترده‌ای دارد و تجهیزات خود را به سراسر دنیا صادر میکند. یکی از معروف ترین تجهیزات برند APW گریل آن است که طرفداران زیادی نیز در ایران دارد. البته با توجه به افزایش قیمت دلار در چند سال اخیر که تفاوت قیمت بالایی را با تجهیزات ایرانی ایجاد کرد و همچنین پیشرفت قابل ملاحضه گریل های ساخت داخل، باعث شده است که مصرف کنندگان بیشتر به سمت تجهیزات تولید داخل روی بیاورند.

گریل برند APW
گریل برند APW

2- تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند FAGOR :

برند FAGOR
برند FAGOR

یکی دیگراز برندهای اروپایی تجهیزات آشپزخانه صنعتی فاگور می‌باشد که به صورت گسترده در این زمینه فعالیت می‌کند و تجهیزات گرمایشی، سرمایشی، شست و شو و… را تولید می‌کند.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی FAGOR
تجهیزات آشپزخانه صنعتی FAGOR

3- تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند LINCOLN :

برند لینکلن را با فر پیتزا ریلی آن می‌شناسند که در دو مدل 1154 و 1456 تولید و در ایران نیز عرضه می‌شود. فر پیتزای ریلی لینکلن در زمینه پخت پیتزای آمریکایی یکی از بهترین ها است که طرفداران زیادی نیز دارد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی ساخت شرکت LINCOLN
تجهیزات آشپزخانه صنعتی شرکت LINCOLN

4- تجهیزات آشپزخانه صنعتی LOTUS :

برند LOTUS
برند LOTUS

لوتوس یک برند ایتالیایی تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که تقریبا تمامی تجهیزات مورد نیاز یک آشپزخانه را تولد میکنند و به دلیل کیفیت بالا و ظاهر زیبای آن طرفداران زیادی دارد. یکی از محبوب تریبن تجهیزات این شرکت فرپیتزا GGF این شرکت می‌باشد که بسیار پر فروش می‌باشد. این محصول در ایران نیز مهندسی معکوس شده است و توسط شرکت مرسا تجهیز پیش گام تولید و عرضه می‌شود.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند LOTUS
تجهیزات آشپزخانه صنعتی LOTUS

5- تجهیزات آشپزخانه صنعتی TURBO AIR :

برند Turbo Air
برند Turbo Air

این تولید کننده تجهیزات برودتی آشپزخانه صنعتی می‌باشد که وسایلی مانند یخچال ایستاده، فریزر ایستاده، یخچال و فریزر خوابیده (رویه میزکار)، کانتر سرد، تاپینگ پیتزا و ساندویچ، انواع یخچال‌های ویترینی و… را شامل می‌شود.

تجهیزات این برند نیز در ایران موجود بوده و از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردارند، اما با توجه به قیمت بالای آنها، مصرف کنندگان غالبا ترجیه می‌دهند از نمونه‌های مشابه ایرانی آن استفاده کنند. شایان ذکر است محصولات سرمایشی ساخت داخل در سالهای اخیر پیشرفت بسیار بالایی داشته که توانسته است رضایت مصرف کنندگان را نیز جلب نماید. شرکت مرسا تجهیز پیشگام که تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده نیز به نوبه خود در زمینه تولید محصولات سرمایشی اقدامات شایان ذکری داشته است.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند TURBO AIR
تجهیزات آشپزخانه صنعتی TURBO AIR

برند های خارجی تجهیزات آشپزخانه صنعتی محدود به موارد بالا نبوده که در مقالات بعدی به آن اشاره خواهد شد.

محمد چگینی
مهندس محمد چگینی

ترک نظرات